I Sat By The Ocean is wel meest gedraaid op de radio - is ook wat waard. Vind het wel fijn nummer. Wat betreft de titelsong heb je gelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
En die van QOTSA had echt ijzersterk kunnen zijn, ware het niet dat er wat nummers opstaan die simpelweg saai en onorigineel zijn. I Say By The Ocean druipt van de clichés en Like Clockwork is oersaai. Haal die twee er af en je hebt misschien wel hun beste album na Songs for the Deaf. Serieuze minpunten zijn dat.
Maar de uitschieters van het album in positieve zin zijn
Uiteindelijk is het wel duidelijk dat Arcade Fire het album van het jaar heeft gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
Deze blijft ook aardig overeind gedurende het jaar....
Mwah, het is meer zo dat als we van mening verschillen dat het dan ook echt lijnrecht tegenover elkaar is. Dus blijft het wat meer hangen dan wat kleine verschilletjes in nuance.quote:
De beste promotie, dat is zekerquote:Op donderdag 12 december 2013 00:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het wel duidelijk dat Arcade Fire het album van het jaar heeft gemaakt
Heb wat andere nummers van hun geprobeerd, maar dit is toch wel zo ongeveer het enige goede nummer.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:10 schreef Moody het volgende:
Deze blijft ook aardig overeind gedurende het jaar....
Lekker jaquote:
Ik kan alleen maar Neil horen als ik dat luister, wat een 1 op 1 kopiequote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef Moody het volgende:
Vergeet Israel Nash Gripka ook niet in je eindlijstjes
Wie?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehh wat? Zijn we de gehelmde heren vergeten?
Jonathan wisselt tenminste af op zijn albumquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
[..]
True, maar dan kun je Jonathan Wilson en Kurt Vile ook afschrijven
Ja het beste nummer op zijn album is een coverquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
Jonathan wisselt tenminste af op zijn albumDie kopieert gewoon 20 artiesten tegelijk.
De heren die een gigantische launch party hielden midden in de woestijn:quote:
Nee hoor. Lively komt geregeld langs in de playlistquote:Op donderdag 12 december 2013 00:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waxahatchee gaat bij mij wel hoog eindigen in het eindejaarslijstje. Lijkt me ook wel iets dat veel mensen gaan vergeten.
#10 bij mij. Dat is heel knap in dit misschien wel beste jaar van de afgelopen 10 jaarquote:Op donderdag 12 december 2013 00:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja het beste nummer op zijn album is een cover
Wel een geniaal album. Top-5 materiaal hier.
#10 van dit jaar, wat heel knap is, want om de top 10 te halen in DIT FANTASTISCHE jaar, is erg moeilijkquote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Moody het volgende:
[..]
#5 van 2013 bedoel ik he. Jij #10 2013 neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |