Wow, las het net op facebook. Bizar wel.quote:
Nieuwsberichten zeggen van niet, maar ik weet natuurlijk niet hoe veel last hij had van zijn hartaandoening en in hoeverre dat zijdelings speelde.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef kciR het volgende:
[..]
Wow, las het net op facebook. Bizar wel.
Zou hij net volgende week zijn live debuut gaan maken op State-X..
Zouden daarom ook zn eerdere optredens zijn afgezegd? (Als Glastonbury)
quote:51. Mozes & The Firstborn - I Got Skills
52. De Jeugd Van Tegenwoordig - Een Barkie
53. Staygold - Wallpaper
54. Disclosure feat. AlunaGeorge - White Noise
55. Martin Garrix - Animals
56. David Bowie - Where Are We Now
57. Miles Kane - Don't Forget Who You Are
58. Major Lazer ft.Busy Signal, The Flexican & FS Green - Watch Out For This (Bumaye)
59. Chvrches - The Mother We Share
60. Kings Of Leon - Supersoaker
61. Franz Ferdinand - Right Action
62. Arcade Fire - Here Comes The Night Time
63. Foals - Inhaler
64. Mister & Mississippi - Same Room, Different House
65. Disclosure feat. Sam Smith - Latch
66. Kurt Vile - Wakin' On A Pretty Day
67. Atoms For Peace - Default
68. Drake ft. Majid Jordan - Hold On, We're Going Home
69. Volbeat - Lola Montez
70. Empire Of The Sun - Alive
71. The Cat Empire - Brighter Than Gold
72. Vampire Weekend - Diane Young
73. Disclosure - When A Fire Starts To Burn
74. Pearl Jam - Mind Your Manners
75. Miles Kane - Better Than That
76. Unknown Mortal Orchestra - Swim And Sleep (Like A Shark)
77. Chvrches - Lies
78. Moderat - Bad Kingdom
79. HAIM - Don't Save Me
80. Flume - Holdin' On
81. Eefje De Visser - In Het Echt
82. Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank)
83. Opposites ft. Yellow Claw - Thunder
84. The 1975 - Chocolate
85. Biffy Clyro - Biblical
86. Tired Pony - All Things At Once
87. Go Back To The Zoo - Charlene
88. Sigur Ros - Isjaki
89. John Legend - Made To Love
90. Fall Out Boy - My Songs Know What You Did In The Dark
91. Rudimental ft. Ella Eyre - Waiting All Night
92. Vampire Weekend - Step
93. Paramore - Still Into You
94. Torre Florim & Roos Rebergen - Discotheek
95. Villagers - Nothing Arrived
96. traumahelikopter - Kids
97. Placebo - Loud Like Love
98. Biffy Clyro - Opposite
99. Taymir - Aaaah
100. Opposites - Hey DJ
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:38 schreef Maxerazzi het volgende:
Go Back To The Zoo staat boven Vampire Weekend - Step. Bij deze is de lijst ongeldig verklaard.
Die kan ik nog wel handelen, aangezien ik Supersoaker echt een hele sterke single vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef BoerBert het volgende:
Kings of Leon boven Default ook nog eens. Tfoe!
You just jelly.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:56 schreef Vatta het volgende:
Kanye West überhaupt. Meest overschatte artiest ever gewoon. Wat een droeftoeter.
Ik vind dit nummer echt fantastisch, maar dat album is vrij saai en live is het nog veel kutter.quote:
Deze muziek is te moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer echt fantastisch, maar dat album is vrij saai en live is het nog veel kutter.
Vind je het zo moeilijk? Ik vind het vooral een beetje hipster-soulquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze muziek is te moeilijk voor mijTe abstract of zo
daar staan al 3 van mijn 10 inquote:
waarom? niet hipster genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef BoerBert het volgende:
Bij die lijst is het eigenlijk ook alleen maar interessant wat er in de top 20 staat ofzo. Staat daar ineens Avicii ofzo, dan kun je die lijst opdoeken.
Zeer triest. Zijn album eindigt in de hoogste regionen van mijn jaarlijstje. Al het mysterieuze gedoe om hem heen vond ik wel apart, maar lijkt nu dan toch wel meer te verklaren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:53 schreef Maxerazzi het volgende:
Triest nieuws. Had altijd al een zwakke gezondheid blijkbaar?
Daarvoor luister ik Justin Timberlakequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:39 schreef Norrage het volgende:
Kanye is wel het toppunt van Hipster dit jaar. Nog erger dan met MBDTF 2 jaar terug. Echt het excuus voor hipsters om een nog "veelzijdigere" smaak te hebben
Justinquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daarvoor luister ik Justin Timberlake
Dat klopt inderdaad. Nu kan ik wel zeggen dat ik dat ik ook pop luister. Hoe indiequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Justin
Maar wat was deel 2 kut zeg
Inderdaad. Daarom vind ik Marco zo goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Nu kan ik wel zeggen dat ik dat ik ook pop luister. Hoe indie
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:39 schreef Norrage het volgende:
Kanye is wel het toppunt van Hipster dit jaar. Nog erger dan met MBDTF 2 jaar terug. Echt het excuus voor hipsters om een nog "veelzijdigere" smaak te hebben
quote:
Hipster zegquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Ik verwijs jullie voor mijn mening over 'hipsters' en de mensen die ze aanwijzen graag naar mijn posts van een tijdje terug aangaande dit onderwerp.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:48 schreef Tchock het volgende:
Ik verwijs jullie voor mijn mening over 'hipsters' en de mensen die ze aanwijzen graag naar mijn posts van een tijdje terug aangaande dit onderwerp.
Als rechtenstudent is zo'n inhoudsloos begrip waarschijnlijk verschrikkelijk, als student politieke filosofie ben ik daarentegen groot fan van inhoudsloze begrippen en het gebruik ervan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Tchock het volgende:
Wat mij opvalt is dat als genoeg mensen iets vinden, er een andere groep meteen zo hard als het kan moet schreeuwen hoe 'hipster' het wel niet is. De term is compleet onzinnig en betekenisloos maar moet, met een negatieve connotatie natuurlijk, overal opgeplakt worden. Het ironische is dat de mensen die dat soort dingen roepen zich dan beter voelen dan de Starbucksdrinkende Uggsdragende Macbookgebruikende massa en daarmee dus aan hun eigen 'belediging' voldoen.
Álles is hipster. Of het is hipster omdat het onbekend is - en god maak niet de fout iets leuk te vinden wat onbekend is - of het is dat juist absoluut niet en is daarop hipster.
Ik ben benieuwd waar je die eerste conclusie vandaan haalt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Als rechtenstudent is zo'n inhoudsloos begrip waarschijnlijk verschrikkelijk, als student politieke filosofie ben ik daarentegen groot fan van inhoudsloze begrippen en het gebruik ervan.
O, ik bedoelde het niet als een conclusie. Met waarschijnlijk doelde ik er meer op dat ik me kan voorstellen dat het voor een rechtenstudent - die toch vooral met zo helder mogelijke begrippen werkt - iets als 'hipster' best vermoeiend kan zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar je die eerste conclusie vandaan haalt.
edit: Wat betreft fascist (trouwens een prachtig woord) is gewoon het punt dat veel te veel mensen niet weten wat het betekent. Maar ik snap wel wat je bedoelt, zelf vind ik het altijd heerlijk om willekeurig dingen te benoemen tot linkse hobby.
Ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt, maar ik wil heel graag advocaat worden en als de begrippen allemaal duidelijk waren bestond dat beroep nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
O, ik bedoelde het niet als een conclusie. Met waarschijnlijk doelde ik er meer op dat ik me kan voorstellen dat het voor een rechtenstudent - die toch vooral met zo helder mogelijke begrippen werkt - iets als 'hipster' best vermoeiend kan zijn.
Hipster.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap wel waar je dat idee vandaan haalt, maar ik wil heel graag advocaat worden en als de begrippen allemaal duidelijk waren bestond dat beroep nietGelukkig kan de wet per definitie niet duidelijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Respect!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:54 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
[..]
Als rechtenstudent is zo'n inhoudsloos begrip waarschijnlijk verschrikkelijk, als student politieke filosofie ben ik daarentegen groot fan van inhoudsloze begrippen en het gebruik ervan.
Mijn tweede favoriete begrip qua hedendaags gebruik is het te pas en te onpas strooien met 'fascist'.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hipster.Ik vind het ook wel jammer zo'n hipster die wordt opgeleid tot werkzoekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]Hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij voorbaat een excuus dat ik het niet kon laten om 'hipster' te gebruiken.quote:
linkse hobbiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef Tchock het volgende:
Maar ik snap wel wat je bedoelt, zelf vind ik het altijd heerlijk om willekeurig dingen te benoemen tot linkse hobby.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typen met delta's is ook echt een vervelende hypequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:57 schreef Norrage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wut?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Typen met delta's is ook echt een vervelende hype
Zij heeft een delta in haar twitternaam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |