Dat doe ik vet vaakquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat gaat zó tegen mijn natuur in, alsof je eerst je broek aandoet en daarna pas je sokken.
Omdat ik familie en vrienden heb die ook over de jaren heen gestopt zijn met roken, en die zeggen allemaal hetzelfde. Je gaat er flink op vooruit, je houd sowieso meer geld in je zak, en je conditie word veel beter.quote:
Heb ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Zou jou graag eens willen horen praten/ragen in je lieftallige lompe boerenaccent.
Hahaha, je OPquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Grenzeloos verliefdIk heb topic gemaakt in KLB ja
Maar zoveel rookte Veer helemaal niet dacht ik.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik familie en vrienden heb die ook over de jaren heen gestopt zijn met roken, en die zeggen allemaal hetzelfde. Je gaat er flink op vooruit, je houd sowieso meer geld in je zak, en je conditie word veel beter.
Ja vooral die eerstequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha, je OP.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uh huh.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb ik nietEcht niet. Praat volgens mij echt ABN.
Inderdaad, af en toe floep je kurwa eruit, maar dat was het wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Heb ik nietEcht niet. Praat volgens mij echt ABN.
Omg, daarover klagenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja vooral die eerste, check de reacties die ik had gepost van fb op 2e pagina. Echt treurig
Deze trouwens
![]()
[ afbeelding ]
Waar is zijn haarquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omg, daarover klagen. En lol, gierig
. Deze die in dat topic gepost is dan, fusionfreak gewoon:
[ afbeelding ]
Hahahahahahaahahaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen stress bby, jij hebt een season passquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
Maar met sommige dingen voel ik me wel een aangesproken tatta
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen stress bby, jij hebt een season pass.
Welke dan? Kringverjaardagen met familie? Is toch alleen als er bejaarden zijn, want dat is handig voor hen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
Maar met sommige dingen voel ik me wel een aangesproken tatta
Van alle plaatjes, denk je dat ik me van die aangesproken voel? Serieus Chaiquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Welke dan? Kringverjaardagen met familie? Is toch alleen als er bejaarden zijn, want dat is handig voor hen.
Haha ja ik zag hetquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |