Ik heb in Schotland al op het terras gezeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog één keertje op een terras... heerlijk toch.
Leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga nog een keer eten met Guido en Mutant.
?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Friek_ het volgende:
Wat Europa zoal doet? PVV'ers in concentratiekampen plaatsen.
Lekker naar de Doner Company.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga nog een keer eten met Guido en Mutant.
Leuke serie inderdaad. ep 4 is al uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.
Jawel hoor. Gezellig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand wil van de SC'ers wil met mij meeten.
En terecht.
Ohw, dan loopt mijn automagische downloadsysteempje achter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuke serie inderdaad. ep 4 is al uit.
Wordt vast een goede meet, alledrie sympathieke mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk eind van het jaar.
En Tem de hele avond snorharen uit z'n soep vissen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wordt vast een goede meet, alledrie sympathieke mensen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En Tem de hele avond snorharen uit z'n soep vissen.
Hij moet er maar wat voor over hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die gare kabouter melde zich net aan, zie ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht.
Hij gaat toch niet met de moeders van Guido en mutant uit eten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We gaan samen naar de Efteling. Lekker de hele dag rondhangen met het volk van Laaf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Die gare kabouter melde zich net aan, zie ik.
Nautilus is volgens mij geen hipster.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan heeft Nautilus wel een baard.
Ow. Dan heeft hij een baard minder dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:14 schreef Tem het volgende:
[..]
Nautilus is volgens mij geen hipster.
Ik vind het wel meevallen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:15 schreef Webschip het volgende:
Het journaal is nog saaier dan een azijnkrant.
Ik wil dolgraag met je meeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht.
Oh dat hoeft niet zo te zijn. Maar vandaag hebben ze in elk geval niet van die irritante straatinterviewtjes met willekeurige jandoedels.quote:
Niemand hier heeft een hekel aan elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Komen 99.999 en Hexagon ook?
Die mogen jou niet zo
Ze spelen hard to get.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:20 schreef arjan1112 het volgende:
Komen 99.999 en Hexagon ook?
Die mogen jou niet zo
Niet zo bescheiden, ook aan jou hebben velen een hekel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
Behalve dan aan waht, VS, vP, remlof, Tem, Guido, Mutant, GS en Drugshond.
Ik kan Koos wel schieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, ook aan jou hebben velen een hekel.
Onzin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:24 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, ook aan jou hebben velen een hekel.
Dat vind ik ook erg campingachtig, NOS onwaardig idd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet zo te zijn. Maar vandaag hebben ze in elk geval niet van die irritante straatinterviewtjes met willekeurige jandoedels.
In POL dan, in NWS houden ze van je.quote:
Klinkt eveneens als een prima meet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond Den Bosch. Bierdrinken met Dh en bet.
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Hier: www.p79.nl - tussen 7 en 8. Dh is er eerder.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.
Try me, 3 punt's grodel en Bam.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
En terecht.
Homo's willen pas om 19:00 terwijl er markt is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.
Op zaterdag is er overal marktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Homo's willen pas om 19:00 terwijl er markt is.
Ik zag het, om 22:00 uur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Overigens speelt er die avond een Limp Bizkit coverband. Goed uitgekozen weer.
Als jullie nou even de hele nacht blijven zitten kom ik ook langs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil wel de laatste trein naar Arnhem pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jullie nou even de hele nacht blijven zitten kom ik ook langs.
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.
Nou, meer een dansvideo. Min of meer zwart-wit, en ik dacht dat het Tsjetsjenen waren. Als jij het ook niet was, kom ik er nooit meer achter. Best jammer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?
En opeens heb ik hem zomaar gevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?
Definitely not mine.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En opeens heb ik hem zomaar gevondenBrrrrr wat een eng filmpje.
Haha. In mijn herinnering werd het gepost door iemand die hier niet vaak komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Definitely not mine.. Lijkt me een vP video.
Ik lees ongeveer elk topic wel mee, maar overdag tegenwoordig geen tijd meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. In mijn herinnering werd het gepost door iemand die hier niet vaak komt.
Ik hoop dat dat een goed teken is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik lees ongeveer elk topic wel mee, maar overdag tegenwoordig geen tijd meer.
Nou als ik zou willen kan ik wel fokken maar zonder dat is de opleiding al zwaar zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een goed teken is.
Dan kun je het beter niet doen. Ik hoop dat het een leuke opleiding is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou als ik zou willen kan ik wel fokken maar zonder dat is de opleiding al zwaar zat..
Kwestie van kiezen op elkaar en doorzetten dus. Ik wens je succes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
Het is absoluut leuk maar de zwaarte verpest het helaas wel een klein beetje.
Mja het resultaat is wel kans op een baan in een sector waar genoeg werk is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
Het is absoluut leuk maar de zwaarte verpest het helaas wel een klein beetje.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwestie van kiezen op elkaar en doorzetten dus. Ik wens je succes.
Dank oe. Ik weet dat het in ons voordeel gaat werken, de vraag is alleen of de gestelde termijn niet wat erg kort is voor mensen met een voorgeschiedenis als ik (waarvan er meer zijn dus). Het slagingspercentage van de groep zal dat uitwijzen. Dat ik het ga proberen moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het resultaat is wel kans op een van in een sector waar genoeg werk is.
De vraag is vooral, wie van de mensen in beeld is von_Preussen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Startende verloskundigen verdienen bovendien vrij veel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het resultaat is wel kans op een baan in een sector waar genoeg werk is.
Zou het zijn leger zijn? Ik zie 'm ervoor aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is vooral, wie van de mensen in beeld is von_Preussen?
Natuurlijk. Het is Batman.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Monolith het volgende:
Batman begins, eens kijken of het wat is.
Er zijn echt legio slechte batman films gemaakt.quote:
Het lijkt op carnavalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker tussen allerlei criminelen zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, een paar kaartjes besteld voor een kickboxgala, lijkt me echt gaaf om eens heen te gaan.
Ben benieuwd. Veel succes gewenst!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:38 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Dank oe. Ik weet dat het in ons voordeel gaat werken, de vraag is alleen of de gestelde termijn niet wat erg kort is voor mensen met een voorgeschiedenis als ik (waarvan er meer zijn dus). Het slagingspercentage van de groep zal dat uitwijzen. Dat ik het ga proberen moge duidelijk zijn.
Moet je daar voor de gein eens zo'n kickboxer een amicaal tikje op z'n wang gevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:54 schreef von_Preussen het volgende:
Zo, een paar kaartjes besteld voor een kickboxgala, lijkt me echt gaaf om eens heen te gaan.
Batman Begins is onderdeel van de Dark Knight-trilogie. Dat kan niet misgaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er zijn echt legio slechte batman films gemaakt.
Doe ik komende zaterdag ook al.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:55 schreef waht het volgende:
[..]
Lekker tussen allerlei criminelen zitten.
Het zijn hele lieve jongens hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Moet je daar voor de gein eens zo'n kickboxer een amicaal tikje op z'n wang geven
Ja en zo intelligent ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn hele lieve jongens hoor.
Nee, hooguit om eens even flink op je bek gerost te worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je gaat ook niet naar een kickboxgala voor diepgaande discussies.
Net als deze SC, dat is een verbaal kickboxgala.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hooguit om eens even flink op je bek gerost te worden.
Toch denk ik dat wij minder crimineel zijnquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Net als deze SC, dat is een verbaal kickboxgala.
Friek moet maar eens mee, die kan wel een opfrisser gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, hooguit om eens even flink op je bek gerost te worden.
Die zuipen we zaterdag wel onder de tafel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Friek moet maar eens mee, die kan wel een opfrisser gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |