hey welkom in mijn topic hoop dat je het leuk vindt xoxoquote:
MUZ / [SC] Dag 2013, we're up all night to get lucky!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Braddie het volgende:
But i`m stronger, strong enough to rise aboveTELL THE TRUTH
Cher haar nieuwe album![]()
Oké rip, kan niet op je uitvaart komen sorry.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:17 schreef oLexie het volgende:
Broodjes zalm gegeten, kan rustig sterven nu.
Ben SNES Zelda aan het spelen.quote:
Kan er nog best wel naar luisteren ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:04 schreef Gridlok het volgende:
heb deze serieus al een keer tot 6 uur afgeluisterd.
K.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:19 schreef Chloroform het volgende:
Heb vanmiddag op de markt een moeilijk grote zak met mandarijnen gekocht, zitten er echt duizend in ofzo. Als ik morgen mandarijnoverdosis heb, weet dan dat ik van jullie heb gehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
vertel!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
mur ik had net kkgoed tindergesprek
Jij bent écht een vak apart gewoon hè.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:12 schreef Braddie het volgende:
But i`m stronger, strong enough to rise aboveTELL THE TRUTH
Cher haar nieuwe album![]()
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
K.Geeft niets, wil ook niet gecremeerd worden dus kom maar gewoon op m'n begrafenis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja sorry, old habits die hard.quote:Wil je mandarijntje?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Waarom ben ik een vak apart?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent écht een vak apart gewoon hè.
Haha wat een narcistische aannames gelijk weer.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom ben ik een vak apart?
Omdat ik heel erg positief ben over een album van een artiest die de meeste van mijn generatie niet eens kennen?
Omdat ik positief ben over een zangeres die een bepaald imago met zich mee draagt waar ik me niets van aantrek?
omkopingquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja sorry, old habits die hard.Wil je mandarijntje?
Houd je smoelwerk, papzak.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom ben ik een vak apart?
Omdat ik heel erg positief ben over een album van een artiest die de meeste van mijn generatie niet eens kennen?
Omdat ik positief ben over een zangeres die een bepaald imago met zich mee draagt waar ik me niets van aantrek?
Hij zorgt ervoor dat ik dat denk ja " Je bent echt een vak apart " Ja man.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha wat een narcistische aannames gelijk weer.Lekker jezelf pijpen.
Niet dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat ik dat denk ja " Je bent echt een vak apart " Ja man.
Zuig m`n vet weg, bolle hond.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Houd je smoelwerk, papzak.
Alleen dit is vet, puur om nostalgische redenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |