Mja, ik ben vaak zat gewoon eerlijk tegen haar hoor, zeker als ze me s`ochtends om 8 uur echt iets van 10 whatsapp berichtjes achter elkaar stuurt, als ik dan zeg dat ik nog even wil bij komen dan is het niet goed en geef ik haar nooit aandachtquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks er van lafaard, eerlijk en duidelijk zijn.
dmquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.
Eventuele uitleg in DM.
Die foto's.quote:
DM Brummetje over wat hij hier over haar zegt uit wraak.quote:
Wow, hard geworden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom halen. Smeer ik je in met warme beenhamsaus en lik ik het van je af terwijl je eet
Ik hou wel van eten, maar dat plaatje mag je tóch wel even resizenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wou 's op het station een broodje beenham bestellen, dacht is wel zoiets.
[ afbeelding ]
Was gewoon een cheap, wit bolletje met één plak beenham, dat was het. Kosten ¤0,08 maar ¤2,00 betaald
.
Je bent ook onnozel als je denkt zo'n perfect geserveerd broodje op een station te krijgen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Was gewoon een cheap, wit bolletje met één plak beenham, dat was het. Kosten ¤0,08 maar ¤2,00 betaald
.
640 x 480 maar? Da's precies de resolutie van m'n telefoonscherm btwquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hou wel van eten, maar dat plaatje mag je tóch wel even resizen
Ik moest weleens bij de Galgenwaard op de business lounge werken, daar hadden ze altijd kkgrote broodjes beenham, echt ziek.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
.
Met wie heb je blind date?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loop nu richting de ontmoetingsplek, vijf minuten.
Zo dom komen lullen hier, dat is pas sneu. En voel je maar niet zo belangrijk door te denken dat ze je interessant vindt. Donderstraal toch gewoon eens op met dat domme gezwets van je altijd hier, nobody gives a fucking fuck.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Blokkeren vind ik sneu.
En die heb ik op WA omdat ze ooit eens in een groepsgesprek zat geloof ik.
Dus ik negeer haar maar nu, snapt ze het vanzelf wel.
Ik kan wel tegen haar zeggen dat ik het irritant vind dat ze me stalkt, maar ze zal me wel interessant vinden
Jullie zitten te trollen. Ik weet dat het een grapje is.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Loop nu richting de ontmoetingsplek, vijf minuten.
Deze manquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aberkullie heb ik niet zonder berouw geblokkeerd en weggedonderd, Aber heb ik weggedonderd nadat ik ergens achter kwam waar ik niet zo blij mee was.
Eventuele uitleg in DM.
"Donderstraal toch gewoon eens op" Nee jij bent lekker volwassen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zo dom komen lullen hier, dat is pas sneu. En voel je maar niet zo belangrijk door te denken dat ze je interessant vindt. Donderstraal toch gewoon eens op met dat domme gezwets van je altijd hier, nobody gives a fucking fuck.
Gozer, hoe kan een FOK!meet je dwarszitten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:26 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jullie zitten te trollen. Ik weet dat het een grapje is.
hey wat, ik dacht jij komt ook ik koop belairequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gozer, hoe kan een FOK!meet je dwarszitten?Ik care nog meer om een random veldmuis in Mauritanië.
Ik sta ingezoomed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
640 x 480 maar? Da's precies de resolutie van m'n telefoonscherm btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |