zelfs panz op zn 14equote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jezus man, als 14-jarige was ik nog smoother dan dit via MSN.
[..]
En dit idd.
Good for you.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Braddie het volgende:
Ik ga eens even lekker een stuk lopen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
Hij had eerst vies bord + beker erop op mijn bed gedaan, toen heb ik die op hun bed gedaan.
En opeens ging hij al die spullen op mijn bed leggen,
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Good for you.Houd vol en binnen no time ben je slank als deze:
[ afbeelding ]
"Houd vol"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Good for you.Houd vol en binnen no time ben je slank als deze:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb wel een knappe Maagd voor je. Serieus. Maar die is echt te slim voor jou ben ik bangquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:20 schreef Dimachaerus het volgende:
oke ik stop maar ermee laatste post van mij
Dat zijn ze al snel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb wel een knappe Maagd voor je. Serieus. Maar die is echt te slim voor jou ben ik bang
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef Gridlok het volgende:
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
idd, niks om jezelf voor te schamen toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Het is dat ik een vrouw ben, maar ik zou ook full homo voor krio gaan.
Ik wil wel 10 euro storten voor ontknapings service, maybe krijgen we een discount als we braddie ook inschrijven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Germano het volgende:
Dima, wat ben jij smooth. Goocheltrucjes met je maagdelijkheid.
Absoluut niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
idd, niks om jezelf voor te schamen toch?
Op de grond liggen (paardje).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:23 schreef Chloroform het volgende:
Het is dat ik een vrouw ben, maar ik zou ook full homo voor krio gaan.
Jij bent toch Nederlands?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
Ik zeg tegen.zo'n.meisje hey x, zegt ze uur later doei.
Zei ik Ga a hoertje.
Denk je high class?
Komt ze paar uur later met was toch een grapje
Ongelofelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja zo werkt het nu eenmaal. Meisjes houden van klootzakken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef Nestalgie het volgende:
Ik zeg tegen.zo'n.meisje hey x, zegt ze uur later doei.
Zei ik Ga a hoertje.
Denk je high class?
Komt ze paar uur later met was toch een grapje
Ongelofelijk
Hahahahahhahahahahaha je hebt mijn.line gebruiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|