Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Chloroform het volgende:
Gaan we ze nu allemaal hier posten?
quote:
Inderdaad, maar daarom wel grappig.quote:
Kkchai.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vanavond weer huilen onder de douche, kutleven.
Breng je roast beef en ik ben erbij.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen als er smoked beef strips zijn.
Heb je liever filet of vleugeltjes/pootjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, maar daarom wel grappig.
Zou tevens graag kip eten bij die meid.
Zal ik je inzepen?quote:
All you can eat voor jou.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Breng je roast beef en ik ben erbij.
Filet, ik houd er niet van om moeilijk te moeten doen met m'n eten voor ik het in m'n mond kan douwen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je liever filet of vleugeltjes/pootjes?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Filet, ik houd er niet van om moeilijk te moeten doen met m'n eten voor ik het in m'n mond kan douwen.
Hahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gedaan, ik zie die free tips/floesoe hetzelfde als een soepkeuken voor zwervers, ga ik toch niet van eten?
Ik wist hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Filet, ik houd er niet van om moeilijk te moeten doen met m'n eten voor ik het in m'n mond kan douwen.
Tattas be like LEKKER PRAKKENquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzinleus. Alsof iedereen zelfde happen neemt.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Ik vind kluiven wel lekker maar ik stop bijna alles in m'n mond.
Kan ook meerdere brokken tegelijk nemenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzinleus. Alsof iedereen zelfde happen neemt.
Zal jouw beef strips eens.... ugh gatver nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen als er smoked beef strips zijn.
Eet mij maar veel dan.quote:
De een eet per hap meer hapklare brokken dan de anderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik zo'n onzinleus. Alsof iedereen zelfde happen neemt.
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Kan ook meerdere brokken tegelijk nemen
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal jouw beef strips eens.... ugh gatver nee.
Beter dan kerrienagels.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wist het. Lightskin niggas be like..
Hahaha.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |