Wist niet dat Chloro zo'n cheap ass bitch is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wil wel 10 euro storten voor ontknapings service, maybe krijgen we een discount als we braddie ook inschrijven.
Heb meestal het idee dat dat scaled me de hoogte van je IQ.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Tsja zo werkt het nu eenmaal. Meisjes houden van klootzakken.
Gewoon happy meal geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat Chloro zo'n cheap ass bitch is.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gister nog een kerel gecomplimenteerd dat 'ie mooie ogen had. Moet kunnen. Wel 'no homo' erbij gezegd ofc.Logisch. Het is ook gebakken en niet bebakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gister nog een kerel gecomplimenteerd dat 'ie mooie ogen had. Moet kunnen. Wel 'no homo' erbij gezegd ofc.Vroeg gisteren aan zo'n durrr-lookalike (midget, bruin) in de AH iets, gaf ie me antwoord plus zo'n creepy as fuck gay-smile erbij. Hij had wel mooie lichte ogen though. (no homo) (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
full stops and exclamation marks
Maar het is wel "becommentarieerd"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Logisch. Het is ook gebakken en niet bebakken.
Praat je met hun via Habbo Hotel?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb alleen gister nog gesprek gehad met 27 jarige moeder (geen milf) maar die ga ik dan maar gewoon gebruiken om te chatten ter verveling en ff kijken of roos nog antwoord (zij is echt lekker shiit mane) maar dit was het dan. einde.
Hahaha shiit zou dat wel leuk vinden, srs.quote:
Grillen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar het is wel "becommentarieerd".
Eergisteren nog toevallig met een jongen mee naar huis gegaan, flink lopen kont neuken. Hij had wel een Xbox tho. (no homo)quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeg gisteren aan zo'n durrr-lookalike (midget, bruin) in de AH iets, gaf ie me antwoord plus zo'n creepy as fuck gay-smile erbij. Hij had wel mooie lichte ogen though. (no homo) ()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Vroeg gisteren aan zo'n durrr-lookalike (midget, bruin) in de AH iets, gaf ie me antwoord plus zo'n creepy as fuck gay-smile erbij. Hij had wel mooie lichte ogen though. (no homo) ()
Bij mijn zijn die happymeal speeltjes altijd meteen stuk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hahaha shiit zou dat wel leuk vinden, srs.
Hoe oud ben.jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb alleen gister nog gesprek gehad met 27 jarige moeder (geen milf) maar die ga ik dan maar gewoon gebruiken om te chatten ter verveling en ff kijken of roos nog antwoord (zij is echt lekker shiit mane) maar dit was het dan. einde.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Sowieso, als iemand een fresh kapsel, vette nieuwe schoenen of een hard shirt heeft zeg ik er gewoon iets over.
Genoteerd op m'n verjaardagscadeauslijstje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Good for you.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eergisteren nog toevallig met een jongen mee naar huis gegaan, flink lopen kont neuken. Hij had wel een Xbox tho. (no homo)
Is ook vrij normaal in de drakenshirtcommunity toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..].
Sowieso, als iemand een fresh kapsel, vette nieuwe schoenen of een hard shirt heeft zeg ik er gewoon iets over.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Genoteerd op m'n verjaardagscadeauslijstje.
onthouden ditquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kleren van de vrouw mee kapot te maken.quote:
Het heet niet voor niets een hartsvangerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om de kleren van de vrouw mee kapot te maken.
Lepel jij nou maar je 3-vaksmaaltijd naar binnen, dan brengt tli of Vas je zo naar de douche.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Is ook vrij normaal in de drakenshirtcommunity toch?
Looks like een retarded versie van:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Draag dit voor me en ik doe alles.
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.quote:
Die van jou past wel in zo'n Happy Meal-doosje.quote:
Waarom zie ik bij Google Images als 2e afbeelding op dat woord een geverfde dame van bedenkelijke leeftijd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets een hartsvanger
Wel vreemd om een gladiator daarmee te zien
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom zie ik bij Google Images als 2e afbeelding op dat woord een geverfde dame van bedenkelijke leeftijd?
Wilde gewoon zeggen dat jij een gladiatorenpakje voor me moet dragen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Looks like een retarded versie van:
[ afbeelding ]
(boy is 19 of zo, sop ze)
[..]
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.
Nice. Heb m'n broek alvast uit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:36 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lepel jij nou maar je 3-vaksmaaltijd naar binnen, dan brengt tli of Vas je zo naar de douche.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde gewoon zeggen dat jij een gladiatorenpakje voor me moet dragen.
inb4 ik moet niks, bek houden, ik bepaal wel wat jij moet
o-ok.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Ga nu even soppen op die kerel, godkk.
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$quote:
die doosjes zijn best groot toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die van jou past wel in zo'n Happy Meal-doosje.
Heb je liever dat je vent aan een ander denkt tijdens seks met jou, of aan jou tijdens seks met een ander?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben klaar, heb aan jou gedacht hoor. :$:$
Ja, maar Krio zou daar een bananendoos voor moeten pakken.quote:
Is dat Panzermaus?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Looks like een retarded versie van:
[ afbeelding ]
(boy is 19 of zo, sop ze)
[..]
En dit ja, een piratenzwaard, FFS man.
Ze heeft er juist perfect controle over.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |