Dat hoort. Lekker heel je bek vol saus.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik wel
Kk oprollen zit ik gelijk helemaal onder.
Dat deed ik vroeger.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij snijdt zeker ook je spaghetti?
Ik gebruik niet dezelfde shit bij macaroni en spaghetti, dus smaakt niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan je net zo goed macaroni pakken.
+ flinke lading geraspte kaaaas.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat hoort. Lekker heel je bek vol saus.
Echt hè. Barbaren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan je net zo goed macaroni pakken.
Droom best vaak dat ik losse tanden heb is zo kut hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom nou weer zo :s
[..]
Van die klepjes als voortanden.
Zou het maar eng vindenquote:
Inb4 krio.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En m'n kleren, en het huisquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n shirt, de muur en de rest vol met rode spetters. Nice ja!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we Lady en de Vagebond-stijl spaghetti eten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger.Nu gebruik ik alleen een vork en douw ik het zonder rollen naar binnen.
Slurpend als een slecht opgevoed mannetje?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger.Nu gebruik ik alleen een vork en douw ik het zonder rollen naar binnen.
Breek ze doormidden en dan in de pan.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij snijdt zeker ook je spaghetti?
Nee kan niet sorry, mijn maaltijden zijn precies afgemeten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zullen we Lady en de Vagebond-stijl spaghetti eten?
Gewoon met je handen vreten toch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sowieso, ekte pasta lovers hebben pennen.
Hahaha, damn sonquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee kan niet sorry, mijn malltijden zijn precies afgemeten.
Ja vraag me ook altijd af of ze elkaar bij de username aanspreken of met echte naamquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:22 schreef Germano het volgende:
[..]
Wat wil je? Zo'n meet trekt alleen maar gekken.
Moest lachenquote:
Wow oké.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee kan niet sorry, mijn maaltijden zijn precies afgemeten.
Deed dat vroeger ook, allemaal spaghettischerven die door de keuken vlogen en die je op Matrix-achtige wijze probeerde te ontwijken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Breek ze doormidden en dan in de pan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |