Mja, kun je dus makkelijk misbruik van maken terwijl je er legaal seks mee kunt hebbenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat moet je toch niet willenSorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Tegenwoordig echt niet meerquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat moet je toch niet willenSorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Ja bij dat soort types moet je altijd een ajar of 5 van hun leeftijd aftellen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die ken ik wel, nouja het meisje van 16 dan. Vriend is zo'n LARPfiguur.
Moet kunnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:
The day you must seizequote:
Nee, zou best wel een man van 30 willenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Is ook raar op die leeftijd. Als het 30+ is vind ik 7 jaar niet echt raar.
Die er praktisch om vragen zelfs.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Germano het volgende:
Ik zie er soms zelfs van 13 die er klaar voor zijn.
Je hebt zelf een referentiekaderquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie hebben je eigen als 16 jarige als referentiekader
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoorquote:
Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, zou best wel een man van 30 willen
Tuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel geneukt worden door puberjongens van ongeveer dezelfde leeftijd?
Ohai.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, zou best wel een man van 30 willen
Chai wel, doe niet zo lullig. ;squote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor.
Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, zou best wel een man van 30 willen
Nee toen vond ik dat echt maar niksquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor.
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo hequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijk.
28 is wel een mooie leeftijdquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he
Jij kan het weten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he
Godklerequote:
Ja, oké, maar het was echt wel al richting jongvolwassene in plaats van puber zeg maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Ja ook wel iddquote:
Moest die eerste googelen. ;squote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Mis je weinig aan. Soort Christine van der Horst meets Sylvie van der Vaart.
18,5quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.
Daten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ook wel idd![]()
Ergens tussen de 25-30 is prima.
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.quote:
28 tochquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
Wow.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ergens tussen de 25-30 is prima.
Dolletjesquote:
Nee, dat is slechts zijn geestelijke toestand.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
ripquote:
Nee 24 dus kan makkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |