Ik heb in Schotland al op het terras gezeten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Nog één keertje op een terras... heerlijk toch.
Leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga nog een keer eten met Guido en Mutant.
?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Friek_ het volgende:
Wat Europa zoal doet? PVV'ers in concentratiekampen plaatsen.
Lekker naar de Doner Company.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga nog een keer eten met Guido en Mutant.
Leuke serie inderdaad. ep 4 is al uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik heb pas the Wrong Mans zitten kijken. Ze zitten bij aflevering 3. Geweldig. Beetje Utopia-sfeertje, maar dan met humor.
Jawel hoor. Gezellig.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand wil van de SC'ers wil met mij meeten.
En terecht.
Ohw, dan loopt mijn automagische downloadsysteempje achter.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef hexje het volgende:
[..]
Leuke serie inderdaad. ep 4 is al uit.
Wordt vast een goede meet, alledrie sympathieke mensen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, hopelijk eind van het jaar.
En Tem de hele avond snorharen uit z'n soep vissen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Wordt vast een goede meet, alledrie sympathieke mensen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En Tem de hele avond snorharen uit z'n soep vissen.
Hij moet er maar wat voor over hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die gare kabouter melde zich net aan, zie ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
Niemand wil van de SC'ers wil met mij meeten.
En terecht.
Hij gaat toch niet met de moeders van Guido en mutant uit eten?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
We gaan samen naar de Efteling. Lekker de hele dag rondhangen met het volk van Laaf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Die gare kabouter melde zich net aan, zie ik.
Nautilus is volgens mij geen hipster.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:13 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan heeft Nautilus wel een baard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |