Zo is het.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik vond 2012 ook niet noemenswaardig slecht, hele hoop goede albums. Ik vind eigenlijk geen enkel jaar een dieptepunt in muziek ofzo, altijd wel genoeg te ontdekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen SCott en Brasstronaut luister ik nog. En 2 nummers van het album van Anais.En ok, Chromatics was supertof. Maar ik luister toch vooral het andere album van ze/hem."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Het enige wat je over 2012 kunt zeggen is dat er geen enkel fatsoenlijk album uitkwam van een band die ik daarvóór ook al luisterde*, maar dat is alleen maar goed voor mijn bibliotheek.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Arn0 het volgende:
Ja, ik vond 2012 ook niet noemenswaardig slecht, hele hoop goede albums. Ik vind eigenlijk geen enkel jaar een dieptepunt in muziek ofzo, altijd wel genoeg te ontdekken
Ja, goed album, beter dan Julia haar album. (maar Julia haar eerste album was dan weer beter dan Angus zijn eerste soloalbumquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Naast de platen van Grizzly Bear en Portico Quartet luister ik ook nog met enige regelmaat naar Angus Stone. Dat was toch ook een verraderlijk mooi album, hoor.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Naast de platen van Grizzly Bear en Portico Quartet luister ik ook nog met enige regelmaat naar Angus Stone. Dat was toch ook een verraderlijk mooi album, hoor.
Eerlijk is eerlijk: uit deze top 15 toch 9 die ik regelmatig luister, met Tame Impala en Grizzly Bear als persoonlijk uitschieters. En Godspeed eigenlijk ookquote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef Felagund het volgende:
2012 was wel vrij goed in de breedte, ook bij 2013 wordt het voor mij lastig te kiezen welk album het beste is.
Ik ben benieuwd welk jaar ik in retrospect het beste ga vinden, in vergelijking met 2013.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
2011 ook erg sterk met o.a. Wilco, Other Lives, The Poison Tree, Jonathan Wilson, Bon Iver,....
Eensquote:
Is ook het beste na zo'n postquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Norrage het volgende:
Beste nummer van dit decennium:
En nu ga ik naar bed
van een album van vorig jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:32 schreef Moody het volgende:
Beste nummer vanaf 2010 van dit decennium
matt kende ik toen nog nietquote:Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
2012 had o.a.
Genoeg goede nummers in ieder geval. Ook genoeg goede albums. Beter dan 2013, hoewel dat ook kan komen omdat ik in 2013 alles wat minder heb gevolgd.
Fijn. Pakken we even meequote:
Lekker hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soap&Skin heeft ook het vaagste nummer van 2013 op haar naam staan.
Dit is gewoon eng.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Soap&Skin heeft ook het vaagste nummer van 2013 op haar naam staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |