Nou en.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele laagopgeleide die pro-EU is. Buiten remlof dan, en ikzelf.
Zo lang ben je dan toch niet van je werk weg? Tenzij je net in Groningen moet zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag op 29 okt of 5 nov, tussen 11:30 en 12:30. Dat wordt dus weer een dag thuiswerken, belachelijke tijden voor werkenden.
Nou ja, als ik er twee uur tussenuit moet op een werkdag van zes uur werk ik liever thuis, dan ben ik maar een half uurtje kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo lang ben je dan toch niet van je werk weg? Tenzij je net in Groningen moet zitten.
Het is geen schip maar een verzameling reddingsboten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat zal niet snel gebeuren. Reya stuurt dit rampenschip wel tegen een rots aan.
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.quote:
Twee uur? Vaak is het toch gewoon een paar minuutjes in de rij, prikken, en wegwezen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er twee uur tussenuit moet op een werkdag van zes uur werk ik liever thuis, dan ben ik maar een half uurtje kwijt.
Wat was dat ook alweer? Angst voor het eigene?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.
We zullen wel moeten. Van de VS moeten we het straks niet meer hebben en als kutlandje met nog geen 20 miljoen inwoners heb je ook helemaal niets in de pap te brokkelen.quote:
Zieke eurofiele humor inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in Europa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dus.
HAHAHAHAHAHAHA
Twee uur inclusief op en neer vanaf m'n werk in Nijmegen naar Arnhem hè?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee uur? Vaak is het toch gewoon een paar minuutjes in de rij, prikken, en wegwezen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maak me maar wakker als de United Federation of Planets een feit is.
Het doet mij denken aan de Holocaust.quote:
Zuid-Soedan zit op 10,3%quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
5 keer zoveel uitgeven aan defensie
Europa komt maar tot 1% van het BBP america zit op 4,5%
Ik ben enkel pro-denivellering, dus grotendeels voor de EU.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.
Ah ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee uur inclusief op en neer vanaf m'n werk in Nijmegen naar Arnhem hè?
Dat is de laatste stap. Maar die gaan wij niet meer meemakenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maak me maar wakker als de United Federation of Planets een feit is.
Zo. Ga je het eindelijk snappen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
en als kutlandje met nog geen 20 miljoen inwoners heb je ook helemaal niets in de pap te brokkelen.
Zelfhaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Angst voor het eigene?
De man is een simplist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfhaat.
Verder bestaat xenofobie niet volgens Baudet, want we halen allemaal wel eens een portie Babi Pangang.
Ik snap het altijd al, hier en vooral in NWS zitten van die mongolen die denken dat Nederland best een onafhankelijke natie kan blijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo. Ga je het eindelijk snappen?
Hoezo niet? over een jaar of 10 , 15 vinden ze wat uit waardoor iedereen een jaar of 1000 word in het lichaam van een 40 jarigequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap. Maar die gaan wij niet meer meemaken
Klote-Vulcans. De Japanners van het Star Trek-universum.quote:
Nou ja zeg. Was toch prachtig, die eerste ontmoeting?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote-Vulcans. De Japanners van het Star Trek-universum.
Dat zullen ze dan pas openbaren op het moment dat we andere planeten kunnen koloniseren, anders is dit planeetje waar we nu met z'n allen op zitten zo volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo niet? over een jaar of 10 , 15 vinden ze wat uit waardoor iedereen een jaar of 1000 word in het lichaam van een 40 jarige
Niet zo gemeen over de vrienden van De_Guidance.quote:
Guidance?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo gemeen over de vrienden van De_Guidance.
Kijk maar eens Enterprise. Zo tof zijn ze niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Was toch prachtig, die eerste ontmoeting?
Ja, dat is inderdaad wel knap gedaan: de Vulcans ontheiligd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk maar eens Enterprise. Zo tof zijn ze niet.
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel knap gedaan: de Vulcans ontheiligd.
Voor toekomstige onderzoekers moeten we goed duidelijk maken dat hij meerdere kloons heeft gehad.quote:
Hoe was hij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.
Houd jij dat maar bij dan, ik ben de tel allang kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef waht het volgende:
[..]
Voor toekomstige onderzoekers moeten we goed duidelijk maken dat hij meerdere kloons heeft gehad.
Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
De moeite waard. Wel behoorlijk action-packed.quote:
Oh ja, die moet ik ook nog zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.
Meer een mannenfilm dus. Maar ik ga hem beslist zien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De moeite waard. Wel behoorlijk action-packed.
Komt nog wel. Maar dat zal vooral vele Amerikanen treffen die geen zorg/pensioen/voedsel meer krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wel jammer dat Amerika niet failliet is, dat was lachen geweest.
Rock and roll...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
][ afbeelding ] Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel veel eerder dan 7 uur lukt mij niet denk ik, maar zal het proberen.
Nee, ik ben één keer uitgegaan in Den Bosch en dat was met carnaval '91 ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Rock and roll...
Je zult het wellicht niet weten Rem... Maar de boortoren was wel legend. (Been there mulitiple)
Perrin, ik had nog een vraag voor jou. Postte jij hier een keer een filmpje van een meute mannen die rondjes draaien in een soort dans, en kun je daar nog een link van vinden?quote:
Je bent toch sowieso al 'one of the guys'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Meer een mannenfilm dus. Maar ik ga hem beslist zien.
De Boortoren, Den Bosch?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Rock and roll...
Je zult het wellicht niet weten Rem... Maar de boortoren was wel legend. (Been there mulitiple)
Jaa, de safety dance!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Perrin, ik had nog een vraag voor jou. Postte jij hier een keer een filmpje van een meute mannen die rondjes draaien in een soort dans, en kun je daar nog een link van vinden?
Ach ja, eigenlijk wel hè.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je bent toch sowieso al 'one of the guys'.
Den Bosch.. Jeugd en zo. (30-jr terug).quote:
Vooral mooi als veteranen de lul zijn. Stelletje uitslovers.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:48 schreef waht het volgende:
[..]
Komt nog wel. Maar dat zal vooral vele Amerikanen treffen die geen zorg/pensioen/voedsel meer krijgen.
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.quote:
Waarom fuck je je quotes zo op?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De Boortoren, Den Bosch?
Den Bosch.. Jeugd en zo. (30-jr terug).
Ik wist niet dat je homo was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:52 schreef arjan1112 het volgende:
ik zou graag een real life soap over een beer-bar in Pattaya op de Nederlandse tv zien
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.
Zelfs ik als man vind 'm erg goed. Seizoen 2 komt eraan.
Steek die non-fictie bagger in je reet man.quote:
Utopia trok ik niet echtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.quote:
Ik zal eens kijken, dank voor de tip.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.
Zelfs ik als man vind 'm erg goed. Seizoen 2 komt eraan.
Met je laserzwaardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steek die non-fictie bagger in je reet man.
Ja, wanneer vraagt die eens om een unban voor POL.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel iets voor Zienswijze
Met je Holleeder.quote:
Tijdens de volgende meet ga ik de hele avond sci-fi filmweetjes met je delen.quote:
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijdens de volgende meet ga ik de hele avond sci-fi filmweetjes met je delen.
Voor geweld kijk je naar de waargebeurde verhalen van John McClane.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
SF is gaaf, maar dan moet ze wel vechten en niet eeuwig gaan ouwehoeren en 'technisch' proberen te doen zoals in Star Trek.
Hmm, dat was Modus dan denk ik iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.
Hij is ook naar de NWS-meet gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.
NEE!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
Na het weekend hier en daar 20 graden
Die grijp ik de volgende keer bij zijn kraag. Maar bedankt voor het zoeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm, dat was Modus dan denk ik idd
Ja, maar daar zitten z'n vrienden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is ook naar de NWS-meet gegaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.
Nog één keertje op een terras... heerlijk toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
NEE!![]()
Het is tijd voor herfst en winter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |