Wat? Daar kun je zelf toch juist niks aan doen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Van alle plaatjes, denk je dat ik me van die aangesproken voel? Serieus Chai
Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik zag hetWhahaha deze
![]()
[ afbeelding ]
Valt me mee dat je hier niet door getriggerd wordt. :$quote:
Oh huh, is die FB page pas sinds gisteren? Wil meer zienquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja ik zag hetWhahaha deze
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb nooit die kut familie verjaardagen gelukkig. Maar nee, bijv. die rekening delen oidquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat? Daar kun je zelf toch juist niks aan doen?
Ga niet zeuren bij mijn oma om haar verjaardag anders te vieren hoor.
Ja echt hè, srsquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt me mee dat je hier niet door getriggerd wordt. :$
Kijk bij berichten van anderen, dan zie je heel veel mensen die memes maken en daar postenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh huh, is die FB page pas sinds gisteren? Wil meer zien.
Ben trots. :$quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja echt hè, srs. Is wel de grens.
Geniaal dat die gozer chick daar opduiktquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg, daarover klagen. En lol, gierig
. Deze die in dat topic gepost is dan, fusionfreak gewoon:
[ afbeelding ]
Haha nicequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Kijk bij berichten van anderen, dan zie je heel veel mensen die memes maken en daar posten
Die 2e juist. 'wist je nog dat ik eten had betaald'. Wanneer? Vorig jaar.quote:
Niet als je black bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je moet daar ook gewoon je smoel houden toch
Vroeger was er ook geen stilte coupe, ik vind het maar een achterlijk gelul om in het openbaar vervoer je klep dicht te moeten houden. Zeikvolk.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar ja who cares eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje lopen miepen omdat je kutleven hebt. Koop dan een auto, kun je lekker stil zijn wat je wil.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vroeger was er geen stilte coupe, ik vind het maar een achterlijk gelul om in het openbaar vervoer je klep dicht te moeten houden. Zeikvolk.
Mwah, om nou mee te luisteren met je telefoongesprek...dan heb ik liever dat je gewoon stil bentquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar ja who cares eigenlijk?
Je bent best wel een kneus hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:04 schreef Braddie het volgende:
Cutlass
Overigens word ik gestalkt op m`n Whatsapp door ene "Brummetje"![]()
Maar kun je niet in stilte werken, dan heb je een chauffeur nodig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies. Beetje lopen miepen omdat je kutleven hebt. Koop dan een auto, kun je lekker stil zijn wat je wil.
Dan luister je niet mee, weenie.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mwah, om nou mee te luisteren met je telefoongesprek...dan heb ik liever dat je gewoon stil bent
jatogofniedan
ja maar dat kan knie uitzettenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan luister je niet mee, weenie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |