Nou en.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele laagopgeleide die pro-EU is. Buiten remlof dan, en ikzelf.
Zo lang ben je dan toch niet van je werk weg? Tenzij je net in Groningen moet zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag op 29 okt of 5 nov, tussen 11:30 en 12:30. Dat wordt dus weer een dag thuiswerken, belachelijke tijden voor werkenden.
Nou ja, als ik er twee uur tussenuit moet op een werkdag van zes uur werk ik liever thuis, dan ben ik maar een half uurtje kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo lang ben je dan toch niet van je werk weg? Tenzij je net in Groningen moet zitten.
Het is geen schip maar een verzameling reddingsboten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat zal niet snel gebeuren. Reya stuurt dit rampenschip wel tegen een rots aan.
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.quote:
Twee uur? Vaak is het toch gewoon een paar minuutjes in de rij, prikken, en wegwezen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er twee uur tussenuit moet op een werkdag van zes uur werk ik liever thuis, dan ben ik maar een half uurtje kwijt.
Wat was dat ook alweer? Angst voor het eigene?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.
We zullen wel moeten. Van de VS moeten we het straks niet meer hebben en als kutlandje met nog geen 20 miljoen inwoners heb je ook helemaal niets in de pap te brokkelen.quote:
Zieke eurofiele humor inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in Europa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dus.
HAHAHAHAHAHAHA
Twee uur inclusief op en neer vanaf m'n werk in Nijmegen naar Arnhem hè?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee uur? Vaak is het toch gewoon een paar minuutjes in de rij, prikken, en wegwezen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maak me maar wakker als de United Federation of Planets een feit is.
Het doet mij denken aan de Holocaust.quote:
Zuid-Soedan zit op 10,3%quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
5 keer zoveel uitgeven aan defensie
Europa komt maar tot 1% van het BBP america zit op 4,5%
Ik ben enkel pro-denivellering, dus grotendeels voor de EU.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.
Ah ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee uur inclusief op en neer vanaf m'n werk in Nijmegen naar Arnhem hè?
Dat is de laatste stap. Maar die gaan wij niet meer meemakenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maak me maar wakker als de United Federation of Planets een feit is.
Zo. Ga je het eindelijk snappen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
en als kutlandje met nog geen 20 miljoen inwoners heb je ook helemaal niets in de pap te brokkelen.
Zelfhaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Angst voor het eigene?
De man is een simplist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfhaat.
Verder bestaat xenofobie niet volgens Baudet, want we halen allemaal wel eens een portie Babi Pangang.
Ik snap het altijd al, hier en vooral in NWS zitten van die mongolen die denken dat Nederland best een onafhankelijke natie kan blijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo. Ga je het eindelijk snappen?
Hoezo niet? over een jaar of 10 , 15 vinden ze wat uit waardoor iedereen een jaar of 1000 word in het lichaam van een 40 jarigequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap. Maar die gaan wij niet meer meemaken
Klote-Vulcans. De Japanners van het Star Trek-universum.quote:
Nou ja zeg. Was toch prachtig, die eerste ontmoeting?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote-Vulcans. De Japanners van het Star Trek-universum.
Dat zullen ze dan pas openbaren op het moment dat we andere planeten kunnen koloniseren, anders is dit planeetje waar we nu met z'n allen op zitten zo volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo niet? over een jaar of 10 , 15 vinden ze wat uit waardoor iedereen een jaar of 1000 word in het lichaam van een 40 jarige
Niet zo gemeen over de vrienden van De_Guidance.quote:
Guidance?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo gemeen over de vrienden van De_Guidance.
Kijk maar eens Enterprise. Zo tof zijn ze niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Was toch prachtig, die eerste ontmoeting?
Ja, dat is inderdaad wel knap gedaan: de Vulcans ontheiligd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk maar eens Enterprise. Zo tof zijn ze niet.
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel knap gedaan: de Vulcans ontheiligd.
Voor toekomstige onderzoekers moeten we goed duidelijk maken dat hij meerdere kloons heeft gehad.quote:
Hoe was hij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.
Houd jij dat maar bij dan, ik ben de tel allang kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef waht het volgende:
[..]
Voor toekomstige onderzoekers moeten we goed duidelijk maken dat hij meerdere kloons heeft gehad.
Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
De moeite waard. Wel behoorlijk action-packed.quote:
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.
Meer een mannenfilm dus. Maar ik ga hem beslist zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De moeite waard. Wel behoorlijk action-packed.
Komt nog wel. Maar dat zal vooral vele Amerikanen treffen die geen zorg/pensioen/voedsel meer krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wel jammer dat Amerika niet failliet is, dat was lachen geweest.
Rock and roll...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel veel eerder dan 7 uur lukt mij niet denk ik, maar zal het proberen.
Nee, ik ben één keer uitgegaan in Den Bosch en dat was met carnaval '91 ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rock and roll...
Je zult het wellicht niet weten Rem... Maar de boortoren was wel legend. (Been there mulitiple)
Perrin, ik had nog een vraag voor jou. Postte jij hier een keer een filmpje van een meute mannen die rondjes draaien in een soort dans, en kun je daar nog een link van vinden?quote:
Je bent toch sowieso al 'one of the guys'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer een mannenfilm dus. Maar ik ga hem beslist zien.
De Boortoren, Den Bosch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rock and roll...
Je zult het wellicht niet weten Rem... Maar de boortoren was wel legend. (Been there mulitiple)
Jaa, de safety dance!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Perrin, ik had nog een vraag voor jou. Postte jij hier een keer een filmpje van een meute mannen die rondjes draaien in een soort dans, en kun je daar nog een link van vinden?
Ach ja, eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent toch sowieso al 'one of the guys'.
Den Bosch.. Jeugd en zo. (30-jr terug).quote:
Vooral mooi als veteranen de lul zijn. Stelletje uitslovers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
Komt nog wel. Maar dat zal vooral vele Amerikanen treffen die geen zorg/pensioen/voedsel meer krijgen.
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.quote:
Waarom fuck je je quotes zo op?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Boortoren, Den Bosch?
Den Bosch.. Jeugd en zo. (30-jr terug).
Ik wist niet dat je homo was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou graag een real life soap over een beer-bar in Pattaya op de Nederlandse tv zien
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.
Zelfs ik als man vind 'm erg goed. Seizoen 2 komt eraan.
Steek die non-fictie bagger in je reet man.quote:
Utopia trok ik niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.quote:
Ik zal eens kijken, dank voor de tip.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.
Zelfs ik als man vind 'm erg goed. Seizoen 2 komt eraan.
Met je laserzwaardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steek die non-fictie bagger in je reet man.
Ja, wanneer vraagt die eens om een unban voor POL.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel iets voor Zienswijze
Met je Holleeder.quote:
Tijdens de volgende meet ga ik de hele avond sci-fi filmweetjes met je delen.quote:
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijdens de volgende meet ga ik de hele avond sci-fi filmweetjes met je delen.
Voor geweld kijk je naar de waargebeurde verhalen van John McClane.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
SF is gaaf, maar dan moet ze wel vechten en niet eeuwig gaan ouwehoeren en 'technisch' proberen te doen zoals in Star Trek.
Hmm, dat was Modus dan denk ik iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.
Hij is ook naar de NWS-meet gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.
NEE!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
Na het weekend hier en daar 20 graden
Die grijp ik de volgende keer bij zijn kraag. Maar bedankt voor het zoeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm, dat was Modus dan denk ik idd
Ja, maar daar zitten z'n vrienden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is ook naar de NWS-meet gegaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.
Nog één keertje op een terras... heerlijk toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
NEE!![]()
Het is tijd voor herfst en winter!
Ik heb in Schotland al op het terras gezeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog één keertje op een terras... heerlijk toch.
Leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga nog een keer eten met Guido en Mutant.
?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Friek_ het volgende:
Wat Europa zoal doet? PVV'ers in concentratiekampen plaatsen.
Lekker naar de Doner Company.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga nog een keer eten met Guido en Mutant.
Leuke serie inderdaad. ep 4 is al uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.
Jawel hoor. Gezellig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand wil van de SC'ers wil met mij meeten.
En terecht.
Ohw, dan loopt mijn automagische downloadsysteempje achter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuke serie inderdaad. ep 4 is al uit.
Wordt vast een goede meet, alledrie sympathieke mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk eind van het jaar.
En Tem de hele avond snorharen uit z'n soep vissen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wordt vast een goede meet, alledrie sympathieke mensen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En Tem de hele avond snorharen uit z'n soep vissen.
Hij moet er maar wat voor over hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die gare kabouter melde zich net aan, zie ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht.
Hij gaat toch niet met de moeders van Guido en mutant uit eten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We gaan samen naar de Efteling. Lekker de hele dag rondhangen met het volk van Laaf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Die gare kabouter melde zich net aan, zie ik.
Nautilus is volgens mij geen hipster.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan heeft Nautilus wel een baard.
Ow. Dan heeft hij een baard minder dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Nautilus is volgens mij geen hipster.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Webschip het volgende:
Het journaal is nog saaier dan een azijnkrant.
Ik wil dolgraag met je meeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht.
Oh dat hoeft niet zo te zijn. Maar vandaag hebben ze in elk geval niet van die irritante straatinterviewtjes met willekeurige jandoedels.quote:
Niemand hier heeft een hekel aan elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Komen 99.999 en Hexagon ook?
Die mogen jou niet zo
Ze spelen hard to get.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Komen 99.999 en Hexagon ook?
Die mogen jou niet zo
Niet zo bescheiden, ook aan jou hebben velen een hekel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Behalve dan aan waht, VS, vP, remlof, Tem, Guido, Mutant, GS en Drugshond.
Ik kan Koos wel schieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, ook aan jou hebben velen een hekel.
Onzin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, ook aan jou hebben velen een hekel.
Dat vind ik ook erg campingachtig, NOS onwaardig idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet zo te zijn. Maar vandaag hebben ze in elk geval niet van die irritante straatinterviewtjes met willekeurige jandoedels.
In POL dan, in NWS houden ze van je.quote:
Klinkt eveneens als een prima meet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond Den Bosch. Bierdrinken met Dh en bet.
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: www.p79.nl - tussen 7 en 8. Dh is er eerder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.
Try me, 3 punt's grodel en Bam.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht.
Homo's willen pas om 19:00 terwijl er markt is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.
Op zaterdag is er overal marktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Homo's willen pas om 19:00 terwijl er markt is.
Ik zag het, om 22:00 uur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Overigens speelt er die avond een Limp Bizkit coverband. Goed uitgekozen weer.
Als jullie nou even de hele nacht blijven zitten kom ik ook langs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel de laatste trein naar Arnhem pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jullie nou even de hele nacht blijven zitten kom ik ook langs.
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.
Nou, meer een dansvideo. Min of meer zwart-wit, en ik dacht dat het Tsjetsjenen waren. Als jij het ook niet was, kom ik er nooit meer achter. Best jammer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?
En opeens heb ik hem zomaar gevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?
Definitely not mine.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En opeens heb ik hem zomaar gevondenBrrrrr wat een eng filmpje.
Haha. In mijn herinnering werd het gepost door iemand die hier niet vaak komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Definitely not mine.. Lijkt me een vP video.
Ik lees ongeveer elk topic wel mee, maar overdag tegenwoordig geen tijd meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. In mijn herinnering werd het gepost door iemand die hier niet vaak komt.
Ik hoop dat dat een goed teken is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik lees ongeveer elk topic wel mee, maar overdag tegenwoordig geen tijd meer.
Nou als ik zou willen kan ik wel fokken maar zonder dat is de opleiding al zwaar zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een goed teken is.
Dan kun je het beter niet doen. Ik hoop dat het een leuke opleiding is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou als ik zou willen kan ik wel fokken maar zonder dat is de opleiding al zwaar zat..
Kwestie van kiezen op elkaar en doorzetten dus. Ik wens je succes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
Het is absoluut leuk maar de zwaarte verpest het helaas wel een klein beetje.
Mja het resultaat is wel kans op een baan in een sector waar genoeg werk is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
Het is absoluut leuk maar de zwaarte verpest het helaas wel een klein beetje.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwestie van kiezen op elkaar en doorzetten dus. Ik wens je succes.
Dank oe. Ik weet dat het in ons voordeel gaat werken, de vraag is alleen of de gestelde termijn niet wat erg kort is voor mensen met een voorgeschiedenis als ik (waarvan er meer zijn dus). Het slagingspercentage van de groep zal dat uitwijzen. Dat ik het ga proberen moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het resultaat is wel kans op een van in een sector waar genoeg werk is.
De vraag is vooral, wie van de mensen in beeld is von_Preussen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Startende verloskundigen verdienen bovendien vrij veel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het resultaat is wel kans op een baan in een sector waar genoeg werk is.
Zou het zijn leger zijn? Ik zie 'm ervoor aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is vooral, wie van de mensen in beeld is von_Preussen?
Natuurlijk. Het is Batman.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Monolith het volgende:
Batman begins, eens kijken of het wat is.
Er zijn echt legio slechte batman films gemaakt.quote:
Het lijkt op carnavalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker tussen allerlei criminelen zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, een paar kaartjes besteld voor een kickboxgala, lijkt me echt gaaf om eens heen te gaan.
Ben benieuwd. Veel succes gewenst!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Dank oe. Ik weet dat het in ons voordeel gaat werken, de vraag is alleen of de gestelde termijn niet wat erg kort is voor mensen met een voorgeschiedenis als ik (waarvan er meer zijn dus). Het slagingspercentage van de groep zal dat uitwijzen. Dat ik het ga proberen moge duidelijk zijn.
Moet je daar voor de gein eens zo'n kickboxer een amicaal tikje op z'n wang gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, een paar kaartjes besteld voor een kickboxgala, lijkt me echt gaaf om eens heen te gaan.
Batman Begins is onderdeel van de Dark Knight-trilogie. Dat kan niet misgaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn echt legio slechte batman films gemaakt.
Doe ik komende zaterdag ook al.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:55 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker tussen allerlei criminelen zitten.
Het zijn hele lieve jongens hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je daar voor de gein eens zo'n kickboxer een amicaal tikje op z'n wang geven
Ja en zo intelligent ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve jongens hoor.
Nee, hooguit om eens even flink op je bek gerost te worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat ook niet naar een kickboxgala voor diepgaande discussies.
Net als deze SC, dat is een verbaal kickboxgala.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hooguit om eens even flink op je bek gerost te worden.
Toch denk ik dat wij minder crimineel zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net als deze SC, dat is een verbaal kickboxgala.
Friek moet maar eens mee, die kan wel een opfrisser gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hooguit om eens even flink op je bek gerost te worden.
Die zuipen we zaterdag wel onder de tafel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Friek moet maar eens mee, die kan wel een opfrisser gebruiken.
Dat zal 'm leren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zuipen we zaterdag wel onder de tafel.
We hebben een Jood, Turk en Marokkaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wij minder crimineel zijn
Uiteraard heb ik een Duits paspoort.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef remlof het volgende:
Heb jij trouwens gestemd in de Duitse verkiezingen vP?
Of heb je geen Duits paspoort?
Alleen die jood voldoet aan z'n stereotype.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een Jood, Turk en Marokkaan.
Alle vormen van straatcriminaliteit, georganiseerde misdaad en witteboordencriminaliteit zijn dus verzameld.
Wat heb je gestemd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een Duits paspoort.
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen die jood voldoet aan z'n stereotype.
Ik kon de NSDAP niet meer op de lijst vinden, dus ik ben maar boos uit het stemlokaal weggelopen.quote:
Aan het stereotype van vPquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?
Nadat je een mooie swastika op het stembiljet had getekend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kon de NSDAP niet meer op de lijst vinden, dus ik ben maar boos uit het stemlokaal weggelopen.
Nee, nadat ik een drol in mijn stembiljet heb gewikkeld en het in de stembus heb gedrukt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nadat je een mooie swastika op het stembiljet had getekend?
Belachelijk, we dienen aan te nemen dat ze crimineel zijn totdat zonder enige twijfel het tegendeel is bewezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?
Oh ja, jij bent faecist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een drol in mijn stembiljet heb gewikkeld en het in de stembus heb gedrukt.
Nou ja, elke fascist is per definitie een zak stront.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begrip bruinhemd krijgt een compleet nieuwe invulling.
Eurofielen ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, elke fascist is per definitie een zak stront.
Alsof genocide en etnische zuiveringen zo vreselijk zijn. Bitch please, ben je dan niets gewend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die moorden tenminste geen hele bevolkingsgroepen uit.
Eindelijk iemand die de WAARHEID durft te zeggen.quote:
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof genocide en etnische zuiveringen zo vreselijk zijn. Bitch please, ben je dan niets gewend?
Samen?quote:
Lijkt mij een goed plan, wanneer beginnen we? We gebruiken jouw woning als eerste plaats om mensen te verzamelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.
Jezelf quoten en dan ook nog eens kapitalen gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de WAARHEID durft te zeggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.
IK spreek ENKEL waarHEDEN.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezelf quoten en dan ook nog eens kapitalen gebruiken
Het hoeft niet, ze sterven vanzelf uit dankzij het multiculturalismequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, wanneer beginnen we? We gebruiken jouw woning als eerste plaats om mensen te verzamelen.
RIP Reya.quote:
Duurt lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hoeft niet, ze sterven vanzelf uit dankzij het multiculturalisme
Spanking!quote:
Heb jij net zo'n groot huis als 3-voud?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef De_Coulance het volgende:
Alle blauwogige mensen mogen wel bij mij schuilen, no worries.
Hij is nazi-Duitsland op een tamelijk vreemde manier aan het verdedigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Of gewoon geflipt, in NWS is dat onderscheid niet altijd even duidelijk.
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Duke denkt dat het een stormfronter is.
Dat klinkt als NWS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is nazi-Duitsland op een tamelijk vreemde manier aan het verdedigen.
Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef gembirdv2 het volgende:
Wereldmacht zijn is gebaseerd op je leger en niet op je economie. Amerika is gewoon een junkie en ze leven in een luchtbel. 60.000 dollar schuld per nieuwgeborene en volgens Barry komt dit goed wanneer Amerika meer zal produceren en exporteren, maar de elite van Amerika zet liever kinderen in derde wereldlanden aan het werk zodat de elite zichzelf kan verrijken en losmaken van de rest van de wereld.
Mooie wereldmacht.
Ze zijn dan ook ten dode opgeschreven. De EU zal de plek van de VS overnemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef gembirdv2 het volgende:
Wereldmacht zijn is gebaseerd op je leger en niet op je economie. Amerika is gewoon een junkie en ze leven in een luchtbel. 60.000 dollar schuld per nieuwgeborene en volgens Barry komt dit goed wanneer Amerika meer zal produceren en exporteren, maar de elite van Amerika zet liever kinderen in derde wereldlanden aan het werk zodat de elite zichzelf kan verrijken en losmaken van de rest van de wereld.
Mooie wereldmacht.
Nog niet!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n groot huis als 3-voud?
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook ten dode opgeschreven. De EU zal de plek van de VS overnemen.
Putin is een koning.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef De_Coulance het volgende:
Nee Veldkamp is gewoon serieus, post ook al maanden in het Syrië topic.
Inb4 kut Preusen die de SC gaat kapen met Assad gelul.
Dan moet je een drukkerijtje beginnen, dan loop je net zo snel binnen als hij.quote:
Nee, dat zal eerder een Aziatische grootmacht zijn, de EU is in een nog zwakkere positie dan de VS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De euro is een zwakke munt en heel Europa kan elkaar niet eens uitstaan. Ik denk eerder dat China de wereld overneemt dan de EU. Als die sjeik negers de petro dollar droppen dan is het helemaal gedaan met de Dollar en Euro. Amerika zinkt en wij zinken lekker mee omdat wij zo graag met Amerika willen varen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Vlak Somalië niet uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zal eerder een Aziatische grootmacht zijn, de EU is in een nog zwakkere positie dan de VS.
Het was een serieuze bijdragequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vlak jouw moeder ook niet uit.
Is ook erg lastig, vet mormel dat het is.
Eerder een Tsaar.quote:
Ik geef China een grotere kans dan de EU.quote:
Hou je bek mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat de wereld de wereld overneemt.
Want?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie verwachten veel te veel van China.
Je kan het nog steeds niet.quote:
Ik stomp je helemaal tot moes mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds niet.
Te geforceerd.
Denk het niet.quote:
China zal ongetwijfeld de grootste speler op het wereldtoneel worden. De vraag is alleen hoe lang ze dat vol gaan houden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik geef China een grotere kans dan de EU.
Het heeft niet al te veel haast. Neem je tijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik jouw offerte ook nog niet, ben wel het aantal m3 hout aan het berekenen........
Ik heb het momenteel verrekes druk, blij dat ik nu even kan ontspannen, net nog sinds 19.00 weggeweest voor twee inbouwkasten en een dakkapel.........quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Het heeft niet al te veel haast. Neem je tijd.
Zaterdagavond tussen 7 en 8 in Plein 79 gaat wel lukken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel verrekes druk, blij dat ik nu even kan ontspannen, net nog sinds 19.00 weggeweest voor twee inbouwkasten en een dakkapel.........
Moet effe kijken, ik maak het in ieder geval niet laat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 7 en 8 in Plein 79 gaat wel lukken?
Mijn laatste directe trein gaat om 23:40 ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet effe kijken, ik maak het in ieder geval niet laat.
http://www.p79.nl/ai1ec_e(...)on/?instance_id=2012quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn laatste directe trein gaat om 23:40 ofzo.
Ja, dat trok Friek_ ook over de streepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.p79.nl/ai1ec_e(...)on/?instance_id=2012
![]()
Zijn die 2009 remasters ook bijgewerkt? Die zie ik op Spotify staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Het leuke is dat Kraftwerk zijn nummers steeds subtiel bijwerkt naar de nieuwe tijd zonder dat de essentie verloren gaat.
Wiens vrouw zei dat vannacht ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:52 schreef Tem het volgende:
Want de Chinees doet meer met z'n vlees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |