Integendeel, ontzettend mogelijk.quote:
Ik geef meer dan ik neem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:15 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zo denigrerend tegen over de man dit, vind niet kunnen.
Weet ik veelquote:
Ben ik wel mee eens ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klb sc is zoals Monaco, wij horen niet bij klb.
Wow wow dus ik kan gewoon meerdere frietjes in een keer naar binnen proppen?! Mind blown.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Integendeel, ontzettend mogelijk.
Zou komenquote:
Klinkt in theorie goed, ik verwacht geen adder maar een cobra onder het gras, die ook nog eens gif in je ogen spuugt.quote:
PAAZ van FOK!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Gridlok het volgende:
[..]
klb sc is zoals Monaco, wij horen niet bij klb.
Behalve als je tanden mist, dan hoor je ze daardoor naar binnen te schuiven.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow wow dus ik kan gewoon meerdere frietjes in een keer naar binnen proppen?! Mind blown.
Nee grapje, stouw gewoon m'n mond vol altijd.
Jij snijdt zeker ook je spaghetti?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bestek, G. Roti eet ik wel met vork en mes.
Dat zeg je nu. Dadelijk loop ik je tegen het lijf waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik veelzag alleen laatst dat er 4 januari eentje zou zijn.
Nee.quote:
Niet oprollen om je vorkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij snijdt zeker ook je spaghetti?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bestek, G. Roti eet ik wel met vork en mes.
quote:
Die gast voor wie ze kookt is sowieso een neger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:06 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad, maar daarom wel grappig.
Zou tevens graag kip eten bij die meid.
Ik wel, kun je sneller etenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik welquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is dat zoquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Dadelijk loop ik je tegen het lijf waarschijnlijk.
Wrom nou weer zo :squote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klinkt in theorie goed, ik verwacht geen adder maar een cobra onder het gras, die ook nog eens gif in je ogen spuugt.
Van die klepjes als voortanden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Behalve als je tanden mist, dan hoor je ze daardoor naar binnen te schuiven.
Ik ook echt. Wat nou rustig eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |