Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.quote:
Ik zal eens kijken, dank voor de tip.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goeie wijvenserie voor je: Orange is the new Black.
Zelfs ik als man vind 'm erg goed. Seizoen 2 komt eraan.
Met je laserzwaardquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Steek die non-fictie bagger in je reet man.
Ja, wanneer vraagt die eens om een unban voor POL.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel iets voor Zienswijze
Met je Holleeder.quote:
Tijdens de volgende meet ga ik de hele avond sci-fi filmweetjes met je delen.quote:
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tijdens de volgende meet ga ik de hele avond sci-fi filmweetjes met je delen.
Voor geweld kijk je naar de waargebeurde verhalen van John McClane.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
SF is gaaf, maar dan moet ze wel vechten en niet eeuwig gaan ouwehoeren en 'technisch' proberen te doen zoals in Star Trek.
Hmm, dat was Modus dan denk ik iddquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.
Hij is ook naar de NWS-meet gegaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.
NEE!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Disana het volgende:
Na het weekend hier en daar 20 graden
Die grijp ik de volgende keer bij zijn kraag. Maar bedankt voor het zoeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hmm, dat was Modus dan denk ik idd
Ja, maar daar zitten z'n vrienden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is ook naar de NWS-meet gegaan.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Alsof die lange nog bij een meet gaat komen.
Nog één keertje op een terras... heerlijk toch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:01 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
NEE!![]()
Het is tijd voor herfst en winter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |