Pas op je lijn he Maxi, je kan ook teveel popcorn eten. Straks val je weer om tijdens concerten door een vetzuchtquote:
Dat heb ik met meer albums. Bijvoorbeeld Radiation City, Speedy Ortiz en ook een beetje met Primal Screamquote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, best leuk, maar inderdaad meer van hetzelfde.
Dat hebben AM altijd wel, het is gewoon zo heerlijk energiek.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, alles eigenlijk. Middle of the road. Er gebeurt eigenlijk nooit echt iets.
Primal Scream meer van hetzelfde? Als er een album is dat echt werkelijk elke hoek van het spectrum inschiet is het dat album welquote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat heb ik met meer albums. Bijvoorbeeld Radiation City, Speedy Ortiz en ook een beetje met Primal Scream
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Pas op je lijn he Maxi, je kan ook teveel popcorn eten. Straks val je weer om tijdens concerten door een vetzucht
Een aantal nummers zijn leuk, maar het hele album is nogal saai.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Echt? Een van de albums die me telkens blijft verrassen.
Vroeger was alles beter, Norrage.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat hebben AM altijd wel, het is gewoon zo heerlijk energiek.
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik de eerste nummers verreweg het beste vindquote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Primal Scream meer van hetzelfde? Als er een album is dat echt werkelijk elke hoek van het spectrum inschiet is het dat album wel
De bas op AMquote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, Norrage.
Bovendien vind ik het niet echt energiek meer. Die eerste twee albums, dat was energiek. Maar dan ook oprecht. Naïef, misschien. Onbevangen. Alles.
Dit is allemaal teveel bedacht. Weet je wel.
Wat vind je dan van pakweg Franz Ferdinand? Ook verschrikkelijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter, Norrage.
Bovendien vind ik het niet echt energiek meer. Die eerste twee albums, dat was energiek. Maar dan ook oprecht. Naïef, misschien. Onbevangen. Alles.
Dit is allemaal teveel bedacht. Weet je wel.
Comrade vind ik het fijnste nummer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
Is dat Volcano Choir album een beetje bij jullie binnengekomen trouwens? Dat openingsnummer is fantastisch. Maar daarna is het meer van hetzelfde...Beetje hetzelfde als bij dat andere album van Justin dit jaar.
en
maar de rest van die albums is tsja....maar 2 topnummers
Verrassend leuk. Had er weinig van verwacht maar het is echt een degelijk album. Soms verrassend, altijd catchy, gewoon leuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je dan van pakweg Franz Ferdinand?
Dat is ook niet best meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat vind je dan van pakweg Franz Ferdinand?
Zo denk ik er ook over hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrassend leuk. Had er weinig van verwacht maar het is echt een degelijk album. Soms verrassend, altijd catchy, gewoon leuk.
Dit inderdaad. Right Action bovendien een toplijst nummertje.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verrassend leuk. Had er weinig van verwacht maar het is echt een degelijk album. Soms verrassend, altijd catchy, gewoon leuk.
Ohja dat. Dat heb ik met veel albums dit jaar (of eigenlijk altijd). Okkervil River , Portugal. The Man bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik de eerste nummers verreweg het beste vind
Vind van Primal Scream juist het laatste nummer de uitschieter. Gaat misschien wel nooit meer uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk vooral dat ik de eerste nummers verreweg het beste vind
Ik update hem nog op spotify de hele tijd, want ik vergeet steeds heel veel nummers. Vooral alle NL nummers vergeten, omdat ik die niet in mijn itunes heb staanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je 2013 lijst is mooi NorrageNog een paar pareltjes ontdekt
Er ook achter gekomen dat ik ondanks mijn Eefje adoratie het nieuwe album niet eens geluisterd heb
Klinkt echt fijn
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De Okkervil River van dit jaar heeft inderdaad een prachtig begin, maar daarna is het niet veel meer.
Potver, ik ben het gewoon een paar keer eens met Norrage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |