Om de kleren van de vrouw mee kapot te maken.quote:
Het heet niet voor niets een hartsvangerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kleren van de vrouw mee kapot te maken.
Lepel jij nou maar je 3-vaksmaaltijd naar binnen, dan brengt tli of Vas je zo naar de douche.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is ook vrij normaal in de drakenshirtcommunity toch?
Looks like een retarded versie van:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag dit voor me en ik doe alles.
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.quote:
Die van jou past wel in zo'n Happy Meal-doosje.quote:
Waarom zie ik bij Google Images als 2e afbeelding op dat woord een geverfde dame van bedenkelijke leeftijd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een hartsvanger
Wel vreemd om een gladiator daarmee te zien
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zie ik bij Google Images als 2e afbeelding op dat woord een geverfde dame van bedenkelijke leeftijd?
Wilde gewoon zeggen dat jij een gladiatorenpakje voor me moet dragen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Looks like een retarded versie van:
[ afbeelding ]
(boy is 19 of zo, sop ze)
[..]
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.
Nice. Heb m'n broek alvast uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lepel jij nou maar je 3-vaksmaaltijd naar binnen, dan brengt tli of Vas je zo naar de douche.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon zeggen dat jij een gladiatorenpakje voor me moet dragen.
inb4 ik moet niks, bek houden, ik bepaal wel wat jij moet
o-ok.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Ga nu even soppen op die kerel, godkk.
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$quote:
die doosjes zijn best groot toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die van jou past wel in zo'n Happy Meal-doosje.
Heb je liever dat je vent aan een ander denkt tijdens seks met jou, of aan jou tijdens seks met een ander?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$
Ja, maar Krio zou daar een bananendoos voor moeten pakken.quote:
Is dat Panzermaus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Looks like een retarded versie van:
[ afbeelding ]
(boy is 19 of zo, sop ze)
[..]
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.
Ze heeft er juist perfect controle over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |