abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135146374
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, ga naar de gym. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of in de bouw gaan werken.
  maandag 6 januari 2014 @ 15:13:29 #277
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146392
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef krioro het volgende:

[..]

Nee, ga naar de gym. :{w

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146406
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:07 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Done. Hoewel ik 5 nog best aan de lage kant vond. Had meer verwacht _O-
wow, best een dis. :P
quote:
10s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:08 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Van die gasten die bij de Coopertest en shuttle runtest van die paardenscores haalden :').
op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal. _O-
pi_135146429
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:12 schreef 2NutZ het volgende:
Oja is gewoon zwager :')
Dus je hebt alweer relatie, Mur?
broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo? :P of niet? :')
pi_135146446
Shuttle run was my jam yo. _O_
full stops and exclamation marks
pi_135146456
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja i know. Maar dus als 2e keuze... googlen op spartan workout i guess.
koop gewoon zo'n set :)
pi_135146489
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

mn zus
Pics.
full stops and exclamation marks
pi_135146520
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef krioro het volgende:

[..]

Pics.
toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
pi_135146540
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
Dik dus.
pi_135146541
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
Dat maak ik zelf wel uit. :)

Tenzij:


quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Modus het volgende:

[..]

Dik dus.
full stops and exclamation marks
pi_135146542
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:

op de basisschool kwam 1 jongen echt bizar ver, trap 15 ofzo? terwijl de rest bij 8 al klaar was, en toen die stopte ging hij vol over zn nek en toen zakte hij in elkaar in de gymzaal. _O-
ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen was :')
pi_135146596
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Modus het volgende:

[..]

Dik dus.
ik snap m niet :)
quote:
2s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef krioro het volgende:

[..]

Dat maak ik zelf wel uit. :)

Tenzij:

[..]

haha. NO :(
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:17 schreef Salatrel het volgende:

[..]

ik heb wel eens een gozer die bij de marine zat zien stoppen omdat de cd afgelopen was :')
:D _O_
Ik stopte altijd als ik een voldoende had direct. :')
pi_135146597
quote:
9s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:11 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Delirium II? Gvd, staat nergens online :').
Oorverdovend heet de show, misschien dat je nog kan checken via uitzendinggemist.nl :P
[b]Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:[/b]
Karamelkindje meldt zich.
pi_135146622
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
ze is kogelstootster?
pi_135146664
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ze is kogelstootster?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135146698
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
  maandag 6 januari 2014 @ 15:21:56 #292
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146740
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

koop gewoon zo'n set :)
Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huis ^O^

quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

broer van de vriend van mn zus heet toch ook zo? :P of niet? :')
Zwager idd :P
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146749
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:20 schreef gianni61 het volgende:

[..]

heeft ze dreadlocks?
is ze racistisch?
ze is ongeveer het tegenovergestelde van mij. :') ik was altijd de fuckup van het gezin. :')
Mijn ouders zijn ook heel sportief en netjes en classy enzo. _O-

Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden. ;(
  maandag 6 januari 2014 @ 15:22:28 #294
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135146759
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

toch niet echt jouw ding. Al is ze wel fucking sterk. _O-
Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zitten :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135146769
Shuttle run meerdere malen uitgespeeld. Trap 20 idc.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_135146774
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:21 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, wil ik ook nog steeds. Mooi halterbankje in huis ^O^
jij zal er vast wel de ruimte voor hebben denk ik? :)
was maar iets van 350 ofzo. :D
pi_135146776
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pruik van jou weegt toch ook al gauw zoiets?
pi_135146787
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Die turk op Dumpert die zo'n hele ezel op zijn schouders neemt en daar nog een man op gaat zitten :')
_O- die was baas ja :D _O_
pi_135146792
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Toen ik heel klein was zei mn zus altijd dat mijn ouders me op de vuilnisbelt hadden gevonden. ;(
HAHAHAHA.
full stops and exclamation marks
  maandag 6 januari 2014 @ 15:23:19 #300
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135146803
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 15:13 schreef Murdera het volgende:

[..]

wow, best een dis. :P

Hahaha nee :') Maar meer omdat ik zelf meer dan 5 meisjes toch wel best mooi vind. :D
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')