Niks er van lafaard, eerlijk en duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
En die heb ik op WA omdat ze ooit eens in een groepsgesprek zat geloof ik.
Dus ik negeer haar maar nu, snapt ze het vanzelf wel.
Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik het irritant vind dat ze me stalkt, maar ze zal me wel interessant vinden
Wow, probeerde Aberkullie Braddie ook al te versieren?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vind je sneuMaar Aberkullie heb je zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd
Ik geloof dat ze hem wilde helpen met z'n shit, maar toen zij wat persoonlijke shit vertelde, blokkeerde hij haar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wow, probeerde Aberkullie Braddie ook al te versieren?
Lekkere opbouw, ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:05 schreef hugecooll het volgende:
twitter:robgeus_sbs twitterde op donderdag 02-01-2014 om 16:45:21@MvG180 ik heb genoten van je pik gisteren!! http://t.co/MSbaxWckmF reageer retweet
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vind je sneuMaar Aberkullie heb je zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd
Gelukkig zit Brummetje niet op FOK! dus de kans dat ze dit leest is te verwaarlozen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
En die heb ik op WA omdat ze ooit eens in een groepsgesprek zat geloof ik.
Dus ik negeer haar maar nu, snapt ze het vanzelf wel.
Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik het irritant vind dat ze me stalkt, maar ze zal me wel interessant vinden
Please, dm mij even, ik ben de roddelkoningin hier.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hem wilde helpen met z'n shit, maar toen zij wat persoonlijke shit vertelde, blokkeerde hij haar.
Of zo
leg uit danquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.
Eventuele uitleg in DM.
Gvd geef.quote:
Mja, ik ben vaak zat gewoon eerlijk tegen haar hoor, zeker als ze me s`ochtends om 8 uur echt iets van 10 whatsapp berichtjes achter elkaar stuurt, als ik dan zeg dat ik nog even wil bij komen dan is het niet goed en geef ik haar nooit aandachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks er van lafaard, eerlijk en duidelijk zijn.
dmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.
Eventuele uitleg in DM.
Die foto's.quote:
DM Brummetje over wat hij hier over haar zegt uit wraak.quote:
Wow, hard geworden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom halen. Smeer ik je in met warme beenhamsaus en lik ik het van je af terwijl je eet
Ik hou wel van eten, maar dat plaatje mag je tóch wel even resizenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wou 's op het station een broodje beenham bestellen, dacht is wel zoiets.
[ afbeelding ]
Was gewoon een cheap, wit bolletje met één plak beenham, dat was het. Kosten ¤0,08 maar ¤2,00 betaald
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |