Klopt. Als RAM de duurste is, is dat album met het varende beeld van MJ de nummer twee.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Michael Jackson kon er ook wat van hoor.
Op die fietsquote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
#10 van dit jaar, wat heel knap is, want om de top 10 te halen in DIT FANTASTISCHE jaar, is erg moeilijk
Ben meer van de feiten. Thriller was destijds de duurste videoclip. Geen idee of dat nog zo is.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Als RAM de duurste is, is dat album met het varende beeld van MJ de nummer twee.
2012 was. ronduit. verschrikkelijk. Luister nooit meer iets van vorig jaar. nee. Niet elk jaar is fantastisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Op die fiets
Ach, elk jaar is fantastisch. Mid 2014 kom je nog geniale platen tegen uit 2013 die je nog niet kent
Grizzly Bearquote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
2012 was. ronduit. verschrikkelijk. Luister nooit meer iets van vorig jaar. nee. Niet elk jaar is fantastisch.
Haxan Cloak en Fuck Buttons DO2.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef DO2 het volgende:
Was het zo'n fantastisch goed jaar, ja?
-
-
Hmz...
-
-
Hmz...
-
-
Het was wel een goed jaar, in ieder geval.
Ik vind van wel. Alt-J zou dit jaar nooit kunnen winnenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef DO2 het volgende:
Was het zo'n fantastisch goed jaar, ja?
-
-
Hmz...
-
-
Hmz...
-
-
Het was wel een goed jaar, in ieder geval.
Christian Scott.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
2012 was. ronduit. verschrikkelijk. Luister nooit meer iets van vorig jaar. nee. Niet elk jaar is fantastisch.
Da's een troll, he?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Alt-J zou dit jaar nooit kunnen winnen
Ook vrolijk:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:22 schreef Norrage het volgende:
Ik zit net mijn top 2013 lijstje te updaten op spotify, en een van de beste vrolijkste en leukste nummers van het jaar is toch deze
Wat zijn er toch veel liedjes weggezakt van het begin van het jaar zeg
De duurste video ooit is U2's Last Night On Earth, die kostte 400 miljard dollar.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Ben meer van de feiten. Thriller was destijds de duurste videoclip. Geen idee of dat nog zo is.
Ja, zeker. Die doen wel mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Haxan Cloak en Fuck Buttons DO2.
Ja die, maar ik sloeg even de niet indie-albums over. Dat is echt de enige uitzondering. Samen met onderstaand genoemd Brasstronaut.quote:
Zijn ze de schuld van de bankencrisis of zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
De duurste video ooit is U2's Last Night On Earth, die kostte 400 miljard dollar.
Kan toch wel geweldige platen opnoemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, dat is inclusief de kosten van de snelweg waarop 'ie geschoten is. http://what-if.xkcd.com/45/ Grappig stukje over mensen die beweerden dat dit de duurste video ooit was om te maken:quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zijn ze de schuld van de bankencrisis of zo?
Naast de platen van Grizzly Bear en Portico Quartet luister ik ook nog met enige regelmaat naar Angus Stone. Dat was toch ook een verraderlijk mooi album, hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja die, maar ik sloeg even de niet indie-albums over. Dat is echt de enige uitzondering. Samen met onderstaand genoemd Brasstronaut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |