Aww, zo romantischquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we Lady en de Vagebond-stijl spaghetti eten?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond LAN's toch altijd wel vermakelijk hoor.
Meh, 4,15/10.quote:
Hij zit daar ook op de bank in het midden. Gewoon echt.quote:
"Hey, ben jij niet Robo? Heb je liever dat ik je aanspreek bij je username of bij je roepnaam?"quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij zit daar ook op de bank in het midden. Gewoon echt.
Die kreeg je nog terug van me.quote:
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
"Hey, ben jij niet Robo? Heb je liever dat ik je aanspreek bij je username of bij je roepnaam?"
En natuurlijk veel ongemakkelijke stiltes en uhm's tussendoor.
Misschien was ik de fotograaf wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kies ten minste nog voor de man met de dikste baard.
Ik zou eerder Rob zeggen dan Robo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
Mja op XBL ben ik ook Robophatt, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou eerder Rob zeggen dan Robo.
Hahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hell no, ben een vrouw. :squote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat jij de verstandigste was ;xxx valt vies tegen dit ;sss
Weet nog steeds niet wat zijn naam nou is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |