abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:09:43 #251
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat moet je toch niet willen :') Sorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Mja, kun je dus makkelijk misbruik van maken terwijl je er legaal seks mee kunt hebben :P
pi_135081235
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dat moet je toch niet willen :') Sorry maar meisjes van 16 zijn echt nog kinderen.
Tegenwoordig echt niet meer
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081242
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh die ken ik wel, nouja het meisje van 16 dan. Vriend is zo'n LARPfiguur.
Ja bij dat soort types moet je altijd een ajar of 5 van hun leeftijd aftellen.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081245
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Toen ik 15 was had een klasgenote van 16 een vriend van 33 :'(
Moet kunnen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
full stops and exclamation marks
pi_135081246
Zullen we een ambulance naar zijn adres sturen met de melding dat er iemand out is gegaan?
pi_135081248
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt niet meer
Onzin.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:10:10 #257
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt niet meer
:')
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081258
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef krioro het volgende:

[..]

Vivi :9~
Dayumn, herken ik ook nog ja :9.
pi_135081268
Ik zie er soms zelfs van 13 die er klaar voor zijn :).
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:10:40 #260
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081269
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Tegenwoordig echt niet meer
Vroegah liepen 13-jarige chickies nog rond in Minnie Mousetruien...times change :P
pi_135081274
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

OOYL :')
The day you must seize
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:10:52 #262
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081282
Pics van Vivi?
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081283
Jullie hebben je eigen als 16 jarige als referentiekader
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_135081286
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:08 schreef Germano het volgende:

[..]

Is ook raar op die leeftijd. Als het 30+ is vind ik 7 jaar niet echt raar.
Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081288
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Dayumn, herken ik ook nog ja :9.
Even in FOK!dropbox gekeken en ^O^
pi_135081291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Germano het volgende:
Ik zie er soms zelfs van 13 die er klaar voor zijn :).
Die er praktisch om vragen zelfs.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:11:23 #267
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081296
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Mortaxx het volgende:
Jullie hebben je eigen als 16 jarige als referentiekader
Je hebt zelf een referentiekader
pi_135081303
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Chai het volgende:

[..]

Onzin.
Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor :').
pi_135081304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:11:38 #270
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Even in FOK!dropbox gekeken en ^O^
FOK!dropbox? :')
pi_135081314
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:09 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar ze mogen wel geneukt worden door puberjongens van ongeveer dezelfde leeftijd?
Tuurlijk ^O^ Maar als ze zwanger in mijn les komen :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081318
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
Ohai. :)
full stops and exclamation marks
pi_135081325
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef hugecooll het volgende:

[..]

FOK!dropbox? :')
Niets te zien, move along
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:12:01 #274
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081326
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor :').
Chai wel, doe niet zo lullig. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:12:41 #275
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081357
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Niets te zien, move along
GEEF LINKJE DAN
STUUR UITNODIGING EN ZO
pi_135081360
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Nee, zou best wel een man van 30 willen :9~
Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijk :').
pi_135081370
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik ook wel, toen ik 16 was, maar is toch vies.
Nee toen vond ik dat echt maar niks ;( Maar weet niet, lijkt me wel wat
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081380
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Pics van Vivi?
Mis je weinig aan. Soort Christine van der Horst meets Sylvie van der Vaart.
pi_135081382
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Toen ik 16 was en mijn vriendin toentertijd ook waren we niet bepaald in zo'n kinderlijke state of mind meer hoor :').
Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
pi_135081397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:12 schreef Germano het volgende:

[..]

Ik bedoel als de jongste ook de 30 is gepasseerd eigenlijk :').
Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:14:05 #281
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he :')
28 is wel een mooie leeftijd
pi_135081415
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:

[..]

Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Jij kan het weten. :)
full stops and exclamation marks
pi_135081421
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja dan sowieso, maar 30 is echt niet te oud ofzo he :')
Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.
pi_135081428
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Christine van der Horst
Godklere :').
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Germano het volgende:

[..]

Echt wel. Kinderseks. Was echt niet zo ruig als tegenwoordig.
Ja, oké, maar het was echt wel al richting jongvolwassene in plaats van puber zeg maar.
pi_135081435
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef hugecooll het volgende:

[..]

28 is wel een mooie leeftijd
Ja ook wel idd ^O^
Ergens tussen de 25-30 is prima.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:14:41 #286
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081438
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:13 schreef Modus het volgende:

[..]

Mis je weinig aan. Soort Christine van der Horst meets Sylvie van der Vaart.
Moest die eerste googelen. ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Germano het volgende:

[..]

Weet niet hoe oud jij bent, dus kan niet oordelen.
18,5
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:01 #288
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081450
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ook wel idd ^O^
Ergens tussen de 25-30 is prima.
Daten?
pi_135081452
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef krioro het volgende:

[..]

Jij kan het weten. :)
Ik stond, en sta nog steeds geregeld achter het gordijn.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:19 #290
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081462
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daten?
Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081471
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

18,5
Dan kan het wel.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:32 #292
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081472
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
28 toch
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:33 #293
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081473
Oh, 28 zeker..
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:42 #294
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_135081484
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:14 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ergens tussen de 25-30 is prima.
Wow.
full stops and exclamation marks
pi_135081486
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daten?
Dolletjes
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081489
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Hoe oud ben jij? Dacht altijd dat jij 20 was ofzo.
Nee, dat is slechts zijn geestelijke toestand.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 21:15:57 #298
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135081493
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

28 toch
rip
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135081497
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef Germano het volgende:

[..]

Dan kan het wel.
Nee 24 dus kan makkelijk
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135081508
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 21:15 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Daten?
Je had met nieuwjaar kunnen daten mang
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')