hey welkom in mijn topic hoop dat je het leuk vindt xoxoquote:
MUZ / [SC] Dag 2013, we're up all night to get lucky!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Braddie het volgende:
But i`m stronger, strong enough to rise aboveTELL THE TRUTH
Cher haar nieuwe album![]()
Oké rip, kan niet op je uitvaart komen sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef oLexie het volgende:
Broodjes zalm gegeten, kan rustig sterven nu.
Ben SNES Zelda aan het spelen.quote:
Kan er nog best wel naar luisteren ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Gridlok het volgende:
heb deze serieus al een keer tot 6 uur afgeluisterd.
K.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Heb vanmiddag op de markt een moeilijk grote zak met mandarijnen gekocht, zitten er echt duizend in ofzo. Als ik morgen mandarijnoverdosis heb, weet dan dat ik van jullie heb gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
vertel!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
mur ik had net kkgoed tindergesprek
Jij bent écht een vak apart gewoon hè.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Braddie het volgende:
But i`m stronger, strong enough to rise aboveTELL THE TRUTH
Cher haar nieuwe album![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
K.Geeft niets, wil ook niet gecremeerd worden dus kom maar gewoon op m'n begrafenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja sorry, old habits die hard.quote:Wil je mandarijntje?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Waarom ben ik een vak apart?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent écht een vak apart gewoon hè.
Haha wat een narcistische aannames gelijk weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom ben ik een vak apart?
Omdat ik heel erg positief ben over een album van een artiest die de meeste van mijn generatie niet eens kennen?
Omdat ik positief ben over een zangeres die een bepaald imago met zich mee draagt waar ik me niets van aantrek?
omkopingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorry, old habits die hard.Wil je mandarijntje?
Houd je smoelwerk, papzak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom ben ik een vak apart?
Omdat ik heel erg positief ben over een album van een artiest die de meeste van mijn generatie niet eens kennen?
Omdat ik positief ben over een zangeres die een bepaald imago met zich mee draagt waar ik me niets van aantrek?
Hij zorgt ervoor dat ik dat denk ja " Je bent echt een vak apart " Ja man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha wat een narcistische aannames gelijk weer.Lekker jezelf pijpen.
Niet dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat ik dat denk ja " Je bent echt een vak apart " Ja man.
Zuig m`n vet weg, bolle hond.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je smoelwerk, papzak.
Alleen dit is vet, puur om nostalgische redenen.
Beste ooit.quote:
Nu denkt hij natuurlijk dat hij grappig is door zijn creatieve maar toch scherpe manier van schelden.quote:
Laten we op die manier een vuurtje maken zodat de vonken overslaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha mmg is een bolle hond, kom je vetjes tegen de mijne wrijven. :$;4:$$:$$:$$
Moest lachen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laten we op die manier een vuurtje maken zodat de vonken overslaan.
Ben ik het niet mee eens.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Gypsies Tramps And Thieves vind ik veel beter, om er maar een te noemenAll Or Nothing vind ik ook beter.
Vind dit nummer een beetje zeurderig over komen.
Ja, zeker wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu denkt hij natuurlijk dat hij grappig is door zijn creatieve maar toch scherpe manier van schelden.
Als je het kan kammen graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik je kapsel nou kammen of begraven?
nigga be madquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik je kapsel nou kammen of begraven?
Waarom niet begraven? waar laat jij je pubes dan? gewoon op de grond?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je het kan kammen graag.
Begraven lijkt mij niet echt nodig
Elk jaar verbranden tijdens de eerste buurtbarbecue.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet begraven? waar laat jij je pubes dan? gewoon op de grond?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet begraven? waar laat jij je pubes dan? gewoon op de grond?
"Elke jaar" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke jaar verbranden tijdens de eerste buurtbarbecue.
wow gvd kkdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Elke jaar" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.
Wat kan ik er mee doen als ik het niet heb i.v.m scheren, veel makkelijker en véél frisser en hygiënischerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar doe je zeker niks mee, niet eens trimmen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow gvd kkdomZie, dat lief doen werkt gewoon niet, raak helemaal uit m'n doen.
Hardop omdat ik Brad Pube uitsprak als Brat Pittquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
Kunnen we het aub niet over Brads pubes hebben, ja oke bedankt.![]()
![]()
![]()
Voelde wel goed zeker?quote:
Chai wilt mijn lans, snap dat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
Kunnen we het aub niet over Brads pubes hebben, ja oke bedankt.![]()
![]()
![]()
vanavond wel denk ikquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? Why?
Ben jij onder invloed ofzo vanavond?
Hahaha shiiit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hardop omdat ik Brad Pube uitsprak als Brat Pitt.
Opkankeren.quote:
vertel me allesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef Rodawa het volgende:
Mur, net als Dima had ook ik een leuk tindergesprek.
Waarom kanker je zelf niet ff op?, mafkees.quote:
Haha, besefte me na jouw quote dat ik gewoon 'las' had moeten zeggenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:35 schreef Chloroform het volgende:
Spreek jij alles uit wat je leest, trouwens?
Beseffen is geen wederkerend werkwoord, hahahahahahahahhahaha sukkel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, besefte me na jouw quote dat ik gewoon 'las' had moeten zeggen.
Erg jaren 90.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je smoelwerk, papzak.
Alleen dit is vet, puur om nostalgische redenen.
Na de inb4, helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beseffen is geen wederkerend werkwoord, hahahahahahahahhahaha sukkel.
F1978quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je staat echt onderaan mijn FOK!bangalijst. Nou ja ex aequo met Fdingetje
quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Erg jaren 90.
Voor mij is dit het ultieme nostalgische jaren 90 nummer.
Je hebt wel gelijk maar kijk jij nou maar uit wat je zegt.quote:
waar sta ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Je staat echt onderaan mijn FOK!bangalijst. Nou ja ex aequo met Fdingetje
Wow, iets van Chai geleerd.quote:
Hoor nu net vanuit de woonkamer toevallig deze op TV ergens, deze blijft toch echt beterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Erg jaren 90.
Het is internet, dus nee, wat willen die users doen dan? Mij opzoeken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar kijk jij nou maar uit wat je zegt.
Fobie voor spiegels?quote:
In de lijst suggesties rechts staat de suggestie 'Natalie Imbruglia - Beauty On The Fire'. Bij die thumbnail heb ik het gevoel alsof ik naar de penis van een negerbaby zit te kijken. #noracism #saynotoracism #say #no #noquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Erg jaren 90.
En ik?quote:
Doe eens.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, dan moet ik hem eerst uitschrijven.
Hahahaha shiit hardopquote:
doe eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, dan moet ik hem eerst uitschrijven.
Ik heb inderdaad geen ex nee, heb je in een keer goed. En nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij bent succesvoller inderdaad. Jij hebt niet eens een ex
Fdinges wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen ex nee, heb je in een keer goed. En nu?
Fiesta (Remix) is beter, Ignition en Ignition (Remix), Snake, Thoia Thoing, Hotel etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet R Kelly en Jay Z.!
Oké, PM maar dan.quote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat kan hij beter aan jou overlaten Diabeethoven.
Nice.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, wil ook niet gecremeerd worden dus kom maar gewoon op m'n begrafenis.
Diabeethovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaankerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En Burn It Up.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fiesta (Remix) is beter, Ignition en Ignition (Remix), Snake, Thoia Thoing, Hotel etc.. *playlist maakt
Je bent zelf nice maar je zou nog nicer zijn in mijn bed.quote:
Moet nog keer hardop door jou, gvd.quote:
Nee, ik ben hartstikke tevreden met mijn geslachtsdeelquote:
wtfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik ben hartstikke tevreden met mijn geslachtsdeel
Maar ik hoef geen vriendin.
De ignition remix van Bruno Mars in het ziggodomequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En Burn It Up.Die staat nog steeds in m'n playlist, kklekker nummer gvd, ik ga 'm nu luisteren.
Je wilt geen afleidingen, je gaat gewoon voor je droom.quote:
hjbquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
De ignition remix van Bruno Mars in het ziggodome
Zin om los te gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En Burn It Up.Die staat nog steeds in m'n playlist, kklekker nummer gvd, ik ga 'm nu luisteren.
Omdat ik een beetje flikflooien natuurlijk nooit uit de weg gaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
wtf
Waarom dan die topics over onzeker en meisjes en zo?
Met jou erbij ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent zelf nice maar je zou nog nicer zijn in mijn bed.
#smoothasfuck
Ik ook, slettenbil schuren alles.quote:
Gvd, krio is hier, anders had ik je gevouwd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, slettenbil schuren alles.
Denk je niet dat een vriendin makkelijker te realiseren is dan geflikflooi?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje flikflooien natuurlijk nooit uit de weg gaAls dat zou gebeuren.
Maar dat gebeurd niet, daarom die topics
Gvd hard fan van R. Kelly vroegerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet R Kelly en Jay Z.!
Hahahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, krio is hier, anders had ik je gevouwd.
Allebei is niet te realiseren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je niet dat een vriendin makkelijker te realiseren is dan geflikflooi?
Ik ook man, fuuuuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gvd hard fan van R. Kelly vroeger
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook man, fuuuuck.Nog steeds overigens.
kaboelaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Krio en ik gaan nog een keer kaboela doen.
Ga ik gewoon de hele avond luisterenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook man, fuuuuck.Nog steeds overigens.
Doorzettingsvermogen heb ik wel. Alleen niet wat betreft meiden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, but who was doorzettingsvermogen?
quote:
HELL NAW BITCH KOM DAT IN M'N FACE ZEGGEN ALS JE OP GEPASTE AFSTAND STAAT IVM M'N NEUS, IK KLAP JEquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Sharkeisha-level ratchetness.
Gelukkig maar. Verkrachting is zo sneu voor die meisjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen heb ik wel. Alleen niet wat betreft meiden.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, krio is hier, anders had ik je gevouwd.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Krio en ik gaan nog een keer kaboela doen.
Geef je op voor the undateblesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
sletquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gvd hard fan van R. Kelly vroeger
waarom nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker in je kamer stappen op muziek, die hard mawfakka, buff as fuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die mooie jaren 90 en waarmee kom jij op de proppen? HANSONquote:
Dat is vreemd, bij mij staat die niet tussen de suggesties, misschien ligt het aan jouw zoekgeschiedenis die bekend is bij Google.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In de lijst suggesties rechts staat de suggestie 'Natalie Imbruglia - Beauty On The Fire'. Bij die thumbnail heb ik het gevoel alsof ik naar de penis van een negerbaby zit te kijken. #noracism #saynotoracism #say #no #no
Godverdomme.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet waarquote:
Gvd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker in je kamer stappen op muziek, die hard mawfakka, buff as fuck.
Zou ik gewoon even voor zorgen als ik braddie was, in dat programma hosselen ze altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet er nog wel even autisme of een andere ziekte gediagnosticeerd worden.
Omdat ik me daar niet echt super zelfverzekerd bij voel, en dat ga ik dus ook uitstralen onzekerheid uitstralen = slecht.quote:
Hahahah MMG vijf jaar geleden.quote:
beetje waarquote:
goh echtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik me daar niet echt super zelfverzekerd bij voel, en dat ga ik dus ook uitstralen onzekerheid uitstralen = slecht.
Part timequote:
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef Chloroform het volgende:
HELL NAW BITCH KOM DAT IN M'N FACE ZEGGEN ALS JE OP GEPASTE AFSTAND STAAT IVM M'N NEUS, IK KLAP JE
Wtf, Yung Joc lookin' ass bitchquote:
Was trouwens toch een andere non-Michelin-ster-toko van die pizza.quote:
Ook niet wat betreft gewicht verliezen geloof ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Die ginger coach (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, op zo`n manier onzeker daar over ben ik nou ook weer niet
oh no you didn'tquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook niet wat betreft gewicht verliezen geloof ik?
Ik heb m'n nieuwe sig gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
Hahahaha ik weet ook wel waaromquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Was trouwens toch een andere non-Michelin-ster-toko van die pizza.Confuso, failliet nu hoor ik.
Toevallig wél wat gewicht verliezen betreftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook niet wat betreft gewicht verliezen geloof ik?
Dus vanaf nu geen janktopics meer? Lift je al?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toevallig wél wat gewicht verliezen betreft
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Zou Robo kkhard schuren op R. Kelly-muziek. Sowieso.
Waarom ben je dan in eerste instantie uitgedijd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toevallig wél wat gewicht verliezen betreft
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet ook wel waaromdie eigenaar was zo'n fucking klootzak dat niemand daar terugkwam ondanks lekkere pizza
Beter gewoon cardio toch i.p.v. liftenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus vanaf nu geen janktopics meer? Lift je al?
Ja zie, niemand kan haten op R. Kelly.quote:
haha jij hebt geen cucci memories op dit nummer van na 2009quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, jij en Panzer hebben geen cucci memories op dit nummer bij het schoolfeest vroeger.
Die kkslechte R.Kelly uit jullie tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zie, niemand kan haten op R. Kelly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Die kkslechte R.Kelly uit jullie tijd.
Deze R.Kelly:Jij hebt nog met R. Kelly gevochten in de Tweede Wereldoorlog, dat kan niemand tippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
HAHAAAAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt nog met R. Kelly gevochten in de Tweede Wereldoorlog, dat kan niemand tippen.
Misschien dat jij het net aan kan tippen met je neus, als je achterom kijkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt nog met R. Kelly gevochten in de Tweede Wereldoorlog, dat kan niemand tippen.
Ik verwijs je graag door naar Chloro's nieuwe sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien dat jij het net aan kan tippen met je neus, als je achterom kijkt.
Zie sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien dat jij het net aan kan tippen met je neus, als je achterom kijkt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar Chloro's nieuwe sig.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar Chloro's nieuwe sig.
Ik ben een rebel.quote:
Flikker op, met je drakenoverhemd. Paardenposter aan de muur ook zeker.quote:
Nee man, cardio.. veeeeel cardio.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus vanaf nu geen janktopics meer? Lift je al?
Jij verwerkt informatie gewoon wat langzamer, geeft niets, zou alsnog kusjes op je nieuwe heup geven.quote:
Wow, mad. Jij ziet nog in zwart-wit manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Flikker op, met je drakenoverhemd. Paardenposter aan de muur ook zeker.
HAHAHA kk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, mad. Jij ziet nog in zwart-wit man.
Omdat ik 2 jaar geleden ongeveer 3 maanden uit de running was door wondroos aan m`n enkel en dus helemaal niks kon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom ben je dan in eerste instantie uitgedijd?
Ik doe nog niet aan hardlopen, wil eerst nog even wat meer gewicht kwijt raken i.v.m belasten van mijn kuiten en enkels.quote:
Het komt niet over als iets wat in drie maanden is ontstaan tbhquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik 2 jaar geleden ongeveer 3 maanden uit de running was door wondroos aan m`n enkel en dus helemaal niks kon.
Ik mocht niet lopen tenzij het echt nodig was (Dus alleen voor toilet bezoek of om naar m`n slaapkamer te gaan)
Douchen deed ik zittend op een stoel, ik kon nog geen 5 seconden ook maar het kleinste beetje kracht op m`n linker been zetten of ik schreeuwde het bijna uit van de pijn.
En als je dan je eet patroon niet veranderd ja... dan word je weer dik(ker)
Ik was in oktober 2012 94 kilo, en ik was in Februari 2013 114 kilo, 20 kilo erbij.
Iets langer dan een uur dus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik doe nog niet aan hardlopen, wil eerst nog even wat meer gewicht kwijt raken i.v.m belasten van mijn kuiten en enkels.
Ik loop dagelijks (mits het niet te koud is) tussen de 5 en 8 kilometer.
Die gewichttoename? Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het komt niet over als iets wat in drie maanden is ontstaan tbh
Zwart-wit >>>>>>>>>>> kleur.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wow, mad. Jij ziet nog in zwart-wit man.
Maar je bent toch niet lang? Als je geen 1,90 was is 80 kg alsnog veel. Sws eigenlijk nog, want dan heb je ook nog geen spieren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gewichttoename? Jawel.
Ik was al sinds m`n 12e dik door Concerta, aangezien ik daardoor enorme vreetbuien kreeg, maarja.. ik moest het wel slikken i.v.m ADHD, en dat heeft jammer genoeg flinke sporen achter gelaten.
(Want op m`n 12e woog ik 80 kilo, en sindsdien is het een struggle om het er af te krijgen... sinds een kleine 2 maanden merk ik dat het wel redelijk gaat, ik begin me wat beter te voelen, zit fijner in m`n vel, merk dat m`n kleren wat losser gaan zitten, afgelopen week een nieuwe broek gekocht, 2 maten kleiner)
Namens de negergemeenschap wil ik je mededelen dat wij ook van jou houden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij verwerkt informatie gewoon wat langzamer, geeft niets, zou alsnog kusjes op je nieuwe heup geven.
Ik ben 1,81 Dus een kleine 30-35 kilo te zwaar.. Ik heb overigens wel degelijk spieren, alleen nja.. door m`n vet percentage zie je die logischerwijs niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet lang? Als je geen 1,90 was is 80 kg alsnog veel. Sws eigenlijk nog, want dan heb je ook nog geen spieren.
114 Kilo, teringquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 1,81 Dus een kleine 30-35 kilo te zwaar..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
114 Kilo, tering. Dan zou je nog cheatcodes opzoeken voor Wii Fit.
1,81? Ik geloof niet dat je langer bent dan mij hoor. :$ pics van jou bij de meetlat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 1,81 Dus een kleine 30-35 kilo te zwaar..
Mwaaahquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet lang? Als je geen 1,90 was is 80 kg alsnog veel. Sws eigenlijk nog, want dan heb je ook nog geen spieren.
Hahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die gewichttoename? Jawel.
Ik was al sinds m`n 12e dik door Concerta, aangezien ik daardoor enorme vreetbuien kreeg, maarja.. ik moest het wel slikken i.v.m ADHD, en dat heeft jammer genoeg flinke sporen achter gelaten.
(Want op m`n 12e woog ik 80 kilo, en sindsdien is het een struggle om het er af te krijgen... sinds een kleine 2 maanden merk ik dat het wel redelijk gaat, ik begin me wat beter te voelen, zit fijner in m`n vel, merk dat m`n kleren wat losser gaan zitten, afgelopen week een nieuwe broek gekocht, 2 maten kleiner)
Lief.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef krioro het volgende:
[..]
Namens de negergemeenschap wil ik je mededelen dat wij ook van jou houden.
Dit gaat over een 12-jarige.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwaaah
1,87m 90kg standaard toch
Bij de meeste mensen remt dat spul de eetlust juist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik kreeg ook conserta, toch ben ik kenker goddelijk. Je bent gewoon een zwakzinnige gulzige hond.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
114 Kilo, tering. Dan zou je nog cheatcodes opzoeken voor Wii Fit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja las even verkeerd, dacht dat hij 80 kg als startgewicht noemde en vanaf daar dikker werd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, juist. Maar hij zei toch al dat ie toen dik was?
Ja, juist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, juist. Maar hij zei toch al dat ie toen dik was?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
Voel me in het ootje genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Uw BMI is:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, juist.
Toen was ik zeg maar 1,65 bij 80-85kg.
Hahaha I love you.quote:
Ik ben 1,81quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
1,81? Ik geloof niet dat je langer bent dan mij hoor. :$ pics van jou bij de meetlat?
Ja nou en.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 1,81Staat op m`n ID kaart.
Je hebt me door.quote:
tl;dr Behalve die eerste, dat je ook echt zo'n opening overneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahahahahahahjahahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus man, als 14-jarige was ik nog smoother dan dit via MSNquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit idd.quote:
Naar de koelkast en terug?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Braddie het volgende:
Ik ga eens even lekker een stuk lopen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]
tl;dr Behalve die eerste, dat je ook echt zo'n opening overneemt.!!!!!!!
En wat had je vader nou gedaan? Wat was het punt van die pic met B&F meuk op je bed?
zelfs panz op zn 14equote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus man, als 14-jarige was ik nog smoother dan dit via MSN.
[..]
En dit idd.
Good for you.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Braddie het volgende:
Ik ga eens even lekker een stuk lopen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Hij had eerst vies bord + beker erop op mijn bed gedaan, toen heb ik die op hun bed gedaan.
En opeens ging hij al die spullen op mijn bed leggen,
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Good for you.Houd vol en binnen no time ben je slank als deze:
[ afbeelding ]
"Houd vol"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Good for you.Houd vol en binnen no time ben je slank als deze:
[ afbeelding ]
heb wel een knappe Maagd voor je. Serieus. Maar die is echt te slim voor jou ben ik bangquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
oke ik stop maar ermee laatste post van mij
Dat zijn ze al snel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb wel een knappe Maagd voor je. Serieus. Maar die is echt te slim voor jou ben ik bang
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, niks om jezelf voor te schamen toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Het is dat ik een vrouw ben, maar ik zou ook full homo voor krio gaan.
Ik wil wel 10 euro storten voor ontknapings service, maybe krijgen we een discount als we braddie ook inschrijven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Germano het volgende:
Dima, wat ben jij smooth. Goocheltrucjes met je maagdelijkheid.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, niks om jezelf voor te schamen toch?
Op de grond liggen (paardje).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Het is dat ik een vrouw ben, maar ik zou ook full homo voor krio gaan.
Jij bent toch Nederlands?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
Ik zeg tegen.zo'n.meisje hey x, zegt ze uur later doei.
Zei ik Ga a hoertje.
Denk je high class?
Komt ze paar uur later met was toch een grapje
Ongelofelijk
Tsja zo werkt het nu eenmaal. Meisjes houden van klootzakken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
Ik zeg tegen.zo'n.meisje hey x, zegt ze uur later doei.
Zei ik Ga a hoertje.
Denk je high class?
Komt ze paar uur later met was toch een grapje
Ongelofelijk
Hahahahahhahahahahaha je hebt mijn.line gebruiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wist niet dat Chloro zo'n cheap ass bitch is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil wel 10 euro storten voor ontknapings service, maybe krijgen we een discount als we braddie ook inschrijven.
Heb meestal het idee dat dat scaled me de hoogte van je IQ.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja zo werkt het nu eenmaal. Meisjes houden van klootzakken.
Gewoon happy meal geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat Chloro zo'n cheap ass bitch is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gister nog een kerel gecomplimenteerd dat 'ie mooie ogen had. Moet kunnen. Wel 'no homo' erbij gezegd ofc.Logisch. Het is ook gebakken en niet bebakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gister nog een kerel gecomplimenteerd dat 'ie mooie ogen had. Moet kunnen. Wel 'no homo' erbij gezegd ofc.Vroeg gisteren aan zo'n durrr-lookalike (midget, bruin) in de AH iets, gaf ie me antwoord plus zo'n creepy as fuck gay-smile erbij. Hij had wel mooie lichte ogen though. (no homo) (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
full stops and exclamation marks
Maar het is wel "becommentarieerd"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Logisch. Het is ook gebakken en niet bebakken.
Praat je met hun via Habbo Hotel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb alleen gister nog gesprek gehad met 27 jarige moeder (geen milf) maar die ga ik dan maar gewoon gebruiken om te chatten ter verveling en ff kijken of roos nog antwoord (zij is echt lekker shiit mane) maar dit was het dan. einde.
Hahaha shiit zou dat wel leuk vinden, srs.quote:
Grillen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar het is wel "becommentarieerd".
Eergisteren nog toevallig met een jongen mee naar huis gegaan, flink lopen kont neuken. Hij had wel een Xbox tho. (no homo)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeg gisteren aan zo'n durrr-lookalike (midget, bruin) in de AH iets, gaf ie me antwoord plus zo'n creepy as fuck gay-smile erbij. Hij had wel mooie lichte ogen though. (no homo) ()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeg gisteren aan zo'n durrr-lookalike (midget, bruin) in de AH iets, gaf ie me antwoord plus zo'n creepy as fuck gay-smile erbij. Hij had wel mooie lichte ogen though. (no homo) ()
Bij mijn zijn die happymeal speeltjes altijd meteen stuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiit zou dat wel leuk vinden, srs.
Hoe oud ben.jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb alleen gister nog gesprek gehad met 27 jarige moeder (geen milf) maar die ga ik dan maar gewoon gebruiken om te chatten ter verveling en ff kijken of roos nog antwoord (zij is echt lekker shiit mane) maar dit was het dan. einde.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Sowieso, als iemand een fresh kapsel, vette nieuwe schoenen of een hard shirt heeft zeg ik er gewoon iets over.
Genoteerd op m'n verjaardagscadeauslijstje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Good for you.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eergisteren nog toevallig met een jongen mee naar huis gegaan, flink lopen kont neuken. Hij had wel een Xbox tho. (no homo)
Is ook vrij normaal in de drakenshirtcommunity toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Sowieso, als iemand een fresh kapsel, vette nieuwe schoenen of een hard shirt heeft zeg ik er gewoon iets over.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Genoteerd op m'n verjaardagscadeauslijstje.
onthouden ditquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kleren van de vrouw mee kapot te maken.quote:
Het heet niet voor niets een hartsvangerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kleren van de vrouw mee kapot te maken.
Lepel jij nou maar je 3-vaksmaaltijd naar binnen, dan brengt tli of Vas je zo naar de douche.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is ook vrij normaal in de drakenshirtcommunity toch?
Looks like een retarded versie van:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag dit voor me en ik doe alles.
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.quote:
Die van jou past wel in zo'n Happy Meal-doosje.quote:
Waarom zie ik bij Google Images als 2e afbeelding op dat woord een geverfde dame van bedenkelijke leeftijd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een hartsvanger
Wel vreemd om een gladiator daarmee te zien
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zie ik bij Google Images als 2e afbeelding op dat woord een geverfde dame van bedenkelijke leeftijd?
Wilde gewoon zeggen dat jij een gladiatorenpakje voor me moet dragen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Looks like een retarded versie van:
[ afbeelding ]
(boy is 19 of zo, sop ze)
[..]
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.
Nice. Heb m'n broek alvast uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lepel jij nou maar je 3-vaksmaaltijd naar binnen, dan brengt tli of Vas je zo naar de douche.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon zeggen dat jij een gladiatorenpakje voor me moet dragen.
inb4 ik moet niks, bek houden, ik bepaal wel wat jij moet
o-ok.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Ga nu even soppen op die kerel, godkk.
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$quote:
die doosjes zijn best groot toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die van jou past wel in zo'n Happy Meal-doosje.
Heb je liever dat je vent aan een ander denkt tijdens seks met jou, of aan jou tijdens seks met een ander?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$
Ja, maar Krio zou daar een bananendoos voor moeten pakken.quote:
Is dat Panzermaus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Looks like een retarded versie van:
[ afbeelding ]
(boy is 19 of zo, sop ze)
[..]
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.
Ze heeft er juist perfect controle over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |