Wat.quote:
Die figuren die hun petje te hoog op het hoofd hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kloptErger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest vooral met dat Limburgse accent er doorheen.
Wow, wist ik nietquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
zarGon is daar wel een goed voorbeeld van
Hoe oud ben je Braddiequote:
Eensch ja.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:00 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Erger zijn de Nederlanders die met ze mee gaan praten, klinkt echt triest
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je bent verdomme nog kritisch ook
Hij wordt 27 dit jaar.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow, wist ik nietZie je.
[..]
Hoe oud ben je Braddie
Verstand van een stoeptegel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, nu niet lul, toen, als 13-jarige.
Ja godverquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Die figuren die hun petje te hoog op het hoofd hebben.
Niet zo moeilijk als het aankomt op zijn intelligentiequote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:47 schreef Montelly het volgende:
ntm wat is deze gvd..
KLB / Mensen die 'Tattas be like' racistisch vinden
Ik op zich niet, maar met de kennis van nu had ik echt 12x zoveel gepulled.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen
Echt?quote:
Wou echt bijna zelf deze opmerking maken, idd. Maar wou me niet laten kennen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Zegt genoeg over Braddie als Veer het snapt. Nofi.
De ontwikkeling van bitcoin ja, als je daar bij was geweest, wow, dan was je nu echt miljonair geweest.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wou dat ik weer 14 was. Dingen gemist toen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |