Jaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Tchock het volgende:
Een van mijn grote helden, Damon Albarn, komt met zijn solodebuut
Teaser:
12 december was zijn laatste post. Dus mensen, het is een kwestie van tijdquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef ranja het volgende:
[..]
wanneer is pfaf überhaupt voor het laatst op fok geweest eigenlijk?
Ik denk dat hij te druk bezig is met te werken aan zijn tijdmachine.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
12 december was zijn laatste post. Dus mensen, het is een kwestie van tijd
12 december... 2012?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
12 december was zijn laatste post. Dus mensen, het is een kwestie van tijd
In een topic over salaris...dus waarschijnlijk is ie met de grote centjes bezigquote:
10 december 2013 bedoel jequote:Op woensdag 11 december 2013 23:26 schreef Norrage het volgende:
[..]
In een topic over salaris...dus waarschijnlijk is ie met de grote centjes bezig
Zo, quote-alert bij deze. We wachten in spanning op het jaarlijstjes-topic, hehe.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:16 schreef pfaf het volgende:
Die netto-bruto verhouding is wel heel lekker ja.
Haha, die vergelijking gaat op zoveel vlakken mis.. Miles Kane is de beste rock 'n' roll live-act van dit moment en heeft een hele reeks fantastische singles. Jake Bugg mag nog niet in zijn schaduw staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Inderdaad, zou een goed kneuzenduo vormen met Miles Kane.
Tsja, die rock 'n' roll act van Miles. Als je daar nu nog steeds van houdt dan ben je wel een beetje van de mannenliefde. Dat is ook zo gemaakt als wat tegenwoordig. En Jake Bugg heeft gewoon een superdebuut gemaakt die ook nog eens geweldig heeft verkocht.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, die vergelijking gaat op zoveel vlakken mis.. Miles Kane is de beste rock 'n' roll live-act van dit moment en heeft een hele reeks fantastische singles. Jake Bugg mag nog niet in zijn schaduw staan.
Laat die gasten maar eens thuis en doe het zelf zou ik zeggen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ook. Heb er eigenlijk wel veel vertrouwen in, veel van zijn andere werk is natuurlijk niet 'solo' maar wel vrijwel helemaal zijn geesteskind. En hopelijk trommelt hij weer een sloot gasten op.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, die vergelijking gaat op zoveel vlakken mis.. Miles Kane is de beste rock 'n' roll live-act van dit moment en heeft een hele reeks fantastische singles. Jake Bugg mag nog niet in zijn schaduw staan.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Tsja, die rock 'n' roll act van Miles. Als je daar nu nog steeds van houdt dan ben je wel een beetje van de mannenliefde. Dat is ook zo gemaakt als wat tegenwoordig. En Jake Bugg heeft gewoon een superdebuut gemaakt die ook nog eens geweldig heeft verkocht.
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar ik vind het debuut van Bugg zo gezapig.. Boh. Tweede album nog niet eens aan durven beginnen. En jazeker, ik heb veel liefde voor de man die Miles Kane heetquote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Tsja, die rock 'n' roll act van Miles. Als je daar nu nog steeds van houdt dan ben je wel een beetje van de mannenliefde. Dat is ook zo gemaakt als wat tegenwoordig. En Jake Bugg heeft gewoon een superdebuut gemaakt die ook nog eens geweldig heeft verkocht.
Ik ben altijd wel fan geweest van Billy hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
Wat vinden we hier van Billy Joel eigenlijk?
Naar mijn mening een van de grote singer/songwriters van de jaren '70. Piano Man is aardig, maar dood gedraaid. Dit zijn de echte pareltjes:
Weet ik, discussiëren heeft geen zin.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik heb het een aantal keer geprobeerd maar ik vind het debuut van Bugg zo gezapig.. Boh. Tweede album nog niet eens aan durven beginnen. En jazeker, ik heb veel liefde voor de man die Miles Kane heet
Ken je de 2 nummer die ik heb gepost? Beide klassiekers, maar niet zodanig gewaardeerd. Ben benieuwd wat jij als mede-Joeler er van vindtquote:Op woensdag 11 december 2013 23:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel fan geweest van Billy hoorPiano Man haalt mijn top100 zelfs ja, maar die is gewoon doodgedraaid. ANdere nummers zijn zeker wel aardig ook, maar klinken gedateerd. Wel heel lang geleden dat ik hem heb geluisterd wel.
quote:
Dat is wel ernstig ja. Ofquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik vind dit nummer altijd zo ongelooflijk kut:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |