C/P van teletekstquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wat is met al die random enters man, is je lettertype te groot ofzo
Wow, sick grote letters danquote:
Da's die RedReidingHood?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
Wow er zit weer een RRH achtig type in outfit topic
Oh nooit eerder gezien, maar kijk er ook maar sporadisch.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:36 schreef hugecooll het volgende:
Ah, gaat vast over Maghrebijnsedie doet dat toch al heul lang?
Wat draag jij vandaag?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh nooit eerder gezien, maar kijk er ook maar sporadisch.
En die bedoelde ik ja. Ook altijd van die foto's die door iemand anders gemaakt zijn.
Oh ik dacht dat ze gewoon speciaal voor dat topic (en nog wat van die blogshit) ging poserenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wat draag jij vandaag?
*insert vakantiefoto's*
Wanneer ga jij daar eens posten?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon speciaal voor dat topic (en nog wat van die blogshit) ging poseren
Kan ookquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze gewoon speciaal voor dat topic (en nog wat van die blogshit) ging poseren
Heb jij die Carrie-remake gezien al? Ben 'm aan het kijken nu. Slecht wel.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:13 schreef Gridlok het volgende:
Gewoon zorgen dat je half jaar naar de gevangenis moet, genoeg tijd voor workout, onmogelijk om te snacken, gebalanceerd eten.
Nu klaar, mjaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij die Carrie-remake gezien al? Ben 'm aan het kijken nu. Slecht wel.
Nooit, kan FOK! niet aan.quote:
Vind altijd leuker om te zien wat voor bende je tegenkomt in de spiegels.quote:
Bedoelde galleries, maar die thumbnails/previews in topics ook niet. Dat laatste was altijd al zo, eerste niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:18 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook niet gewoon in topics? Of bedoel je alleen galleries?
AD op het badkamerplankje.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind altijd leuker om te zien wat voor bende je tegenkomt in de spiegels.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is die rooie diezelfde die ik net postte?quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik wist gewoon dat jij dit was zonder eerst te zien wie het postte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Is allemaal dezelfde, schele.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is die rooie diezelfde die ik net postte?
Die blodne toch niet gvdquote:
Nee, die blonde niet nee.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die blodne toch niet gvd
Heb de filmpjes niet gekeken want ben mad men aan het kijken dus duurt me allemaal te lang.
Ja ik bedoelquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wist gewoon dat jij dit was zonder eerst te zien wie het postte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik bedoelPost eens een pic van wat jij een mooie vrouw vindt. Iemand die niet Veer is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Yes ma'am.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:43 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is die rooie diezelfde die ik net postte?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:42 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:51 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja ik bedoelMo please.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zag laatst die fucking vieze Murderakrakerswijven met dreads die jij postte, dus je moet gewoon je mond houden over mijn smaak.
full stops and exclamation marks
Vond de aftiteling wel spannend.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook zat mindere foto's van haar gezien. Maar daar was ze wel, helemaal met bewegend beeld.
Vanaf 1:20
"Bisexual lady" kk manquote:Op zondag 5 januari 2014 00:00 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ook zat mindere foto's van haar gezien. Maar daar was ze wel, helemaal met bewegend beeld.
Vanaf 1:20
Uiers doen niet hueeeehueee, uiers doen moooooeeeeeeehhquote:Op zondag 5 januari 2014 00:10 schreef krioro het volgende:
Ze heeft zeker wel goeie uiers hueeeeehueeee.
Sinds wanneer zijn uiers dieren?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Uiers doen niet hueeeehueee, uiers doen moooooeeeeeeehh
Sinds wanneer maken alleen dieren geluid?quote:Op zondag 5 januari 2014 00:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn uiers dieren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |