Wow, iets van Chai geleerd.quote:
Hoor nu net vanuit de woonkamer toevallig deze op TV ergens, deze blijft toch echt beterquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Erg jaren 90.
Voor mij is dit het ultieme nostalgische jaren 90 nummer.
Het is internet, dus nee, wat willen die users doen dan? Mij opzoeken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk maar kijk jij nou maar uit wat je zegt.
Fobie voor spiegels?quote:
In de lijst suggesties rechts staat de suggestie 'Natalie Imbruglia - Beauty On The Fire'. Bij die thumbnail heb ik het gevoel alsof ik naar de penis van een negerbaby zit te kijken. #noracism #saynotoracism #say #no #noquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:37 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Erg jaren 90.
Voor mij is dit het ultieme nostalgische jaren 90 nummer.
En ik?quote:
Doe eens.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, dan moet ik hem eerst uitschrijven.
Hahahaha shiit hardopquote:
doe eensquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet, dan moet ik hem eerst uitschrijven.
Ik heb inderdaad geen ex nee, heb je in een keer goed. En nu?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij bent succesvoller inderdaad. Jij hebt niet eens een ex
Fdinges wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad geen ex nee, heb je in een keer goed. En nu?
Fiesta (Remix) is beter, Ignition en Ignition (Remix), Snake, Thoia Thoing, Hotel etc.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet R Kelly en Jay Z.!
Oké, PM maar dan.quote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat kan hij beter aan jou overlaten Diabeethoven.
Nice.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geeft niets, wil ook niet gecremeerd worden dus kom maar gewoon op m'n begrafenis.
Diabeethovenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kaaaaaaaaankerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
En Burn It Up.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Fiesta (Remix) is beter, Ignition en Ignition (Remix), Snake, Thoia Thoing, Hotel etc.. *playlist maakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |