Tja, ik vind het bij The War On Drugs in ieder geval storend.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Jah, bands die zichzelf herhalen zijn er gelukkig erg weinig
Kende je deze wel?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Moody het volgende:
Heb deze gemist vorig jaar....fijn nummertje!
Ook niet. Kende die band niet. Wel fijn, maar een heel album lijkt me vermoeiend.quote:
Nog niet op spotifyquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:27 schreef DO2 het volgende:
Godverdomme... Burial,. Come Down to Us staat de rest van de dag op repeat, hier.
Heel leuk, en origineel. Ken heel weinig. Maar geen Darkside. Was toch bijna juist GVB dat dat zo enorm hypetequote:Op vrijdag 13 december 2013 10:30 schreef Z het volgende:
Leuk lijstje (gorilla vs bears songs of 2013:
Klik.
Doin' it rightquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:39 schreef DO2 het volgende:
Goed om te zien dat ze een keer voor Doin' it Right hebben gekozen ipvGet Lucky
.
En ik zie een Shabazz Palaces remix van een AC nummer. Ken ik niet eens,.
Nog wel het kutste nummer van het hele album ja. Omdat Panda Bear erop zit is het meteen goed ofzo?quote:
Voor het album uitkwam rukte de halve hipstercommunity al op dat nummer volgens mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog wel het kutste nummer van het hele album ja. Omdat Panda Bear erop zit is het meteen goed ofzo?
Wel een nieuwe sound zeg. Weet nog niet wat ik ervan moet zeggen. Ineens stemmen/zang en zoquote:
BoerBert speelt hier even met taal alsof 't niets is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:52 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Voor het album uitkwam rukte de halve hipstercommunity al op dat nummer volgens mij. Ik vond er echter geen ruk aan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
BoerBert speelt hier even met taal alsof 't niets is.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
BoerBert speelt hier even met taal alsof 't niets is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:08 schreef DO2 het volgende:
Doin' it Right is het enige nummer waar ik nog naar kan luisteren op dat album. Is gewoon een strak nummer.
Get Lucky ging me al na 4 of 5 luisterbeurten vervelen.
-Vind het wel echt een DO2 nummer ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Heb Kindred weer opstaan, wat is dat toch goed zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel een nieuwe sound zeg. Weet nog niet wat ik ervan moet zeggen. Ineens stemmen/zang en zo
Tof nummer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Z het volgende:
Dit is toch een liedje van de gemiddlde topicbezoeker hier bovengemiddeld aan moet spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |