Nou en.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken werkelijk geen enkele laagopgeleide die pro-EU is. Buiten remlof dan, en ikzelf.
Zo lang ben je dan toch niet van je werk weg? Tenzij je net in Groningen moet zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik mag op 29 okt of 5 nov, tussen 11:30 en 12:30. Dat wordt dus weer een dag thuiswerken, belachelijke tijden voor werkenden.
Nou ja, als ik er twee uur tussenuit moet op een werkdag van zes uur werk ik liever thuis, dan ben ik maar een half uurtje kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo lang ben je dan toch niet van je werk weg? Tenzij je net in Groningen moet zitten.
Het is geen schip maar een verzameling reddingsboten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat zal niet snel gebeuren. Reya stuurt dit rampenschip wel tegen een rots aan.
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.quote:
Twee uur? Vaak is het toch gewoon een paar minuutjes in de rij, prikken, en wegwezen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, als ik er twee uur tussenuit moet op een werkdag van zes uur werk ik liever thuis, dan ben ik maar een half uurtje kwijt.
Wat was dat ook alweer? Angst voor het eigene?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.
We zullen wel moeten. Van de VS moeten we het straks niet meer hebben en als kutlandje met nog geen 20 miljoen inwoners heb je ook helemaal niets in de pap te brokkelen.quote:
Zieke eurofiele humor inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Iedereen is welkom in Europa.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dus.
HAHAHAHAHAHAHA
Twee uur inclusief op en neer vanaf m'n werk in Nijmegen naar Arnhem hè?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee uur? Vaak is het toch gewoon een paar minuutjes in de rij, prikken, en wegwezen?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maak me maar wakker als de United Federation of Planets een feit is.
Het doet mij denken aan de Holocaust.quote:
Zuid-Soedan zit op 10,3%quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef arjan1112 het volgende:
5 keer zoveel uitgeven aan defensie
Europa komt maar tot 1% van het BBP america zit op 4,5%
Ik ben enkel pro-denivellering, dus grotendeels voor de EU.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wel intellectuelen die tegen de EU zijn. Baudet bijvoorbeeld, met z'n oikofobie.
Ah ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Twee uur inclusief op en neer vanaf m'n werk in Nijmegen naar Arnhem hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |