Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik wou er ook een maken, maar kreeg geen indo met drakenblouse gegoogled.
Klein zijn is geen handicap ofzo.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dima is hete boy, alleen een beetje klein. Maar klein maar fijn zegt mama altijd
Brad Pubes.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 Braddie, sherlockBraddie / Bradster / Bradd / Braddies_haar
Ik had echt zo'n epic layout gemaakt, maar toen kreeg ik alelmaal van die verzoeken dus heb ik hem maar weggehaaldquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Germano het volgende:
[..]
De meesten hebben dat gehad. Had je buiten die standaardlijst ook nog de 'zelfgemaakte' lijsten die je kon toevoegen.
Waar denk je dat je roots liggen dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen.
Slimme zet, de autistenkaart spelen terwijl je ons allemaal 1 voor 1 uit een raam kan gooien met 2 vingersquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef krioro het volgende:
[..]
Same here. Wazige omgeving = buiten.
Ik zal er over nadenken.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom alleen terug als ik max. 1 bericht per week hoef te controleren.
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waar denk je dat je roots liggen dan?
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.quote:
Mensen die een " meme " proberen te forceren.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Kan in ONZ maar daar komen niet zoveel leuke users
Ahw, cute, je bent een perfect little girl.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
Heeft hij wel een normaal uiterlijk?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
Link?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Staat nog ergens een in US, verbaasde me er nog over.
Kleine meisjes complex, fascinerend, ga door.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ontsproten uit sugar, spice & everything nice.
Nou enquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Nigga ten eerste ben je gewoon deels jampanesi, en ten tweede is dat niet eens negatief.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ga eerdaags m'n DNA laten tracen en dan post ik de uitslag, tired van die koelie/indo/whatever-aantijgingen.
Onz is niet meer wat het was neequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ojaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou en
ONZ / dWc_RuffRyders pareltjes
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:40 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zelfde als hier alleen was ik op den duur ook frontpage mod dus moest ik profielen sluiten en PM rellen oplossen enzoOok nog tijdje mod geweest op de chat, dat was op zich wel chill alleen kreeg ik iets te vaak ruzie daar met mensen
Waarom probeerde die man perfecte kleine meisjes te maken?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, cute, je bent een perfect little girl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |