Haha nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
twitter:endantwit twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 13:54:59Jenna Jameson werd (figuurlijk!) genaaid door assistent, waarna Jenna - met succes - 4chan inschakelde. https://t.co/P7lzWwO4CD [nsfw] reageer retweet
Ook al enige tijd voorbij de houdbaarheidsdatum.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
twitter:endantwit twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 13:54:59Jenna Jameson werd (figuurlijk!) genaaid door assistent, waarna Jenna - met succes - 4chan inschakelde. https://t.co/P7lzWwO4CD [nsfw] reageer retweet
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
suited up and ready to goquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom ook dan. Ben om 6 uur al in utje. Gaan we kfc
Als jij naar een meet gaat, ben je meteen al je E-creds kwijt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, deze opmerkingen + een DM of ik ook naar die meet ga, fuck jullie man, waar zien jullie me voor aan.
Wel zin in KFC gekregen.
Ook nog inderdaad, kan ik zwaaien naar m'n FOK!integriteit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als jij naar een meet gaat, ben je meteen al je E-creds kwijt.
Haha.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wtf, deze opmerkingen + een DM of ik ook naar die meet ga, fuck jullie man, waar zien jullie me voor aan.
Wel zin in KFC gekregen.
Ja daarom, ik wil kunnen lachen, ik wil verhalen horen. Nee ik moet perse op mn vrije zaterdag naar fucking utrecht om te chillen met een paarzolderkamerautisten om te weten wat er gebeurtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vroeger werden er nog pics gepost na afloop, fucking waardeloos laatste tijd.
En daarna aan zijn pik zuigen? :$quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Haha.
heb wel zin om vanaaf met jou uigebreide analyses te voeren over fok users met jou
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hij heeft te dikke pik voor mijn mondje
TFW de classic waaay-pre-rock-bottom Jenna nog meegemaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
Haha aight, je herkent me aan de matzwarte Hyundai Santa Fe. Neem USB-stick met pokoes mee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:59 schreef Nestalgie het volgende:
Dwc wakka samen naar die meet, haal je me op?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 14:38 schreef Fascination het volgende:
Goed kijkentwitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
Almost Vintage Cumshot Compilationquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
[..]Goed kijkentwitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
.
Oh ja die had ik al gezien, mooiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
[..]Goed kijkentwitter:PaulOnkenhout twitterde op vrijdag 03-01-2014 om 13:20:07Klok. Klepel. Wiet. Algemeen dagblad. http://t.co/cq3BZGYaeD reageer retweet
.
Ik heb wel een pockie met domme tunesquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha aight, je herkent me aan de matzwarte Hyundai Santa Fe. Neem USB-stick met pokoes mee.
Vrouwenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
R&P / In een relatie schade apart betalen?
Dit topic.
TS leent auto van haar vriend, rijd met een stomme fout schade, en wil niet zelf voor de kosten opdraaien.
Eerst een domme vraag stellen met veel te weinig informatie om er een zinnig antwoord om te kunnen geven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:46 schreef Murdera het volgende:
R&P / In een relatie schade apart betalen?
Dit topic.
TS leent auto van haar vriend, rijd met een stomme fout schade, en wil niet zelf voor de kosten opdraaien.
Jezus wat dom.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij reed ook in mijn auto zoals wel vaker op lange afstanden om brandstofkosten te besparen. Normaal wil ik ook niet in zijn auto rijden omdat ik een automaat gewend ben en andere dingen zoals parkeersensoren. Ik rijd nog niet eens 15 km heen en weer in dat ding en heb schade. Zal heel eerlijk zijn dat ik dit ook zijn schuld vond omdat ik gewend ben aan sensoren maar dat praat allemaal niks goed natuurlijk en ben gewoon enorm dom geweest en het is en blijft mijn fout.
En in dat potje is het ook mijn geld dus vind ik dat we daar over moeten kunnen praten en 50/50 beslissen. Het is ook niet dat ik niet wil betalen en de schade moet verholpen worden. Maar niet op een manier van: het is jouw schuld, dus jij draait op voor de kosten. Alsof ik die schade opzettelijk gereden heb en er niet van door de grond kan zakken.
Er is zoveel mis met deze shit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 15:00 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Hij reed ook in mijn auto zoals wel vaker op lange afstanden om brandstofkosten te besparen. Normaal wil ik ook niet in zijn auto rijden omdat ik een automaat gewend ben en andere dingen zoals parkeersensoren. Ik rijd nog niet eens 15 km heen en weer in dat ding en heb schade. Zal heel eerlijk zijn dat ik dit ook zijn schuld vond omdat ik gewend ben aan sensoren maar dat praat allemaal niks goed natuurlijk en ben gewoon enorm dom geweest en het is en blijft mijn fout.
En in dat potje is het ook mijn geld dus vind ik dat we daar over moeten kunnen praten en 50/50 beslissen. Het is ook niet dat ik niet wil betalen en de schade moet verholpen worden. Maar niet op een manier van: het is jouw schuld, dus jij draait op voor de kosten. Alsof ik die schade opzettelijk gereden heb en er niet van door de grond kan zakken.
ZIJN SCHULD WANT ik ben sensoren gewend.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Chai het volgende:
Wat een excuus ook 'ik ben sensoren gewend'. En je rijdt in een andere auto. Stap dan 100x uit of zo
zou stompenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
niks mis met dat excuus hoor, mannen horen gewoon te betalen
Mijn reactie als ze dat zou zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
niks mis met dat excuus hoor, mannen horen gewoon te betalen
Zo prikte een keer een kut haar trekhaak in mijn voorbumper, omdat ze in een rij voor het stoplicht ineens achteruit ging rijden, omdat ze de rij uit wilde. "Oooh mijn piepje deed het niet"quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:16 schreef Chai het volgende:
Wat een excuus ook 'ik ben sensoren gewend'. En je rijdt in een andere auto. Stap dan 100x uit of zo
50 per uur bebequote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:22 schreef Chai het volgende:
Ik betaal altijd 100%.
Ik ben een strong independent meisje.
Dus jij zo van "ik zal mijn trekhaak eens in jouw voorbumper prikken".quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:25 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo prikte een keer een kut haar trekhaak in mijn voorbumper, omdat ze in een rij voor het stoplicht ineens achteruit ging rijden, omdat ze de rij uit wilde. "Oooh mijn piepje deed het niet"___
Ze nam wel gewoon alle verantwoordelijkheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Dus jij zo van "ik zal mijn trekhaak eens in jouw voorbumper prikken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:26 schreef krioro het volgende:
[..]
Dus jij zo van "ik zal mijn trekhaak eens in jouw voorbumper prikken".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze op werk heel zachtjes opgezet voor 4 uur lang, net zacht genoeg dat je het niet helemaal bewust hoord.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Gridlok het volgende:
heb deze serieus al een keer tot 6 uur afgeluisterd.iedereen werd langzaam gek.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Deze op werk heel zachtjes opgezet voor 4 uur lang, net zacht genoeg dat je het niet helemaal bewust hoord.iedereen werd langzaam gek.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: