Dat is de laatste stap. Maar die gaan wij niet meer meemakenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
Maak me maar wakker als de United Federation of Planets een feit is.
Zo. Ga je het eindelijk snappen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
en als kutlandje met nog geen 20 miljoen inwoners heb je ook helemaal niets in de pap te brokkelen.
Zelfhaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Angst voor het eigene?
De man is een simplist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelfhaat.
Verder bestaat xenofobie niet volgens Baudet, want we halen allemaal wel eens een portie Babi Pangang.
Ik snap het altijd al, hier en vooral in NWS zitten van die mongolen die denken dat Nederland best een onafhankelijke natie kan blijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zo. Ga je het eindelijk snappen?
Hoezo niet? over een jaar of 10 , 15 vinden ze wat uit waardoor iedereen een jaar of 1000 word in het lichaam van een 40 jarigequote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de laatste stap. Maar die gaan wij niet meer meemaken
Klote-Vulcans. De Japanners van het Star Trek-universum.quote:
Nou ja zeg. Was toch prachtig, die eerste ontmoeting?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klote-Vulcans. De Japanners van het Star Trek-universum.
Dat zullen ze dan pas openbaren op het moment dat we andere planeten kunnen koloniseren, anders is dit planeetje waar we nu met z'n allen op zitten zo volquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Hoezo niet? over een jaar of 10 , 15 vinden ze wat uit waardoor iedereen een jaar of 1000 word in het lichaam van een 40 jarige
Niet zo gemeen over de vrienden van De_Guidance.quote:
Guidance?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo gemeen over de vrienden van De_Guidance.
Kijk maar eens Enterprise. Zo tof zijn ze niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Was toch prachtig, die eerste ontmoeting?
Ja, dat is inderdaad wel knap gedaan: de Vulcans ontheiligd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kijk maar eens Enterprise. Zo tof zijn ze niet.
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel knap gedaan: de Vulcans ontheiligd.
Voor toekomstige onderzoekers moeten we goed duidelijk maken dat hij meerdere kloons heeft gehad.quote:
Hoe was hij?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In het vliegtuig heb ik de nieuwe Star Trek-film gekeken.
Houd jij dat maar bij dan, ik ben de tel allang kwijt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:45 schreef waht het volgende:
[..]
Voor toekomstige onderzoekers moeten we goed duidelijk maken dat hij meerdere kloons heeft gehad.
Op donderdag 17 oktober 2013 19:23 schreef remlof het volgende:| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |