De moeite waard. Wel behoorlijk action-packed.quote:
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.
Meer een mannenfilm dus. Maar ik ga hem beslist zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De moeite waard. Wel behoorlijk action-packed.
Komt nog wel. Maar dat zal vooral vele Amerikanen treffen die geen zorg/pensioen/voedsel meer krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wel jammer dat Amerika niet failliet is, dat was lachen geweest.
Rock and roll...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel veel eerder dan 7 uur lukt mij niet denk ik, maar zal het proberen.
Nee, ik ben één keer uitgegaan in Den Bosch en dat was met carnaval '91 ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rock and roll...
Je zult het wellicht niet weten Rem... Maar de boortoren was wel legend. (Been there mulitiple)
Perrin, ik had nog een vraag voor jou. Postte jij hier een keer een filmpje van een meute mannen die rondjes draaien in een soort dans, en kun je daar nog een link van vinden?quote:
Je bent toch sowieso al 'one of the guys'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer een mannenfilm dus. Maar ik ga hem beslist zien.
De Boortoren, Den Bosch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rock and roll...
Je zult het wellicht niet weten Rem... Maar de boortoren was wel legend. (Been there mulitiple)
Jaa, de safety dance!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Perrin, ik had nog een vraag voor jou. Postte jij hier een keer een filmpje van een meute mannen die rondjes draaien in een soort dans, en kun je daar nog een link van vinden?
Ach ja, eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent toch sowieso al 'one of the guys'.
Den Bosch.. Jeugd en zo. (30-jr terug).quote:
Vooral mooi als veteranen de lul zijn. Stelletje uitslovers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
Komt nog wel. Maar dat zal vooral vele Amerikanen treffen die geen zorg/pensioen/voedsel meer krijgen.
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.quote:
Waarom fuck je je quotes zo op?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Boortoren, Den Bosch?
Den Bosch.. Jeugd en zo. (30-jr terug).
Ik wist niet dat je homo was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou graag een real life soap over een beer-bar in Pattaya op de Nederlandse tv zien
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.
Zelfs ik als man vind 'm erg goed. Seizoen 2 komt eraan.
Steek die non-fictie bagger in je reet man.quote:
Utopia trok ik niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |