Ik ontdek altijd nummers uit deze hele eeuw, weet nooit of het nou 2013 is of nietquote:Op woensdag 11 december 2013 08:55 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het gevoel dat mensen dit topic nog niet kennen. Kom op met jullie lijstjes voor beste nummers van 2013
MUZ / (Jaarlijstjes-topic) Jouw favoriete nummers van 2013
Wat is er grappig? korte samenvatting? Want om een P4K artikel te lezen en te begrijpen ben ik altijd weer een paar uur kwijt.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/18762-xiu-xiu-nina/![]()
Wanneer zou pfaf hét topic openen??quote:Op woensdag 11 december 2013 08:55 schreef Norrage het volgende:
Ik heb het gevoel dat mensen dit topic nog niet kennen. Kom op met jullie lijstjes voor beste nummers van 2013
MUZ / (Jaarlijstjes-topic) Jouw favoriete nummers van 2013
Als de kerstman in het land is zekerquote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wanneer zou pfaf hét topic openen??
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is er grappig? korte samenvatting? Want om een P4K artikel te lezen en te begrijpen ben ik altijd weer een paar uur kwijt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk ietsje vroeger. Dat is toch altijd een hoogtepunt zo aan het einde van het jaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als de kerstman in het land is zeker
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Tchock het volgende:
[..]Is dat richting mij of de samenvatting van het artikel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Naar jou. Het stukje is drie alineatjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is dat richting mij of de samenvatting van het artikel?
Ik zou je het plaatje nu wel willen terugsturenquote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naar jou. Het stukje is drie alineatjes.
Dat zou flauw zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik zou je het plaatje nu wel willen terugsturen
Inderdaadquote:
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
Een van mijn grote helden, Damon Albarn, komt met zijn solodebuut
Teaser:
wanneer is pfaf überhaupt voor het laatst op fok geweest eigenlijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wanneer zou pfaf hét topic openen??
Ik ook. Heb er eigenlijk wel veel vertrouwen in, veel van zijn andere werk is natuurlijk niet 'solo' maar wel vrijwel helemaal zijn geesteskind. En hopelijk trommelt hij weer een sloot gasten op.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
wanneer is pfaf überhaupt voor het laatst op fok geweest eigenlijk?
quote:geregistreerd op: dinsdag 1 april 2003 @ 21:57
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 50.562 (gemiddeld 13 per dag)
Jaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
Een van mijn grote helden, Damon Albarn, komt met zijn solodebuut
Teaser:
12 december was zijn laatste post. Dus mensen, het is een kwestie van tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
wanneer is pfaf überhaupt voor het laatst op fok geweest eigenlijk?
Ik denk dat hij te druk bezig is met te werken aan zijn tijdmachine.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
12 december was zijn laatste post. Dus mensen, het is een kwestie van tijd
12 december... 2012?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
12 december was zijn laatste post. Dus mensen, het is een kwestie van tijd
In een topic over salaris...dus waarschijnlijk is ie met de grote centjes bezigquote:
10 december 2013 bedoel jequote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
In een topic over salaris...dus waarschijnlijk is ie met de grote centjes bezig
Zo, quote-alert bij deze. We wachten in spanning op het jaarlijstjes-topic, hehe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef pfaf het volgende:
Die netto-bruto verhouding is wel heel lekker ja.
Haha, die vergelijking gaat op zoveel vlakken mis.. Miles Kane is de beste rock 'n' roll live-act van dit moment en heeft een hele reeks fantastische singles. Jake Bugg mag nog niet in zijn schaduw staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Inderdaad, zou een goed kneuzenduo vormen met Miles Kane.
Tsja, die rock 'n' roll act van Miles. Als je daar nu nog steeds van houdt dan ben je wel een beetje van de mannenliefde. Dat is ook zo gemaakt als wat tegenwoordig. En Jake Bugg heeft gewoon een superdebuut gemaakt die ook nog eens geweldig heeft verkocht.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, die vergelijking gaat op zoveel vlakken mis.. Miles Kane is de beste rock 'n' roll live-act van dit moment en heeft een hele reeks fantastische singles. Jake Bugg mag nog niet in zijn schaduw staan.
Laat die gasten maar eens thuis en doe het zelf zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er eigenlijk wel veel vertrouwen in, veel van zijn andere werk is natuurlijk niet 'solo' maar wel vrijwel helemaal zijn geesteskind. En hopelijk trommelt hij weer een sloot gasten op.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, die vergelijking gaat op zoveel vlakken mis.. Miles Kane is de beste rock 'n' roll live-act van dit moment en heeft een hele reeks fantastische singles. Jake Bugg mag nog niet in zijn schaduw staan.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Tsja, die rock 'n' roll act van Miles. Als je daar nu nog steeds van houdt dan ben je wel een beetje van de mannenliefde. Dat is ook zo gemaakt als wat tegenwoordig. En Jake Bugg heeft gewoon een superdebuut gemaakt die ook nog eens geweldig heeft verkocht.
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar ik vind het debuut van Bugg zo gezapig.. Boh. Tweede album nog niet eens aan durven beginnen. En jazeker, ik heb veel liefde voor de man die Miles Kane heetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Tsja, die rock 'n' roll act van Miles. Als je daar nu nog steeds van houdt dan ben je wel een beetje van de mannenliefde. Dat is ook zo gemaakt als wat tegenwoordig. En Jake Bugg heeft gewoon een superdebuut gemaakt die ook nog eens geweldig heeft verkocht.
Ik ben altijd wel fan geweest van Billy hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we hier van Billy Joel eigenlijk?
Naar mijn mening een van de grote singer/songwriters van de jaren '70. Piano Man is aardig, maar dood gedraaid. Dit zijn de echte pareltjes:
Weet ik, discussiëren heeft geen zin.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar ik vind het debuut van Bugg zo gezapig.. Boh. Tweede album nog niet eens aan durven beginnen. En jazeker, ik heb veel liefde voor de man die Miles Kane heet
Ken je de 2 nummer die ik heb gepost? Beide klassiekers, maar niet zodanig gewaardeerd. Ben benieuwd wat jij als mede-Joeler er van vindtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan geweest van Billy hoorPiano Man haalt mijn top100 zelfs ja, maar die is gewoon doodgedraaid. ANdere nummers zijn zeker wel aardig ook, maar klinken gedateerd. Wel heel lang geleden dat ik hem heb geluisterd wel.
quote:
Dat is wel ernstig ja. Ofquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind dit nummer altijd zo ongelooflijk kut:
Wow. Barbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind dit nummer altijd zo ongelooflijk kut:
Ik luisterde Tutti Frutti weer eensquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Moody het volgende:
Jullie noemen de top-2000 nummersVerdiep je nou eens
Ja, ik noem even de nummers waardoor mensen denken dat Billy gewoon kut is. Een soort Bon Jovi uit de jaren 70. Maar hij is een heldquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Moody het volgende:
Jullie noemen de top-2000 nummersVerdiep je nou eens
Deze is ook geniaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik noem even de nummers waardoor mensen denken dat Billy gewoon kut is. Een soort Bon Jovi uit de jaren 70. Maar hij is een held
Captain Jack is mooi nummer, Dat andere vind ik té piano. .
AM.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat ik het meest gezapige album van het jaar vind
Het kutste album van het jaar. Goede vraag. Ik denk die van Anouk...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat ik het meest gezapige album van het jaar vind
Wat is dit nou voor onzin ik heb nog nooit iets over Bugg gepostquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een tof album zegquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin ik heb nog nooit iets over Bugg gepostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, alles eigenlijk. Middle of the road. Er gebeurt eigenlijk nooit echt iets.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor onzin ik heb nog nooit iets over Bugg gepostLightning Bolt is best prima te harden eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
=/= slecht =/= saai =/= voorspelbaarquote:ge·za·pig (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1
(minachtend) al te gemoedelijk
Godverdomme, nu moet ik weer denken aan die fantastische lyrics van dat eerste nummer op die plaat:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het kutste album van het jaar. Goede vraag. Ik denk die van Anouk...
Geweldig hoe regel 1 de rest van de tekst meteen ontkracht.quote:Rule number one - there will be no rules
Rule number two - that’s for you, that’s for you
Rule number three – when in doubt, there’s the door
Rule number four – tell me more, tell me more, tell me more
[Chorus:]
No lies, no tricks of any kind
Be true, love art, show insight
And I will absolutely love you
Rule number five – make sure God’s on your side
Rule number six – it will never be fix in the mix, no
Rule number seven – leave no space in-between
And here’s number eight – just be real, now I may believe
And I will absolutely love you
When shadows appear,
Show me the power to shine
Travel the world all around
Laying the troubles down
And I, yeah I
I will absolutely love you
Echt? Een van de albums die me telkens blijft verrassen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Vind die nieuwe van QotSA maar mwah-mwah.
Ja, best leuk, maar inderdaad meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
Is dat Volcano Choir album een beetje bij jullie binnengekomen trouwens? Dat openingsnummer is fantastisch. Maar daarna is het meer van hetzelfde...Beetje hetzelfde als dat andere album van Justin dit jaar.
http://www.youtube.com/re(...)+matches+gallup&sm=1
en
maar de rest van die albums is tsja....
Juist die niet....quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lightning Bolt is best prima te harden eigenlijk
Pas op je lijn he Maxi, je kan ook teveel popcorn eten. Straks val je weer om tijdens concerten door een vetzuchtquote:
Dat heb ik met meer albums. Bijvoorbeeld Radiation City, Speedy Ortiz en ook een beetje met Primal Screamquote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, best leuk, maar inderdaad meer van hetzelfde.
Dat hebben AM altijd wel, het is gewoon zo heerlijk energiek.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, alles eigenlijk. Middle of the road. Er gebeurt eigenlijk nooit echt iets.
Primal Scream meer van hetzelfde? Als er een album is dat echt werkelijk elke hoek van het spectrum inschiet is het dat album welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik met meer albums. Bijvoorbeeld Radiation City, Speedy Ortiz en ook een beetje met Primal Scream
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pas op je lijn he Maxi, je kan ook teveel popcorn eten. Straks val je weer om tijdens concerten door een vetzucht
Een aantal nummers zijn leuk, maar het hele album is nogal saai.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt? Een van de albums die me telkens blijft verrassen.
Vroeger was alles beter, Norrage.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat hebben AM altijd wel, het is gewoon zo heerlijk energiek.
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik de eerste nummers verreweg het beste vindquote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Primal Scream meer van hetzelfde? Als er een album is dat echt werkelijk elke hoek van het spectrum inschiet is het dat album wel
De bas op AMquote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, Norrage.
Bovendien vind ik het niet echt energiek meer. Die eerste twee albums, dat was energiek. Maar dan ook oprecht. Naïef, misschien. Onbevangen. Alles.
Dit is allemaal teveel bedacht. Weet je wel.
Wat vind je dan van pakweg Franz Ferdinand? Ook verschrikkelijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, Norrage.
Bovendien vind ik het niet echt energiek meer. Die eerste twee albums, dat was energiek. Maar dan ook oprecht. Naïef, misschien. Onbevangen. Alles.
Dit is allemaal teveel bedacht. Weet je wel.
Comrade vind ik het fijnste nummer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
Is dat Volcano Choir album een beetje bij jullie binnengekomen trouwens? Dat openingsnummer is fantastisch. Maar daarna is het meer van hetzelfde...Beetje hetzelfde als bij dat andere album van Justin dit jaar.
en
maar de rest van die albums is tsja....maar 2 topnummers
Verrassend leuk. Had er weinig van verwacht maar het is echt een degelijk album. Soms verrassend, altijd catchy, gewoon leuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je dan van pakweg Franz Ferdinand?
Dat is ook niet best meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je dan van pakweg Franz Ferdinand?
Zo denk ik er ook over hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrassend leuk. Had er weinig van verwacht maar het is echt een degelijk album. Soms verrassend, altijd catchy, gewoon leuk.
Dit inderdaad. Right Action bovendien een toplijst nummertje.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrassend leuk. Had er weinig van verwacht maar het is echt een degelijk album. Soms verrassend, altijd catchy, gewoon leuk.
Ohja dat. Dat heb ik met veel albums dit jaar (of eigenlijk altijd). Okkervil River , Portugal. The Man bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik de eerste nummers verreweg het beste vind
Vind van Primal Scream juist het laatste nummer de uitschieter. Gaat misschien wel nooit meer uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik de eerste nummers verreweg het beste vind
Ik update hem nog op spotify de hele tijd, want ik vergeet steeds heel veel nummers. Vooral alle NL nummers vergeten, omdat ik die niet in mijn itunes heb staanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je 2013 lijst is mooi NorrageNog een paar pareltjes ontdekt
Er ook achter gekomen dat ik ondanks mijn Eefje adoratie het nieuwe album niet eens geluisterd heb
Klinkt echt fijn
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Okkervil River van dit jaar heeft inderdaad een prachtig begin, maar daarna is het niet veel meer.
Potver, ik ben het gewoon een paar keer eens met Norrage.
I Sat By The Ocean is wel meest gedraaid op de radio - is ook wat waard. Vind het wel fijn nummer. Wat betreft de titelsong heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
En die van QOTSA had echt ijzersterk kunnen zijn, ware het niet dat er wat nummers opstaan die simpelweg saai en onorigineel zijn. I Say By The Ocean druipt van de clichés en Like Clockwork is oersaai. Haal die twee er af en je hebt misschien wel hun beste album na Songs for the Deaf. Serieuze minpunten zijn dat.
Maar de uitschieters van het album in positieve zin zijn
Uiteindelijk is het wel duidelijk dat Arcade Fire het album van het jaar heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
Deze blijft ook aardig overeind gedurende het jaar....
Mwah, het is meer zo dat als we van mening verschillen dat het dan ook echt lijnrecht tegenover elkaar is. Dus blijft het wat meer hangen dan wat kleine verschilletjes in nuance.quote:
De beste promotie, dat is zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel duidelijk dat Arcade Fire het album van het jaar heeft gemaakt
Heb wat andere nummers van hun geprobeerd, maar dit is toch wel zo ongeveer het enige goede nummer.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
Deze blijft ook aardig overeind gedurende het jaar....
Lekker jaquote:
Ik kan alleen maar Neil horen als ik dat luister, wat een 1 op 1 kopiequote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
Vergeet Israel Nash Gripka ook niet in je eindlijstjes
Wie?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehh wat? Zijn we de gehelmde heren vergeten?
Jonathan wisselt tenminste af op zijn albumquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
True, maar dan kun je Jonathan Wilson en Kurt Vile ook afschrijven
Ja het beste nummer op zijn album is een coverquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jonathan wisselt tenminste af op zijn albumDie kopieert gewoon 20 artiesten tegelijk.
De heren die een gigantische launch party hielden midden in de woestijn:quote:
Nee hoor. Lively komt geregeld langs in de playlistquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waxahatchee gaat bij mij wel hoog eindigen in het eindejaarslijstje. Lijkt me ook wel iets dat veel mensen gaan vergeten.
#10 bij mij. Dat is heel knap in dit misschien wel beste jaar van de afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja het beste nummer op zijn album is een cover
Wel een geniaal album. Top-5 materiaal hier.
#10 van dit jaar, wat heel knap is, want om de top 10 te halen in DIT FANTASTISCHE jaar, is erg moeilijkquote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
#5 van 2013 bedoel ik he. Jij #10 2013 neem ik aan?
Klopt. Als RAM de duurste is, is dat album met het varende beeld van MJ de nummer twee.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Michael Jackson kon er ook wat van hoor.
Op die fietsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
#10 van dit jaar, wat heel knap is, want om de top 10 te halen in DIT FANTASTISCHE jaar, is erg moeilijk
Ben meer van de feiten. Thriller was destijds de duurste videoclip. Geen idee of dat nog zo is.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Als RAM de duurste is, is dat album met het varende beeld van MJ de nummer twee.
2012 was. ronduit. verschrikkelijk. Luister nooit meer iets van vorig jaar. nee. Niet elk jaar is fantastisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Op die fiets
Ach, elk jaar is fantastisch. Mid 2014 kom je nog geniale platen tegen uit 2013 die je nog niet kent
Grizzly Bearquote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
2012 was. ronduit. verschrikkelijk. Luister nooit meer iets van vorig jaar. nee. Niet elk jaar is fantastisch.
Haxan Cloak en Fuck Buttons DO2.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef DO2 het volgende:
Was het zo'n fantastisch goed jaar, ja?
-
-
Hmz...
-
-
Hmz...
-
-
Het was wel een goed jaar, in ieder geval.
Ik vind van wel. Alt-J zou dit jaar nooit kunnen winnenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef DO2 het volgende:
Was het zo'n fantastisch goed jaar, ja?
-
-
Hmz...
-
-
Hmz...
-
-
Het was wel een goed jaar, in ieder geval.
Christian Scott.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
2012 was. ronduit. verschrikkelijk. Luister nooit meer iets van vorig jaar. nee. Niet elk jaar is fantastisch.
Da's een troll, he?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Alt-J zou dit jaar nooit kunnen winnen
Ook vrolijk:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Norrage het volgende:
Ik zit net mijn top 2013 lijstje te updaten op spotify, en een van de beste vrolijkste en leukste nummers van het jaar is toch deze
Wat zijn er toch veel liedjes weggezakt van het begin van het jaar zeg
De duurste video ooit is U2's Last Night On Earth, die kostte 400 miljard dollar.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben meer van de feiten. Thriller was destijds de duurste videoclip. Geen idee of dat nog zo is.
Ja, zeker. Die doen wel mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haxan Cloak en Fuck Buttons DO2.
Ja die, maar ik sloeg even de niet indie-albums over. Dat is echt de enige uitzondering. Samen met onderstaand genoemd Brasstronaut.quote:
Zijn ze de schuld van de bankencrisis of zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
De duurste video ooit is U2's Last Night On Earth, die kostte 400 miljard dollar.
Kan toch wel geweldige platen opnoemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dat is inclusief de kosten van de snelweg waarop 'ie geschoten is. http://what-if.xkcd.com/45/ Grappig stukje over mensen die beweerden dat dit de duurste video ooit was om te maken:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn ze de schuld van de bankencrisis of zo?
Naast de platen van Grizzly Bear en Portico Quartet luister ik ook nog met enige regelmaat naar Angus Stone. Dat was toch ook een verraderlijk mooi album, hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja die, maar ik sloeg even de niet indie-albums over. Dat is echt de enige uitzondering. Samen met onderstaand genoemd Brasstronaut.
Zo is het.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik vond 2012 ook niet noemenswaardig slecht, hele hoop goede albums. Ik vind eigenlijk geen enkel jaar een dieptepunt in muziek ofzo, altijd wel genoeg te ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen SCott en Brasstronaut luister ik nog. En 2 nummers van het album van Anais.En ok, Chromatics was supertof. Maar ik luister toch vooral het andere album van ze/hem."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Het enige wat je over 2012 kunt zeggen is dat er geen enkel fatsoenlijk album uitkwam van een band die ik daarvóór ook al luisterde*, maar dat is alleen maar goed voor mijn bibliotheek.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik vond 2012 ook niet noemenswaardig slecht, hele hoop goede albums. Ik vind eigenlijk geen enkel jaar een dieptepunt in muziek ofzo, altijd wel genoeg te ontdekken
Ja, goed album, beter dan Julia haar album. (maar Julia haar eerste album was dan weer beter dan Angus zijn eerste soloalbumquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Naast de platen van Grizzly Bear en Portico Quartet luister ik ook nog met enige regelmaat naar Angus Stone. Dat was toch ook een verraderlijk mooi album, hoor.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Naast de platen van Grizzly Bear en Portico Quartet luister ik ook nog met enige regelmaat naar Angus Stone. Dat was toch ook een verraderlijk mooi album, hoor.
Eerlijk is eerlijk: uit deze top 15 toch 9 die ik regelmatig luister, met Tame Impala en Grizzly Bear als persoonlijk uitschieters. En Godspeed eigenlijk ookquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Felagund het volgende:
2012 was wel vrij goed in de breedte, ook bij 2013 wordt het voor mij lastig te kiezen welk album het beste is.
Ik ben benieuwd welk jaar ik in retrospect het beste ga vinden, in vergelijking met 2013.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
2011 ook erg sterk met o.a. Wilco, Other Lives, The Poison Tree, Jonathan Wilson, Bon Iver,....
Eensquote:
Is ook het beste na zo'n postquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
Beste nummer van dit decennium:
En nu ga ik naar bed
van een album van vorig jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Moody het volgende:
Beste nummer vanaf 2010 van dit decennium
matt kende ik toen nog nietquote:Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2012 had o.a.
Genoeg goede nummers in ieder geval. Ook genoeg goede albums. Beter dan 2013, hoewel dat ook kan komen omdat ik in 2013 alles wat minder heb gevolgd.
Fijn. Pakken we even meequote:
Lekker hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soap&Skin heeft ook het vaagste nummer van 2013 op haar naam staan.
Dit is gewoon eng.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soap&Skin heeft ook het vaagste nummer van 2013 op haar naam staan.
Sowieso die hele aflevering.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:42 schreef Arn0 het volgende:
Over Soap & Skin gesproken.. Dit vind ik een van de beste nummers ooit gebruikt in een TV-scène, zo intens(Breaking Bad, voor de duidelijkheid)
Coolquote:Op donderdag 12 december 2013 09:19 schreef Kerftminister het volgende:
Heerlijk zeg, gisteren ff naar Deltron 3030 geweest, vet concert. Kid Koala ging van te voren nog even zijn showtje doen en dat was ook enorm vet, die kerel heeft veel humor en charisma, draaide ook erg goed. En op het eind nog even knallen op Clint Eastwood.
Schande! Snel verandering in brengen. Misschien als Outkast volgend jaar in Nederland komt (kans lijkt me groot) kan je gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cool
Met uitzondering van kyteman, typhoon en Snoop Dogg ben ik nog nooit naar een hiphopconcert geweest
Outkast zal wel een beetje duur zijn. Black Milk ofzo lijkt me wel vetquote:Op donderdag 12 december 2013 09:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Schande! Snel verandering in brengen. Misschien als Outkast volgend jaar in Nederland komt (kans lijkt me groot) kan je gaan.
Black Milk verwacht ik ook nog binnenkort idd.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Outkast zal wel een beetje duur zijn. Black Milk ofzo lijkt me wel vet
Daft Punk op 1 is dan wel weer obvious.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:20 schreef Norrage het volgende:
Zou je dit een hipster boven hipster lijst kunnen noemen? De overrated albums lijst van 2013
http://flavorwire.com/428(...)d-albums-of-2013/10/
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Felagund het volgende:
Ik vind dit lijstje leuker:
http://flavorwire.com/428(...)orite-album-of-2013/
Haha, erg leuke lijstje.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Felagund het volgende:
Ik vind dit lijstje leuker:
http://flavorwire.com/428(...)orite-album-of-2013/
Tsss, die is hier al meerdere malen besproken, Slowpoke.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Moody het volgende:
Nieuwe War on Drugs is ook erg aangenaam
Top nummer.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:59 schreef Moody het volgende:
Nieuwe War on Drugs is ook erg aangenaam
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:34 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik vind 'm maar mwah eerlijk gezegd. Ik vind dat ze wel erg het trucje herhalen van de eerdere twee platen. Dat was ook mijn probleem met Slave Ambient, na een paar nummers wist ik 't wel weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, ik vind het bij The War On Drugs in ieder geval storend.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, bands die zichzelf herhalen zijn er gelukkig erg weinig
Kende je deze wel?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Moody het volgende:
Heb deze gemist vorig jaar....fijn nummertje!
Ook niet. Kende die band niet. Wel fijn, maar een heel album lijkt me vermoeiend.quote:
Nog niet op spotifyquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:27 schreef DO2 het volgende:
Godverdomme... Burial,. Come Down to Us staat de rest van de dag op repeat, hier.
Heel leuk, en origineel. Ken heel weinig. Maar geen Darkside. Was toch bijna juist GVB dat dat zo enorm hypetequote:Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef Z het volgende:
Leuk lijstje (gorilla vs bears songs of 2013:
Klik.
Doin' it rightquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:39 schreef DO2 het volgende:
Goed om te zien dat ze een keer voor Doin' it Right hebben gekozen ipvGet Lucky
.
En ik zie een Shabazz Palaces remix van een AC nummer. Ken ik niet eens,.
Nog wel het kutste nummer van het hele album ja. Omdat Panda Bear erop zit is het meteen goed ofzo?quote:
Voor het album uitkwam rukte de halve hipstercommunity al op dat nummer volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog wel het kutste nummer van het hele album ja. Omdat Panda Bear erop zit is het meteen goed ofzo?
Wel een nieuwe sound zeg. Weet nog niet wat ik ervan moet zeggen. Ineens stemmen/zang en zoquote:
BoerBert speelt hier even met taal alsof 't niets is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Voor het album uitkwam rukte de halve hipstercommunity al op dat nummer volgens mij. Ik vond er echter geen ruk aan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
BoerBert speelt hier even met taal alsof 't niets is.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
BoerBert speelt hier even met taal alsof 't niets is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:08 schreef DO2 het volgende:
Doin' it Right is het enige nummer waar ik nog naar kan luisteren op dat album. Is gewoon een strak nummer.
Get Lucky ging me al na 4 of 5 luisterbeurten vervelen.
-Vind het wel echt een DO2 nummer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Heb Kindred weer opstaan, wat is dat toch goed zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel een nieuwe sound zeg. Weet nog niet wat ik ervan moet zeggen. Ineens stemmen/zang en zo
Tof nummer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Z het volgende:
Dit is toch een liedje van de gemiddlde topicbezoeker hier bovengemiddeld aan moet spreken.
Goed nummer inderdaad. Al hoop ik dat Deerhunter met de volgende plaat weer iets meer terugkeert naar die ietwat psychedelische sound van ze. Die combinatie van rammelende gitaren en 't wat zweverige tintje ligt mij net iets beter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Z het volgende:
Dit de mijne.
Zo ongeveer het enige echt goede "gitaarnummer" van dit jaar.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Z het volgende:
Dit is toch een liedje van de gemiddlde topicbezoeker hier bovengemiddeld aan moet spreken.
http://www.latenightwithj(...)er-monomania/n34639/quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Z het volgende:
Dit de mijne.
Zo ongeveer het enige echt goede "gitaarnummer" van dit jaar.
Ik was gisteravond met mn jaarlijstje bezig, toen zag ik Suuns op mn shortlist staan en maar weer eens geluisterd. Toch wel een alleraardigst album.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:39 schreef Norrage het volgende:
Maar om origineler te zijn, dit is toch ook wel een ondergeschoven pareltje:
(al is dat nummer eigenlijk uit 2011)
Bambi, samen met Sunspotquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:39 schreef Norrage het volgende:
Tsja, blijft toch;
Maar om origineler te zijn, dit is toch ook wel een ondergeschoven pareltje:
(al is dat nummer eigenlijk uit 2011)
Staan beiden in mijn 2013 beste liedjes spotify lijstjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Staan beiden in mijn 2013 beste liedjes spotify lijstje
top 2013, a playlist by Melchior Van Wessem on SpotifyHehe, dat wist ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
het album is al van 2011quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef kciR het volgende:
Dit is ook een leuk popliedje van dit jaar
Tja, dat is zo'n vaag album dat zowel releases in 2011, 12 als 13 kent in diverse landen of uitgavesquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef kciR het volgende:
Ah, sorry. Dan heb ik hem verkeerd getagd staan..
Heerlijk inderdaad. Vind het een erg tof album ook. Wat poppyer en toegankelijker dan de vorige, maar erg dansbaar en stoer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:59 schreef Maxerazzi het volgende:
Toch enigszins zonde dat de plaat van Mount Kimbie een beetje is ondergesneeuwd dit jaar. Vooral deze single is ontzettend lekker:
Hartproblemen en overleden na complicaties bij de operatie daarvan. Toch triest nieuws, niet dat ik hem boven mijn bed heb hangen maar wel een veelbelovende Nederlandse muzikant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Triest nieuws. Had altijd al een zwakke gezondheid blijkbaar?
Wow, las het net op facebook. Bizar wel.quote:
Nieuwsberichten zeggen van niet, maar ik weet natuurlijk niet hoe veel last hij had van zijn hartaandoening en in hoeverre dat zijdelings speelde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef kciR het volgende:
[..]
Wow, las het net op facebook. Bizar wel.
Zou hij net volgende week zijn live debuut gaan maken op State-X..
Zouden daarom ook zn eerdere optredens zijn afgezegd? (Als Glastonbury)
quote:51. Mozes & The Firstborn - I Got Skills
52. De Jeugd Van Tegenwoordig - Een Barkie
53. Staygold - Wallpaper
54. Disclosure feat. AlunaGeorge - White Noise
55. Martin Garrix - Animals
56. David Bowie - Where Are We Now
57. Miles Kane - Don't Forget Who You Are
58. Major Lazer ft.Busy Signal, The Flexican & FS Green - Watch Out For This (Bumaye)
59. Chvrches - The Mother We Share
60. Kings Of Leon - Supersoaker
61. Franz Ferdinand - Right Action
62. Arcade Fire - Here Comes The Night Time
63. Foals - Inhaler
64. Mister & Mississippi - Same Room, Different House
65. Disclosure feat. Sam Smith - Latch
66. Kurt Vile - Wakin' On A Pretty Day
67. Atoms For Peace - Default
68. Drake ft. Majid Jordan - Hold On, We're Going Home
69. Volbeat - Lola Montez
70. Empire Of The Sun - Alive
71. The Cat Empire - Brighter Than Gold
72. Vampire Weekend - Diane Young
73. Disclosure - When A Fire Starts To Burn
74. Pearl Jam - Mind Your Manners
75. Miles Kane - Better Than That
76. Unknown Mortal Orchestra - Swim And Sleep (Like A Shark)
77. Chvrches - Lies
78. Moderat - Bad Kingdom
79. HAIM - Don't Save Me
80. Flume - Holdin' On
81. Eefje De Visser - In Het Echt
82. Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank)
83. Opposites ft. Yellow Claw - Thunder
84. The 1975 - Chocolate
85. Biffy Clyro - Biblical
86. Tired Pony - All Things At Once
87. Go Back To The Zoo - Charlene
88. Sigur Ros - Isjaki
89. John Legend - Made To Love
90. Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark
91. Rudimental ft. Ella Eyre - Waiting All Night
92. Vampire Weekend - Step
93. Paramore - Still Into You
94. Torre Florim & Roos Rebergen - Discotheek
95. Villagers - Nothing Arrived
96. traumahelikopter - Kids
97. Placebo - Loud Like Love
98. Biffy Clyro - Opposite
99. Taymir - Aaaah
100. Opposites - Hey DJ
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Go Back To The Zoo staat boven Vampire Weekend - Step. Bij deze is de lijst ongeldig verklaard.
Die kan ik nog wel handelen, aangezien ik Supersoaker echt een hele sterke single vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef BoerBert het volgende:
Kings of Leon boven Default ook nog eens. Tfoe!
You just jelly.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Vatta het volgende:
Kanye West überhaupt. Meest overschatte artiest ever gewoon. Wat een droeftoeter.
Ik vind dit nummer echt fantastisch, maar dat album is vrij saai en live is het nog veel kutter.quote:
Deze muziek is te moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt fantastisch, maar dat album is vrij saai en live is het nog veel kutter.
Vind je het zo moeilijk? Ik vind het vooral een beetje hipster-soulquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze muziek is te moeilijk voor mijTe abstract of zo
daar staan al 3 van mijn 10 inquote:
waarom? niet hipster genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef BoerBert het volgende:
Bij die lijst is het eigenlijk ook alleen maar interessant wat er in de top 20 staat ofzo. Staat daar ineens Avicii ofzo, dan kun je die lijst opdoeken.
Zeer triest. Zijn album eindigt in de hoogste regionen van mijn jaarlijstje. Al het mysterieuze gedoe om hem heen vond ik wel apart, maar lijkt nu dan toch wel meer te verklaren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Triest nieuws. Had altijd al een zwakke gezondheid blijkbaar?
Daarvoor luister ik Justin Timberlakequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:39 schreef Norrage het volgende:
Kanye is wel het toppunt van Hipster dit jaar. Nog erger dan met MBDTF 2 jaar terug. Echt het excuus voor hipsters om een nog "veelzijdigere" smaak te hebben
Justinquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarvoor luister ik Justin Timberlake
Dat klopt inderdaad. Nu kan ik wel zeggen dat ik dat ik ook pop luister. Hoe indiequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Justin
Maar wat was deel 2 kut zeg
Inderdaad. Daarom vind ik Marco zo goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Nu kan ik wel zeggen dat ik dat ik ook pop luister. Hoe indie
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:39 schreef Norrage het volgende:
Kanye is wel het toppunt van Hipster dit jaar. Nog erger dan met MBDTF 2 jaar terug. Echt het excuus voor hipsters om een nog "veelzijdigere" smaak te hebben
quote:
Hipster zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Ik verwijs jullie voor mijn mening over 'hipsters' en de mensen die ze aanwijzen graag naar mijn posts van een tijdje terug aangaande dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Ik verwijs jullie voor mijn mening over 'hipsters' en de mensen die ze aanwijzen graag naar mijn posts van een tijdje terug aangaande dit onderwerp.
Als rechtenstudent is zo'n inhoudsloos begrip waarschijnlijk verschrikkelijk, als student politieke filosofie ben ik daarentegen groot fan van inhoudsloze begrippen en het gebruik ervan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
Wat mij opvalt is dat als genoeg mensen iets vinden, er een andere groep meteen zo hard als het kan moet schreeuwen hoe 'hipster' het wel niet is. De term is compleet onzinnig en betekenisloos maar moet, met een negatieve connotatie natuurlijk, overal opgeplakt worden. Het ironische is dat de mensen die dat soort dingen roepen zich dan beter voelen dan de Starbucksdrinkende Uggsdragende Macbookgebruikende massa en daarmee dus aan hun eigen 'belediging' voldoen.
Álles is hipster. Of het is hipster omdat het onbekend is - en god maak niet de fout iets leuk te vinden wat onbekend is - of het is dat juist absoluut niet en is daarop hipster.
Ik ben benieuwd waar je die eerste conclusie vandaan haalt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Als rechtenstudent is zo'n inhoudsloos begrip waarschijnlijk verschrikkelijk, als student politieke filosofie ben ik daarentegen groot fan van inhoudsloze begrippen en het gebruik ervan.
O, ik bedoelde het niet als een conclusie. Met waarschijnlijk doelde ik er meer op dat ik me kan voorstellen dat het voor een rechtenstudent - die toch vooral met zo helder mogelijke begrippen werkt - iets als 'hipster' best vermoeiend kan zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je die eerste conclusie vandaan haalt.
edit: Wat betreft fascist (trouwens een prachtig woord) is gewoon het punt dat veel te veel mensen niet weten wat het betekent. Maar ik snap wel wat je bedoelt, zelf vind ik het altijd heerlijk om willekeurig dingen te benoemen tot linkse hobby.
Ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt, maar ik wil heel graag advocaat worden en als de begrippen allemaal duidelijk waren bestond dat beroep nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet als een conclusie. Met waarschijnlijk doelde ik er meer op dat ik me kan voorstellen dat het voor een rechtenstudent - die toch vooral met zo helder mogelijke begrippen werkt - iets als 'hipster' best vermoeiend kan zijn.
Hipster.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt, maar ik wil heel graag advocaat worden en als de begrippen allemaal duidelijk waren bestond dat beroep nietGelukkig kan de wet per definitie niet duidelijk zijn.
Respect!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Als rechtenstudent is zo'n inhoudsloos begrip waarschijnlijk verschrikkelijk, als student politieke filosofie ben ik daarentegen groot fan van inhoudsloze begrippen en het gebruik ervan.
Mijn tweede favoriete begrip qua hedendaags gebruik is het te pas en te onpas strooien met 'fascist'.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hipster.Ik vind het ook wel jammer zo'n hipster die wordt opgeleid tot werkzoekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij voorbaat een excuus dat ik het niet kon laten om 'hipster' te gebruiken.quote:
linkse hobbiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
Maar ik snap wel wat je bedoelt, zelf vind ik het altijd heerlijk om willekeurig dingen te benoemen tot linkse hobby.
quote:
Typen met delta's is ook echt een vervelende hypequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Typen met delta's is ook echt een vervelende hype
Zij heeft een delta in haar twitternaam.quote:
Oh, mobiel zie je daar niets van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zij heeft een delta in haar twitternaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |