Ezio is wel bazig iddquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alle personages eruitzien als Ezio van AC.
met een hoofddoek op?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alle personages eruitzien als Ezio van AC.
Oh, dacht dat jullie dat hadden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. Staat toch ook op facebookAnders zou daar wel staan open relationship.
een buurt vol mensen die vernoemd zijn naar al je FO. Vriendjes?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké, dan ga ik even Sims doen, tot zo xoxoxoxo
Ik vind piraten juist stom, maar wil 4 wel spelen. Heb 3 nooit uitgespeeld omdat kut, maar toch benieuwd naar de nieuwe.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:56 schreef hugecooll het volgende:
En omdat je piratenzwaardjes zo leukig vindt, is deze bazige baas dan niks voor jou, Chloroform?
[ afbeelding ]
4 is wel cool. Gewoon downloaden en met controller spelen tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind piraten juist stom, maar wil 4 wel spelen. Heb 3 nooit uitgespeeld omdat kut, maar toch benieuwd naar de nieuwe.
Wat?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
een buurt vol mensen die vernoemd zijn naar al je FO. Vriendjes?
Ben al klaar, Agahnim is echt te makkelijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké, dan ga ik even Sims doen, tot zo xoxoxoxo
Weet toch niet hoe dat moet. Kon niet eens Rollercoaster Tycoon 2 downloaden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
4 is wel cool. Gewoon downloaden en met controller spelen toch
Uh-huh, en dan plaats ik een linkje en word ik gelijk voor een paar dagen in de kliko gegooidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet toch niet hoe dat moet. Kon niet eens Rollercoaster Tycoon 2 downloaden.
Wat ben je sexy als je zo praat.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:58 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben al klaar, Agahnim is echt te makkelijk.
Nu alleen nog Ganon en dan I'll be on that triforce time baby.
Zo bedoelde ik dat niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Uh-huh, en dan plaats ik een linkje en word ik gelijk voor een paar dagen in de kliko gegooid
Is niet zo moeilijk. Gewoon ff torrentje downloaden en daarna de .exe openen om je spel te installerenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet.Ik faal gewoon.
hahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik dat niet.Ik faal gewoon.
Kan stap 1 niet eens normaal uitvoeren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk. Gewoon ff torrentje downloaden en daarna de .exe openen om je spel te installeren
Doe lief vieze snotzak.quote:
Laat iemand anders dit voor je doen en stel er een beloning tegenover.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan stap 1 niet eens normaal uitvoeren.
Hejje geen uTorrent (of een soortgelijk programma)?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan stap 1 niet eens normaal uitvoeren.
Jawel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hejje geen uTorrent (of een soortgelijk programma)?
Waarom heb je die op WA dan. En waarom ga je er hier over praten in plaats van iets tegen haar zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Braddie het volgende:
Cutlass
Overigens word ik gestalkt op m`n Whatsapp door ene "Brummetje"![]()
twitter:robgeus_sbs twitterde op donderdag 02-01-2014 om 16:45:21@MvG180 ik heb genoten van je pik gisteren!! http://t.co/MSbaxWckmF reageer retweet
Blokkeren vind ik sneu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom heb je die op WA dan. En waarom ga je er hier over praten in plaats van iets tegen haar zeggen.Of haar gewoon te blokkeren.
Vind je sneuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
En die heb ik op WA omdat ze ooit eens in een groepsgesprek zat geloof ik.
Dus ik negeer haar maar nu, snapt ze het vanzelf wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |