Seks met mij natuurlijk, heb ik er ook nog iets aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je liever dat je vent aan een ander denkt tijdens seks met jou, of aan jou tijdens seks met een ander?
Dat wek jij gewoon op bij me, maar ik kan meteen weer door hoor, dus komt wel goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.
Alsof hij het kut vindt dat hij kalend is en zijn vriendin nietquote:Ik ben haar aan het verliezen en mis haar, maar zij niet..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
R&P / Ik ben haar aan het verliezen en mis haar, maar zij mij niet..
Ik las dit als
[..]
Alsof hij het kut vindt dat hij kalend is en zijn vriendin niet [ afbeelding ]
Misschien is het Mozyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
Ik las dit als
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
Ik las dit als
[..]
Oh, oké, dan ga ik even Sims doen, tot zo xoxoxoxoquote:
Maak een character voor me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké, dan ga ik even Sims doen, tot zo xoxoxoxo
Hebben jullie nog steeds seks met anderen terwijl jullie een relatie hebben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een klootzak, dan maak ik het uit.
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds seks met anderen terwijl jullie een relatie hebben?
Nee, ik vind personages maken stom, doe altijd random. Ben wel kklang bezig met huizen bouwen en inrichten.quote:
En personages op pijnlijke wijze laten sterven?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik vind personages maken stom, doe altijd random. Ben wel kklang bezig met huizen bouwen en inrichten.
Da's echt met veel spellen zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik vind personages maken stom, doe altijd random. Ben wel kklang bezig met huizen bouwen en inrichten.
Ja, ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En personages op pijnlijke wijze laten sterven?
Maak de hele KLB SC in 1 huis.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alle personages eruitzien als Ezio van AC.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's echt met veel spellen zoDan kan je je personage vet uitgebreid customizen, zie je z'n kop het hele spel niet meer
Geldt niet voor The Sims, maar toch
Ezio is wel bazig iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alle personages eruitzien als Ezio van AC.
met een hoofddoek op?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alle personages eruitzien als Ezio van AC.
Oh, dacht dat jullie dat hadden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Staat toch ook op facebookAnders zou daar wel staan open relationship.
een buurt vol mensen die vernoemd zijn naar al je FO. Vriendjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind piraten juist stom, maar wil 4 wel spelen. Heb 3 nooit uitgespeeld omdat kut, maar toch benieuwd naar de nieuwe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef hugecooll het volgende:
En omdat je piratenzwaardjes zo leukig vindt, is deze bazige baas dan niks voor jou, Chloroform?
[ afbeelding ]
4 is wel cool. Gewoon downloaden en met controller spelen tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind piraten juist stom, maar wil 4 wel spelen. Heb 3 nooit uitgespeeld omdat kut, maar toch benieuwd naar de nieuwe.
Wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
een buurt vol mensen die vernoemd zijn naar al je FO. Vriendjes?
Ben al klaar, Agahnim is echt te makkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet toch niet hoe dat moet. Kon niet eens Rollercoaster Tycoon 2 downloaden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
4 is wel cool. Gewoon downloaden en met controller spelen toch
Uh-huh, en dan plaats ik een linkje en word ik gelijk voor een paar dagen in de kliko gegooidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet toch niet hoe dat moet. Kon niet eens Rollercoaster Tycoon 2 downloaden.
Wat ben je sexy als je zo praat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben al klaar, Agahnim is echt te makkelijk.
Nu alleen nog Ganon en dan I'll be on that triforce time baby.
Zo bedoelde ik dat niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uh-huh, en dan plaats ik een linkje en word ik gelijk voor een paar dagen in de kliko gegooid
Is niet zo moeilijk. Gewoon ff torrentje downloaden en daarna de .exe openen om je spel te installerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet.Ik faal gewoon.
hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet.Ik faal gewoon.
Kan stap 1 niet eens normaal uitvoeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Gewoon ff torrentje downloaden en daarna de .exe openen om je spel te installeren
Doe lief vieze snotzak.quote:
Laat iemand anders dit voor je doen en stel er een beloning tegenover.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan stap 1 niet eens normaal uitvoeren.
Hejje geen uTorrent (of een soortgelijk programma)?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan stap 1 niet eens normaal uitvoeren.
Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hejje geen uTorrent (of een soortgelijk programma)?
Waarom heb je die op WA dan. En waarom ga je er hier over praten in plaats van iets tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Braddie het volgende:
Cutlass
Overigens word ik gestalkt op m`n Whatsapp door ene "Brummetje"![]()
twitter:robgeus_sbs twitterde op donderdag 02-01-2014 om 16:45:21@MvG180 ik heb genoten van je pik gisteren!! http://t.co/MSbaxWckmF reageer retweet
Blokkeren vind ik sneu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je die op WA dan. En waarom ga je er hier over praten in plaats van iets tegen haar zeggen.Of haar gewoon te blokkeren.
Vind je sneuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
En die heb ik op WA omdat ze ooit eens in een groepsgesprek zat geloof ik.
Dus ik negeer haar maar nu, snapt ze het vanzelf wel.
Niks er van lafaard, eerlijk en duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik het irritant vind dat ze me stalkt, maar ze zal me wel interessant vinden
Wow, probeerde Aberkullie Braddie ook al te versieren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vind je sneuMaar Aberkullie heb je zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd
Ik geloof dat ze hem wilde helpen met z'n shit, maar toen zij wat persoonlijke shit vertelde, blokkeerde hij haar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, probeerde Aberkullie Braddie ook al te versieren?
Lekkere opbouw, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef hugecooll het volgende:
twitter:robgeus_sbs twitterde op donderdag 02-01-2014 om 16:45:21@MvG180 ik heb genoten van je pik gisteren!! http://t.co/MSbaxWckmF reageer retweet
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vind je sneuMaar Aberkullie heb je zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd
Gelukkig zit Brummetje niet op FOK! dus de kans dat ze dit leest is te verwaarlozen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik het irritant vind dat ze me stalkt, maar ze zal me wel interessant vinden
Please, dm mij even, ik ben de roddelkoningin hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem wilde helpen met z'n shit, maar toen zij wat persoonlijke shit vertelde, blokkeerde hij haar.
Of zo
leg uit danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.
Eventuele uitleg in DM.
Gvd geef.quote:
Mja, ik ben vaak zat gewoon eerlijk tegen haar hoor, zeker als ze me s`ochtends om 8 uur echt iets van 10 whatsapp berichtjes achter elkaar stuurt, als ik dan zeg dat ik nog even wil bij komen dan is het niet goed en geef ik haar nooit aandachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks er van lafaard, eerlijk en duidelijk zijn.
dmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.
Eventuele uitleg in DM.
Die foto's.quote:
DM Brummetje over wat hij hier over haar zegt uit wraak.quote:
Wow, hard geworden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom halen. Smeer ik je in met warme beenhamsaus en lik ik het van je af terwijl je eet
Ik hou wel van eten, maar dat plaatje mag je tóch wel even resizenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wou 's op het station een broodje beenham bestellen, dacht is wel zoiets.
[ afbeelding ]
Was gewoon een cheap, wit bolletje met één plak beenham, dat was het. Kosten ¤0,08 maar ¤2,00 betaald
.
Je bent ook onnozel als je denkt zo'n perfect geserveerd broodje op een station te krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Was gewoon een cheap, wit bolletje met één plak beenham, dat was het. Kosten ¤0,08 maar ¤2,00 betaald
.
640 x 480 maar? Da's precies de resolutie van m'n telefoonscherm btwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou wel van eten, maar dat plaatje mag je tóch wel even resizen
Ik moest weleens bij de Galgenwaard op de business lounge werken, daar hadden ze altijd kkgrote broodjes beenham, echt ziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Met wie heb je blind date?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loop nu richting de ontmoetingsplek, vijf minuten.
Zo dom komen lullen hier, dat is pas sneu. En voel je maar niet zo belangrijk door te denken dat ze je interessant vindt. Donderstraal toch gewoon eens op met dat domme gezwets van je altijd hier, nobody gives a fucking fuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
Jullie zitten te trollen. Ik weet dat het een grapje is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loop nu richting de ontmoetingsplek, vijf minuten.
Deze manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Eventuele uitleg in DM.
"Donderstraal toch gewoon eens op" Nee jij bent lekker volwassen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo dom komen lullen hier, dat is pas sneu. En voel je maar niet zo belangrijk door te denken dat ze je interessant vindt. Donderstraal toch gewoon eens op met dat domme gezwets van je altijd hier, nobody gives a fucking fuck.
Gozer, hoe kan een FOK!meet je dwarszitten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jullie zitten te trollen. Ik weet dat het een grapje is.
hey wat, ik dacht jij komt ook ik koop belairequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, hoe kan een FOK!meet je dwarszitten?Ik care nog meer om een random veldmuis in Mauritanië.
Ik sta ingezoomed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
640 x 480 maar? Da's precies de resolutie van m'n telefoonscherm btw.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo dom komen lullen hier, dat is pas sneu. En voel je maar niet zo belangrijk door te denken dat ze je interessant vindt. Donderstraal toch gewoon eens op met dat domme gezwets van je altijd hier, nobody gives a fucking fuck.
Ik heb het niet over volwassen zijn, schele bosaap.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Donderstraal toch gewoon eens op" Nee jij bent lekker volwassen.
"Baas"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Germano het volgende:
Voilá, neem een kijkje in het leven van een Mexicaanse drugsbaas.
http://instagram.com/jamesbond5_7
Ik wil iedereen in de ogen gekeken hebben. Maar ergens heb je wel gelijk. Ik moet eigenlijk niet eens willen meten met mensen die daar niet voor open staan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, hoe kan een FOK!meet je dwarszitten?Ik care nog meer om een random veldmuis in Mauritanië.
Jij bent het discussiëren niet eens waard.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volwassen zijn, schele bosaap.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volwassen zijn,
quote:
Ik zou zijn spullen wel willen hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Baas".
Opgepakt op Schiphol met fake ID.
Hahahahahahahahahahaahahaha. DIT ZEGT BRADDIE! BRADDIE OF ALL PEOPLEquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent het discussiëren niet eens waard.
Trek het je niet aan. Ze speelt hard to get.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jij bent het discussiëren niet eens waard.
Af.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahaahahaha. DIT ZEGT BRADDIE! BRADDIE OF ALL PEOPLE![]()
Ga je hond opvreten joh, autistische dierenbeul
Shut upquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Veer is wel aan een peuk toe, zo te zien.
Nog steeds geen peuk aangeraakt.quote:
Trots op me Veertjequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nog steeds geen peuk aangeraakt.Gisteravond wel in de coffeeshop gezeten met 3 personen en toen alleen paar trekjes van een joint genomen. Gelijk al m'n overige pakjes peuken die ik nog had aan 1 van die personen gegeven.
Dit wordt m'n nieuwe sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed hequote:
"Ik rook niet. Ik blow alleen."quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In een joint zit doorgaans ook tabak vermengd.
Nou en.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kijk zoietsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed heDat was wel het moeilijkste moment tot nu toe, rokers bij me. Stond echt op het punt om er 1 op te steken, maar niet gedaan.
Ik blow zo sporadisch, ik ga niet ook nog eens met blowen stoppen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Deze manFucking dramaqueen en roddeltante van fok. Mensenlief nog aan toe wat een lowlife.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb het niet over volwassen zijn, schele bosaap.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet maken, ik ga 'm niet maken, ik ga 'm niet maken..quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:35 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik blow zo sporadisch, ik ga niet ook nog eens met blowen stoppen.
Shut up en luister voor 1 keer in je leven naar Chaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet maken, ik ga 'm niet maken, ik ga 'm niet maken..
Volhouden he! Je gaat je echt stukken beter voelen na een tijdje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goed heDat was wel het moeilijkste moment tot nu toe, rokers bij me. Stond echt op het punt om er 1 op te steken, maar niet gedaan.
Hoe wil jij dat weten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Braddie het volgende:
[..]
Volhouden he! Je gaat je echt stukken beter voelen na een tijdje.
u redditin' brah?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:28 schreef Germano het volgende:
Voilá, neem een kijkje in het leven van een Mexicaanse drugsbaas.
http://instagram.com/jamesbond5_7
Dat gaat zó tegen mijn natuur in, alsof je eerst je broek aandoet en daarna pas je sokken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shut up en luister voor 1 keer in je leven naar Chai![]()
![]()
Grenzeloos verliefdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam net dit topic tegen.
ONZ / Tattas be like
Ondanks roken had ik bijna altijd wittere tanden dan de gemiddelde mens. En na 4 dagen niet roken zal dat niet zo'n drastisch verschil makenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:36 schreef Germano het volgende:
Heeft je vriend je al gecomplimenteerd met je frisse adem en mooie tanden?
Zou jou graag eens willen horen praten/ragen in je lieftallige lompe boerenaccent.quote:
Dat doe ik vet vaakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat gaat zó tegen mijn natuur in, alsof je eerst je broek aandoet en daarna pas je sokken.
Omdat ik familie en vrienden heb die ook over de jaren heen gestopt zijn met roken, en die zeggen allemaal hetzelfde. Je gaat er flink op vooruit, je houd sowieso meer geld in je zak, en je conditie word veel beter.quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou jou graag eens willen horen praten/ragen in je lieftallige lompe boerenaccent.
Hahaha, je OPquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Grenzeloos verliefdIk heb topic gemaakt in KLB ja
Maar zoveel rookte Veer helemaal niet dacht ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik familie en vrienden heb die ook over de jaren heen gestopt zijn met roken, en die zeggen allemaal hetzelfde. Je gaat er flink op vooruit, je houd sowieso meer geld in je zak, en je conditie word veel beter.
Ja vooral die eerstequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, je OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh huh.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb ik nietEcht niet. Praat volgens mij echt ABN.
Inderdaad, af en toe floep je kurwa eruit, maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb ik nietEcht niet. Praat volgens mij echt ABN.
Omg, daarover klagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja vooral die eerste, check de reacties die ik had gepost van fb op 2e pagina. Echt treurig
Deze trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Waar is zijn haarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg, daarover klagen. En lol, gierig
. Deze die in dat topic gepost is dan, fusionfreak gewoon:
[ afbeelding ]
Hahahahahahaahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen stress bby, jij hebt een season passquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
Maar met sommige dingen voel ik me wel een aangesproken tatta
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen stress bby, jij hebt een season pass.
Welke dan? Kringverjaardagen met familie? Is toch alleen als er bejaarden zijn, want dat is handig voor hen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
Maar met sommige dingen voel ik me wel een aangesproken tatta
Van alle plaatjes, denk je dat ik me van die aangesproken voel? Serieus Chaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke dan? Kringverjaardagen met familie? Is toch alleen als er bejaarden zijn, want dat is handig voor hen.
Haha ja ik zag hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat? Daar kun je zelf toch juist niks aan doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van alle plaatjes, denk je dat ik me van die aangesproken voel? Serieus Chai
Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik zag hetWhahaha deze
![]()
[ afbeelding ]
Valt me mee dat je hier niet door getriggerd wordt. :$quote:
Oh huh, is die FB page pas sinds gisteren? Wil meer zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik zag hetWhahaha deze
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nooit die kut familie verjaardagen gelukkig. Maar nee, bijv. die rekening delen oidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Daar kun je zelf toch juist niks aan doen?
Ga niet zeuren bij mijn oma om haar verjaardag anders te vieren hoor.
Ja echt hè, srsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt me mee dat je hier niet door getriggerd wordt. :$
Kijk bij berichten van anderen, dan zie je heel veel mensen die memes maken en daar postenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh huh, is die FB page pas sinds gisteren? Wil meer zien.
Ben trots. :$quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt hè, srs. Is wel de grens.
Geniaal dat die gozer chick daar opduiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Kijk bij berichten van anderen, dan zie je heel veel mensen die memes maken en daar posten
Die 2e juist. 'wist je nog dat ik eten had betaald'. Wanneer? Vorig jaar.quote:
Niet als je black bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je moet daar ook gewoon je smoel houden toch
Vroeger was er ook geen stilte coupe, ik vind het maar een achterlijk gelul om in het openbaar vervoer je klep dicht te moeten houden. Zeikvolk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar ja who cares eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje lopen miepen omdat je kutleven hebt. Koop dan een auto, kun je lekker stil zijn wat je wil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vroeger was er geen stilte coupe, ik vind het maar een achterlijk gelul om in het openbaar vervoer je klep dicht te moeten houden. Zeikvolk.
Mwah, om nou mee te luisteren met je telefoongesprek...dan heb ik liever dat je gewoon stil bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar ja who cares eigenlijk?
Je bent best wel een kneus hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Braddie het volgende:
Cutlass
Overigens word ik gestalkt op m`n Whatsapp door ene "Brummetje"![]()
Maar kun je niet in stilte werken, dan heb je een chauffeur nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje lopen miepen omdat je kutleven hebt. Koop dan een auto, kun je lekker stil zijn wat je wil.
Dan luister je niet mee, weenie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, om nou mee te luisteren met je telefoongesprek...dan heb ik liever dat je gewoon stil bent
jatogofniedan
ja maar dat kan knie uitzettenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan luister je niet mee, weenie.
In stilte werken in het openbaar vervoer. Pls.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kun je niet in stilte werken, dan heb je een chauffeur nodig.
Ook altijd van diezelfde types die daarover vallen. Van die zure kutwijven zoals precies op dat plaatje bijvquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje lopen miepen omdat je kutleven hebt. Koop dan een auto, kun je lekker stil zijn wat je wil.
Gewoon niet zeiken gvd kkzure mensen, ben ik niks bij.quote:
Loldutchpeople vind ik leuker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze worden wel een beetje eentonig trouwens
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze worden wel een beetje eentonig trouwens
De minst vieze onderbroek weer uit de wasmand halenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik met posten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De minst vieze onderbroek weer uit de wasmand halen
Waquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
Dat moment als je dat " 5 to go stripje " eruit probeert te pulken waardoor je alles verkreukt, fml.
Of te snel pakken in de shop waardoor het scheurt, altijd het idee dat ik een smerige parasiet ben omdat het lijkt alsof ik er dan kk veel pakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
Dat moment als je dat " 5 to go stripje " eruit probeert te pulken waardoor je alles verkreukt, fml.
Dat heb ik serieus nog nooit gedaan, ik zie die free tips/floesoe hetzelfde als een soepkeuken voor zwervers, ga ik toch niet van eten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of te snel pakken in de shop waardoor het scheurt, altijd het idee dat ik een smerige parasiet ben omdat het lijkt alsof ik er dan kk veel pak.
Nou zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon niet zeiken gvd kkzure mensen, ben ik niks bij.
Floesoequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gedaan, ik zie die free tips/floesoe hetzelfde als een soepkeuken voor zwervers, ga ik toch niet van eten?
Veer be likequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook altijd van diezelfde types die daarover vallen. Van die zure kutwijven zoals precies op dat plaatje bijv
En 9 van de 10 keer ben je ''gedwongen'' om in de stilte coupe te zitten, omdat de rest van de trein vol is. En dan zeker 1,5 uur m'n bakkes houden? Pleur op zeg.
Kom alleen als er smoked beef strips zijn.quote:
Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Chloroform het volgende:
Gaan we ze nu allemaal hier posten?
quote:
Inderdaad, maar daarom wel grappig.quote:
Kkchai.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanavond weer huilen onder de douche, kutleven.
Breng je roast beef en ik ben erbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen als er smoked beef strips zijn.
Heb je liever filet of vleugeltjes/pootjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, maar daarom wel grappig.
Zou tevens graag kip eten bij die meid.
Zal ik je inzepen?quote:
All you can eat voor jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Breng je roast beef en ik ben erbij.
Filet, ik houd er niet van om moeilijk te moeten doen met m'n eten voor ik het in m'n mond kan douwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je liever filet of vleugeltjes/pootjes?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Filet, ik houd er niet van om moeilijk te moeten doen met m'n eten voor ik het in m'n mond kan douwen.
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gedaan, ik zie die free tips/floesoe hetzelfde als een soepkeuken voor zwervers, ga ik toch niet van eten?
Ik wist hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Filet, ik houd er niet van om moeilijk te moeten doen met m'n eten voor ik het in m'n mond kan douwen.
Tattas be like LEKKER PRAKKENquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzinleus. Alsof iedereen zelfde happen neemt.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ik vind kluiven wel lekker maar ik stop bijna alles in m'n mond.
Kan ook meerdere brokken tegelijk nemenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzinleus. Alsof iedereen zelfde happen neemt.
Zal jouw beef strips eens.... ugh gatver nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen als er smoked beef strips zijn.
Eet mij maar veel dan.quote:
De een eet per hap meer hapklare brokken dan de anderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzinleus. Alsof iedereen zelfde happen neemt.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan ook meerdere brokken tegelijk nemen
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jouw beef strips eens.... ugh gatver nee.
Beter dan kerrienagels.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wist het. Lightskin niggas be like..
Hahaha.quote:
Integendeel, ontzettend mogelijk.quote:
Ik geef meer dan ik neem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo denigrerend tegen over de man dit, vind niet kunnen.
Weet ik veelquote:
Ben ik wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klb sc is zoals Monaco, wij horen niet bij klb.
Wow wow dus ik kan gewoon meerdere frietjes in een keer naar binnen proppen?! Mind blown.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Integendeel, ontzettend mogelijk.
Zou komenquote:
Klinkt in theorie goed, ik verwacht geen adder maar een cobra onder het gras, die ook nog eens gif in je ogen spuugt.quote:
PAAZ van FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klb sc is zoals Monaco, wij horen niet bij klb.
Behalve als je tanden mist, dan hoor je ze daardoor naar binnen te schuiven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow wow dus ik kan gewoon meerdere frietjes in een keer naar binnen proppen?! Mind blown.
Nee grapje, stouw gewoon m'n mond vol altijd.
Jij snijdt zeker ook je spaghetti?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bestek, G. Roti eet ik wel met vork en mes.
Dat zeg je nu. Dadelijk loop ik je tegen het lijf waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik veelzag alleen laatst dat er 4 januari eentje zou zijn.
Nee.quote:
Niet oprollen om je vorkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij snijdt zeker ook je spaghetti?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bestek, G. Roti eet ik wel met vork en mes.
quote:
Die gast voor wie ze kookt is sowieso een neger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, maar daarom wel grappig.
Zou tevens graag kip eten bij die meid.
Ik wel, kun je sneller etenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Dadelijk loop ik je tegen het lijf waarschijnlijk.
Wrom nou weer zo :squote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klinkt in theorie goed, ik verwacht geen adder maar een cobra onder het gras, die ook nog eens gif in je ogen spuugt.
Van die klepjes als voortanden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Behalve als je tanden mist, dan hoor je ze daardoor naar binnen te schuiven.
Ik ook echt. Wat nou rustig eten
Dat hoort. Lekker heel je bek vol saus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wel
Kk oprollen zit ik gelijk helemaal onder.
Dat deed ik vroeger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik gebruik niet dezelfde shit bij macaroni en spaghetti, dus smaakt niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan je net zo goed macaroni pakken.
+ flinke lading geraspte kaaaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hoort. Lekker heel je bek vol saus.
Echt hè. Barbaren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan je net zo goed macaroni pakken.
Droom best vaak dat ik losse tanden heb is zo kut hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom nou weer zo :s
[..]
Van die klepjes als voortanden.
Zou het maar eng vindenquote:
Inb4 krio.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En m'n kleren, en het huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n shirt, de muur en de rest vol met rode spetters. Nice ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we Lady en de Vagebond-stijl spaghetti eten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger.Nu gebruik ik alleen een vork en douw ik het zonder rollen naar binnen.
Slurpend als een slecht opgevoed mannetje?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger.Nu gebruik ik alleen een vork en douw ik het zonder rollen naar binnen.
Breek ze doormidden en dan in de pan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee kan niet sorry, mijn maaltijden zijn precies afgemeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we Lady en de Vagebond-stijl spaghetti eten?
Gewoon met je handen vreten toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, ekte pasta lovers hebben pennen.
Hahaha, damn sonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee kan niet sorry, mijn malltijden zijn precies afgemeten.
Ja vraag me ook altijd af of ze elkaar bij de username aanspreken of met echte naamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je? Zo'n meet trekt alleen maar gekken.
Moest lachenquote:
Wow oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee kan niet sorry, mijn maaltijden zijn precies afgemeten.
Deed dat vroeger ook, allemaal spaghettischerven die door de keuken vlogen en die je op Matrix-achtige wijze probeerde te ontwijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breek ze doormidden en dan in de pan.
Aww, zo romantischquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we Lady en de Vagebond-stijl spaghetti eten?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vond LAN's toch altijd wel vermakelijk hoor.
Meh, 4,15/10.quote:
Hij zit daar ook op de bank in het midden. Gewoon echt.quote:
"Hey, ben jij niet Robo? Heb je liever dat ik je aanspreek bij je username of bij je roepnaam?"quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hij zit daar ook op de bank in het midden. Gewoon echt.
Die kreeg je nog terug van me.quote:
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
"Hey, ben jij niet Robo? Heb je liever dat ik je aanspreek bij je username of bij je roepnaam?"
En natuurlijk veel ongemakkelijke stiltes en uhm's tussendoor.
Misschien was ik de fotograaf wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kies ten minste nog voor de man met de dikste baard.
Ik zou eerder Rob zeggen dan Robo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja bij mij zou het niet zoveel uitmaken omdat ik irl toch al door sommige mensen Robo genoemd wordt maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
En idd, ongemakkelijke stiltes lijkt me ook wel ja. Zou zelf iig geen flikker zeggen denk ik.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
maar schiet toch niet op van 'EY MMGScSANWEa!'
Mja op XBL ben ik ook Robophatt, dus vandaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik zou eerder Rob zeggen dan Robo.
Hahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hell no, ben een vrouw. :squote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dacht dat jij de verstandigste was ;xxx valt vies tegen dit ;sss
Weet nog steeds niet wat zijn naam nou is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |