Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
Geus dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Mja op XBL ben ik ook Robophatt, dus vandaar.
Rob word ik gelukkig nooit genoemd
Ja als iedereen door elkaar loopt te praten kan ik het toch niet volgen dus zeg ik maar niks.quote:
Ik ben ook muurbloempje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja als iedereen door elkaar loopt te praten kan ik het toch niet volgen dus zeg ik maar niks.
Of de bom barst en ik ben het meest aan het woord van iedereen, maar lijkt me sterk als ik niemand ken
En dat zijn? Ken Laki alleen van LAKITU!!!1 bij dat EK hotel ding van Elia of wie was het die dat riep op de camstream?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
Dwc neemt tegenwoordig Laki zijn taken waar.
Hahaha ja ik weet het ook nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."
[..]
Geus dan?
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had.
Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Nestalgie het volgende:
Ik ben bijna in.utrecht, waar op het station meeten we
Waarvan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ja ik weet het ook niet![]()
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSNook contact mee had.
Rob Geus
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde.
Ja hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dat zijn? Ken Laki alleen van LAKITU!!!1 bij dat EK hotel ding van Elia of wie was het die dat riep op de camstream?
En dan niet weten dat ik er ook gewoon bij sta, omdat je niemand kent.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef Germano het volgende:
Wat wil je zeggen tegen zo'n volk? Openen met een zin als; "Gridlok had gisteren wel een lauw topic gemaakt, hahaha."
Staan jullie daar onderaan? Ik ben net uitgestaptquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Spoor 73a. Na de Burger King de trap rechts omlaag pakken.
Nicequote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt.
1/10quote:Typisch babyboomer-gedrag.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je quote al weg was toen ik je bericht gequote had.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb je nog geluk dat je die post nog even minder retarded had gemaakt zodat wij, het publiek, ook nog enig idee hadden waar je precies op doelde.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om het verhaal te verdraaien zodat het positiever voor jou uitkomt.
Typisch babyboomer-gedrag.
Word hier weer beetje opgewonden van, guys.quote:
SUGABABESquote:
Als ik een vreemde wil leren kennen spreek ik hem wel aan. Hoef niet iedereen te kennenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahaha ja ik weet het ook niet![]()
Misschien dat het op den duur wel beetje op gang komt ofzo. ben vroegah wel eens naar meetings geweest van ergens anders, maar dat was meestal gewoon met 3-5 mensen ofzo waar ik op MSNook contact mee had.
Rob Geus
Hahahah shhiiiitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |