Je bent zelf nice maar je zou nog nicer zijn in mijn bed.quote:
Moet nog keer hardop door jou, gvd.quote:
Nee, ik ben hartstikke tevreden met mijn geslachtsdeelquote:
wtfquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik ben hartstikke tevreden met mijn geslachtsdeel
Maar ik hoef geen vriendin.
De ignition remix van Bruno Mars in het ziggodomequote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En Burn It Up.Die staat nog steeds in m'n playlist, kklekker nummer gvd, ik ga 'm nu luisteren.
Je wilt geen afleidingen, je gaat gewoon voor je droom.quote:
hjbquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
De ignition remix van Bruno Mars in het ziggodome
Zin om los te gaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En Burn It Up.Die staat nog steeds in m'n playlist, kklekker nummer gvd, ik ga 'm nu luisteren.
Omdat ik een beetje flikflooien natuurlijk nooit uit de weg gaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
[..]
wtf
Waarom dan die topics over onzeker en meisjes en zo?
Met jou erbij ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent zelf nice maar je zou nog nicer zijn in mijn bed.
#smoothasfuck
Ik ook, slettenbil schuren alles.quote:
Gvd, krio is hier, anders had ik je gevouwd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook, slettenbil schuren alles.
Denk je niet dat een vriendin makkelijker te realiseren is dan geflikflooi?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje flikflooien natuurlijk nooit uit de weg gaAls dat zou gebeuren.
Maar dat gebeurd niet, daarom die topics
Gvd hard fan van R. Kelly vroegerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:38 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die niet R Kelly en Jay Z.!
Hahahaha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, krio is hier, anders had ik je gevouwd.
Allebei is niet te realiseren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk je niet dat een vriendin makkelijker te realiseren is dan geflikflooi?
Ik ook man, fuuuuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gvd hard fan van R. Kelly vroeger
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook man, fuuuuck.Nog steeds overigens.
kaboelaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Krio en ik gaan nog een keer kaboela doen.
Ga ik gewoon de hele avond luisterenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook man, fuuuuck.Nog steeds overigens.
Doorzettingsvermogen heb ik wel. Alleen niet wat betreft meiden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Natuurlijk wel man, but who was doorzettingsvermogen?
quote:
HELL NAW BITCH KOM DAT IN M'N FACE ZEGGEN ALS JE OP GEPASTE AFSTAND STAAT IVM M'N NEUS, IK KLAP JEquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is Sharkeisha-level ratchetness.
Gelukkig maar. Verkrachting is zo sneu voor die meisjes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Doorzettingsvermogen heb ik wel. Alleen niet wat betreft meiden.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gvd, krio is hier, anders had ik je gevouwd.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahahaha.Krio en ik gaan nog een keer kaboela doen.
Geef je op voor the undateblesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
sletquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gvd hard fan van R. Kelly vroeger
waarom nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Lekker in je kamer stappen op muziek, die hard mawfakka, buff as fuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die mooie jaren 90 en waarmee kom jij op de proppen? HANSONquote:
Dat is vreemd, bij mij staat die niet tussen de suggesties, misschien ligt het aan jouw zoekgeschiedenis die bekend is bij Google.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:39 schreef Rodawa het volgende:
[..]
In de lijst suggesties rechts staat de suggestie 'Natalie Imbruglia - Beauty On The Fire'. Bij die thumbnail heb ik het gevoel alsof ik naar de penis van een negerbaby zit te kijken. #noracism #saynotoracism #say #no #no
Godverdomme.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat kan hij beter aan jou overlaten Diabeethoven.
Niet waarquote:
Gvd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker in je kamer stappen op muziek, die hard mawfakka, buff as fuck.
Zou ik gewoon even voor zorgen als ik braddie was, in dat programma hosselen ze altijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan moet er nog wel even autisme of een andere ziekte gediagnosticeerd worden.
Omdat ik me daar niet echt super zelfverzekerd bij voel, en dat ga ik dus ook uitstralen onzekerheid uitstralen = slecht.quote:
Hahahah MMG vijf jaar geleden.quote:
beetje waarquote:
goh echtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik me daar niet echt super zelfverzekerd bij voel, en dat ga ik dus ook uitstralen onzekerheid uitstralen = slecht.
Part timequote:
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:49 schreef Chloroform het volgende:
HELL NAW BITCH KOM DAT IN M'N FACE ZEGGEN ALS JE OP GEPASTE AFSTAND STAAT IVM M'N NEUS, IK KLAP JE
Wtf, Yung Joc lookin' ass bitchquote:
Was trouwens toch een andere non-Michelin-ster-toko van die pizza.quote:
Ook niet wat betreft gewicht verliezen geloof ik?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:48 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Die ginger coach (quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, op zo`n manier onzeker daar over ben ik nou ook weer niet
oh no you didn'tquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook niet wat betreft gewicht verliezen geloof ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |