Beste ooit.quote:
Nu denkt hij natuurlijk dat hij grappig is door zijn creatieve maar toch scherpe manier van schelden.quote:
Laten we op die manier een vuurtje maken zodat de vonken overslaanquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:26 schreef Chloroform het volgende:
Hahahaha mmg is een bolle hond, kom je vetjes tegen de mijne wrijven. :$;4:$$:$$:$$
Moest lachen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Laten we op die manier een vuurtje maken zodat de vonken overslaan.
Ben ik het niet mee eens.quote:
Oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
Gypsies Tramps And Thieves vind ik veel beter, om er maar een te noemenAll Or Nothing vind ik ook beter.
Vind dit nummer een beetje zeurderig over komen.
Ja, zeker wetenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Nu denkt hij natuurlijk dat hij grappig is door zijn creatieve maar toch scherpe manier van schelden.
Als je het kan kammen graag.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik je kapsel nou kammen of begraven?
nigga be madquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moet ik je kapsel nou kammen of begraven?
Waarom niet begraven? waar laat jij je pubes dan? gewoon op de grond?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je het kan kammen graag.
Begraven lijkt mij niet echt nodig
Elk jaar verbranden tijdens de eerste buurtbarbecue.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet begraven? waar laat jij je pubes dan? gewoon op de grond?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom niet begraven? waar laat jij je pubes dan? gewoon op de grond?
"Elke jaar" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Elke jaar verbranden tijdens de eerste buurtbarbecue.
wow gvd kkdomquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
"Elke jaar" hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha, sukkel.
Wat kan ik er mee doen als ik het niet heb i.v.m scheren, veel makkelijker en véél frisser en hygiënischerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh daar doe je zeker niks mee, niet eens trimmen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wow gvd kkdomZie, dat lief doen werkt gewoon niet, raak helemaal uit m'n doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |