Amerika heeft sowieso alles moeten doen om de bende hier een beetje op orde te krijgen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, dankzij de Amerikanen die met hun militaire aanwezigheid voor de nodige politieke stabiliteit zorgen.
Het is een joods complot.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De derde hit is interessanter:
[..]
http://www.stelling.nl/kleintje/323/Nazis.htm
Ok, ik heb het nummer van bet ook, dus dat komt goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je hebt what's app... wat ik ook aan het doen bent. I will follow.
Nee, maar we hadden wel goede contacten met belangrijke nazi's, want daarmee was immers veel geld te verdienen. M'n opa heeft trouwens ook nooit bij de Wehrmacht gezeten, hij was namelijk als 18-jarige al "onmisbaar" voor de oorlogsindustrie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:27 schreef remlof het volgende:
Was jouw familie lid van de NSDAP vP?
Klopt, en de onderklasse gelooft alles wat we ze wijsmaken.quote:
Deze man denkt daar anders over.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:28 schreef waht het volgende:
[..]
Amerika heeft sowieso alles moeten doen om de bende hier een beetje op orde te krijgen.
Zelfs vandaag heeft de EU militair gezien geen ene tyfus te zeggen. Godzijdank is Rusland geen gevaar wat dat betreft.
Gelukkig maar, ze hadden ook niet veel keus denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden wel goede contacten met belangrijke nazi's, want daarmee was immers veel geld te verdienen. M'n opa heeft trouwens ook nooit bij de Wehrmacht gezeten, hij was namelijk als 18-jarige al "onmisbaar" voor de oorlogsindustrie.
Klopt, maar hij weet als geen ander dat de EU niets voorstelt op militair gebied.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Deze man denkt daar anders over.
[ afbeelding ]
Hij had beter de vlag rechts kunnen opeten i.p.v. zijn stropdas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:30 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, maar hij weet als geen ander dat de EU niets voorstelt op militair gebied.
Moet ik pas op de 30ste.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:31 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo. Even de Nederlander uitgehangen. Griepprik gehaald, want gratis.
En niet moeten vertrouwen op de gladde praatjes van Europese NAVO-leden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij had beter de vlag rechts kunnen opeten i.p.v. zijn stropdas.
De onderklasse denkt dat wanneer we de EU maar opdoeken, alles vanzelf goed komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, en de onderklasse gelooft alles wat we ze wijsmaken.
Hij doet mij een beetje denken aan Timmersfrans nu, die schijt ook in zijn broek voor de Russen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef waht het volgende:
[..]
En niet moeten vertrouwen op de gladde praatjes van Europese NAVO-leden.
Klopt. En dankzij de Marshall-hulp werden we snel omgeturnd in consumenten voor de Amerikaanse industrie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:29 schreef arjan1112 het volgende:
Eigen belang van de Amerikanen.. als ze niets hadden gedaan was heel Europa communistisch geworden en hadden ze geen export markt
Ja dat is de ene helft, de andere helft ziet in de EU een heilzame oplossing voor alles.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De onderklasse denkt dat wanneer we de EU maar opdoeken, alles vanzelf goed komt.
Ik verwachtte in een lange rij met bejaarden te komen te staan, maar ik stond binnen een minuut weer buiten.quote:
Fransie zal niet goed slapen dezer dagen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hij doet mij een beetje denken aan Timmersfrans nu, die schijt ook in zijn broek voor de Russen.
Die praktijken delen dat best handig in.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik verwachtte in een lange rij met bejaarden te komen te staan, maar ik stond binnen een minuut weer buiten.
Ik ken werkelijk geen enkele laagopgeleide die pro-EU is. Buiten remlof dan, en ikzelf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:32 schreef waht het volgende:
[..]
Ja dat is de ene helft, de andere helft ziet in de EU een heilzame oplossing voor alles.
Misschien wordt Fransie wel in elkaar gemept door een stel Russische hooligans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:33 schreef waht het volgende:
[..]
Fransie zal niet goed slapen dezer dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |