Ik heb m'n nieuwe sig gevonden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Misschien heb je de memo gemist, maar neusjokes zijn zo 2013.
Hahahaha ik weet ook wel waaromquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Was trouwens toch een andere non-Michelin-ster-toko van die pizza.Confuso, failliet nu hoor ik.
Toevallig wél wat gewicht verliezen betreftquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook niet wat betreft gewicht verliezen geloof ik?
Dus vanaf nu geen janktopics meer? Lift je al?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toevallig wél wat gewicht verliezen betreft
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:53 schreef Chloroform het volgende:
Zou Robo kkhard schuren op R. Kelly-muziek. Sowieso.
Waarom ben je dan in eerste instantie uitgedijd?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toevallig wél wat gewicht verliezen betreft
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hahahaha ik weet ook wel waaromdie eigenaar was zo'n fucking klootzak dat niemand daar terugkwam ondanks lekkere pizza
Beter gewoon cardio toch i.p.v. liftenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dus vanaf nu geen janktopics meer? Lift je al?
Ja zie, niemand kan haten op R. Kelly.quote:
haha jij hebt geen cucci memories op dit nummer van na 2009quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, jij en Panzer hebben geen cucci memories op dit nummer bij het schoolfeest vroeger.
Die kkslechte R.Kelly uit jullie tijd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zie, niemand kan haten op R. Kelly.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Die kkslechte R.Kelly uit jullie tijd.
Deze R.Kelly:Jij hebt nog met R. Kelly gevochten in de Tweede Wereldoorlog, dat kan niemand tippen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
HAHAAAAquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt nog met R. Kelly gevochten in de Tweede Wereldoorlog, dat kan niemand tippen.
Misschien dat jij het net aan kan tippen met je neus, als je achterom kijkt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt nog met R. Kelly gevochten in de Tweede Wereldoorlog, dat kan niemand tippen.
Ik verwijs je graag door naar Chloro's nieuwe sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien dat jij het net aan kan tippen met je neus, als je achterom kijkt.
Zie sig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Misschien dat jij het net aan kan tippen met je neus, als je achterom kijkt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar Chloro's nieuwe sig.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verwijs je graag door naar Chloro's nieuwe sig.
Ik ben een rebel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |