Seks met mij natuurlijk, heb ik er ook nog iets aan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je liever dat je vent aan een ander denkt tijdens seks met jou, of aan jou tijdens seks met een ander?
Dat wek jij gewoon op bij me, maar ik kan meteen weer door hoor, dus komt wel goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Nu al? Zou aan m'n uithoudingsvermogen werken als ik jou was.
Alsof hij het kut vindt dat hij kalend is en zijn vriendin nietquote:Ik ben haar aan het verliezen en mis haar, maar zij niet..
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
R&P / Ik ben haar aan het verliezen en mis haar, maar zij mij niet..
Ik las dit als
[..]
Alsof hij het kut vindt dat hij kalend is en zijn vriendin niet [ afbeelding ]
Misschien is het Mozyquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
Ik las dit als
[..]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:44 schreef Chai het volgende:
Ik las dit als
[..]
Oh, oké, dan ga ik even Sims doen, tot zo xoxoxoxoquote:
Maak een character voor me.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, oké, dan ga ik even Sims doen, tot zo xoxoxoxo
Hebben jullie nog steeds seks met anderen terwijl jullie een relatie hebben?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een klootzak, dan maak ik het uit.
Nooit gehad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Hebben jullie nog steeds seks met anderen terwijl jullie een relatie hebben?
Nee, ik vind personages maken stom, doe altijd random. Ben wel kklang bezig met huizen bouwen en inrichten.quote:
En personages op pijnlijke wijze laten sterven?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik vind personages maken stom, doe altijd random. Ben wel kklang bezig met huizen bouwen en inrichten.
Da's echt met veel spellen zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik vind personages maken stom, doe altijd random. Ben wel kklang bezig met huizen bouwen en inrichten.
Ja, ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:51 schreef Chai het volgende:
[..]
En personages op pijnlijke wijze laten sterven?
Maak de hele KLB SC in 1 huis.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil gewoon dat alle personages eruitzien als Ezio van AC.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's echt met veel spellen zoDan kan je je personage vet uitgebreid customizen, zie je z'n kop het hele spel niet meer
Geldt niet voor The Sims, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |