Homo's willen pas om 19:00 terwijl er markt is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hoe laat en welk café precies? Kom ook wel even langs, toch maar een kwartiertje met de trein.
Op zaterdag is er overal marktquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Homo's willen pas om 19:00 terwijl er markt is.
Ik zag het, om 22:00 uur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:37 schreef Friek_ het volgende:
Overigens speelt er die avond een Limp Bizkit coverband. Goed uitgekozen weer.
Als jullie nou even de hele nacht blijven zitten kom ik ook langs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond Den Bosch. Bierdrinken met Dh en bet.
Ik wil wel de laatste trein naar Arnhem pakkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als jullie nou even de hele nacht blijven zitten kom ik ook langs.
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, misschien was het toch Modus die hem postte. Een stuk of honderd mannen met gebogen hoofden die langzaam in de rondte sjokken. Hoog engheidsgehalte.
Nou, meer een dansvideo. Min of meer zwart-wit, en ik dacht dat het Tsjetsjenen waren. Als jij het ook niet was, kom ik er nooit meer achter. Best jammer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?
En opeens heb ik hem zomaar gevondenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ik dat was, zegt me helemaal niks. Muziekvideo?
Definitely not mine.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En opeens heb ik hem zomaar gevondenBrrrrr wat een eng filmpje.
Haha. In mijn herinnering werd het gepost door iemand die hier niet vaak komt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Definitely not mine.. Lijkt me een vP video.
Ik lees ongeveer elk topic wel mee, maar overdag tegenwoordig geen tijd meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha. In mijn herinnering werd het gepost door iemand die hier niet vaak komt.
Ik hoop dat dat een goed teken is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik lees ongeveer elk topic wel mee, maar overdag tegenwoordig geen tijd meer.
Nou als ik zou willen kan ik wel fokken maar zonder dat is de opleiding al zwaar zat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat een goed teken is.
Dan kun je het beter niet doen. Ik hoop dat het een leuke opleiding is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou als ik zou willen kan ik wel fokken maar zonder dat is de opleiding al zwaar zat..
Kwestie van kiezen op elkaar en doorzetten dus. Ik wens je succes.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
Het is absoluut leuk maar de zwaarte verpest het helaas wel een klein beetje.
Mja het resultaat is wel kans op een baan in een sector waar genoeg werk is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
Het is absoluut leuk maar de zwaarte verpest het helaas wel een klein beetje.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwestie van kiezen op elkaar en doorzetten dus. Ik wens je succes.
Dank oe. Ik weet dat het in ons voordeel gaat werken, de vraag is alleen of de gestelde termijn niet wat erg kort is voor mensen met een voorgeschiedenis als ik (waarvan er meer zijn dus). Het slagingspercentage van de groep zal dat uitwijzen. Dat ik het ga proberen moge duidelijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het resultaat is wel kans op een van in een sector waar genoeg werk is.
De vraag is vooral, wie van de mensen in beeld is von_Preussen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
En opeens heb ik hem zomaar gevondenBrrrrr wat een eng filmpje.
Startende verloskundigen verdienen bovendien vrij veel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja het resultaat is wel kans op een baan in een sector waar genoeg werk is.
Zou het zijn leger zijn? Ik zie 'm ervoor aan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:39 schreef Reya het volgende:
[..]
De vraag is vooral, wie van de mensen in beeld is von_Preussen?
Natuurlijk. Het is Batman.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef Monolith het volgende:
Batman begins, eens kijken of het wat is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |