quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ga naar de gym.Of in de bouw gaan werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ga naar de gym.Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
wow, best een dis.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwacht
op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden.
broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oja is gewoon zwager
Dus je hebt alweer relatie, Mur?
koop gewoon zo'n setquote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.
Dik dus.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk.
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:
ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen wasquote:Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:
op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal.
ik snap m nietquote:
haha. NOquote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.
Tenzij:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen was
Oorverdovend heet de show, misschien dat je nog kan checken via uitzendinggemist.nlquote:Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Delirium II? Gvd, staat nergens online.
ze is kogelstootster?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]heeft ze dreadlocks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is ze racistisch?
Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huisquote:
Zwager iddquote:Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo?of niet?
ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huis
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]Die pruik van jou weegt toch ook al gauw zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zitten
HAHAHAHA.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |