In stilte werken in het openbaar vervoer. Pls.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar kun je niet in stilte werken, dan heb je een chauffeur nodig.
Ook altijd van diezelfde types die daarover vallen. Van die zure kutwijven zoals precies op dat plaatje bijvquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje lopen miepen omdat je kutleven hebt. Koop dan een auto, kun je lekker stil zijn wat je wil.
Gewoon niet zeiken gvd kkzure mensen, ben ik niks bij.quote:
Loldutchpeople vind ik leuker.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze worden wel een beetje eentonig trouwens
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze worden wel een beetje eentonig trouwens
De minst vieze onderbroek weer uit de wasmand halenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu stop ik met posten.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De minst vieze onderbroek weer uit de wasmand halen
Waquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
Dat moment als je dat " 5 to go stripje " eruit probeert te pulken waardoor je alles verkreukt, fml.
Of te snel pakken in de shop waardoor het scheurt, altijd het idee dat ik een smerige parasiet ben omdat het lijkt alsof ik er dan kk veel pakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
Dat moment als je dat " 5 to go stripje " eruit probeert te pulken waardoor je alles verkreukt, fml.
Dat heb ik serieus nog nooit gedaan, ik zie die free tips/floesoe hetzelfde als een soepkeuken voor zwervers, ga ik toch niet van eten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Of te snel pakken in de shop waardoor het scheurt, altijd het idee dat ik een smerige parasiet ben omdat het lijkt alsof ik er dan kk veel pak.
Nou zegquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon niet zeiken gvd kkzure mensen, ben ik niks bij.
Floesoequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heb ik serieus nog nooit gedaan, ik zie die free tips/floesoe hetzelfde als een soepkeuken voor zwervers, ga ik toch niet van eten?
Veer be likequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ook altijd van diezelfde types die daarover vallen. Van die zure kutwijven zoals precies op dat plaatje bijv
En 9 van de 10 keer ben je ''gedwongen'' om in de stilte coupe te zitten, omdat de rest van de trein vol is. En dan zeker 1,5 uur m'n bakkes houden? Pleur op zeg.
Kom alleen als er smoked beef strips zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |