Bij de meeste mensen remt dat spul de eetlust juist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha.
Ik kreeg ook conserta, toch ben ik kenker goddelijk. Je bent gewoon een zwakzinnige gulzige hond.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
114 Kilo, tering. Dan zou je nog cheatcodes opzoeken voor Wii Fit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja las even verkeerd, dacht dat hij 80 kg als startgewicht noemde en vanaf daar dikker werd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, juist. Maar hij zei toch al dat ie toen dik was?
Ja, juist.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, juist. Maar hij zei toch al dat ie toen dik was?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]![]()
Voel me in het ootje genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Uw BMI is:quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, juist.
Toen was ik zeg maar 1,65 bij 80-85kg.
Hahaha I love you.quote:
Ik ben 1,81quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Chai het volgende:
[..]
1,81? Ik geloof niet dat je langer bent dan mij hoor. :$ pics van jou bij de meetlat?
Ja nou en.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben 1,81Staat op m`n ID kaart.
Je hebt me door.quote:
tl;dr Behalve die eerste, dat je ook echt zo'n opening overneemt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whahahahahahahahjahahahahahahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jezus man, als 14-jarige was ik nog smoother dan dit via MSNquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit idd.quote:
Naar de koelkast en terug?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Braddie het volgende:
Ik ga eens even lekker een stuk lopen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:17 schreef krioro het volgende:
[..]
tl;dr Behalve die eerste, dat je ook echt zo'n opening overneemt.!!!!!!!
En wat had je vader nou gedaan? Wat was het punt van die pic met B&F meuk op je bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |