Nog niet!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n groot huis als 3-voud?
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook ten dode opgeschreven. De EU zal de plek van de VS overnemen.
Putin is een koning.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef De_Coulance het volgende:
Nee Veldkamp is gewoon serieus, post ook al maanden in het Syrië topic.
Inb4 kut Preusen die de SC gaat kapen met Assad gelul.
Dan moet je een drukkerijtje beginnen, dan loop je net zo snel binnen als hij.quote:
Nee, dat zal eerder een Aziatische grootmacht zijn, de EU is in een nog zwakkere positie dan de VS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De euro is een zwakke munt en heel Europa kan elkaar niet eens uitstaan. Ik denk eerder dat China de wereld overneemt dan de EU. Als die sjeik negers de petro dollar droppen dan is het helemaal gedaan met de Dollar en Euro. Amerika zinkt en wij zinken lekker mee omdat wij zo graag met Amerika willen varen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Vlak Somalië niet uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zal eerder een Aziatische grootmacht zijn, de EU is in een nog zwakkere positie dan de VS.
Het was een serieuze bijdragequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vlak jouw moeder ook niet uit.
Is ook erg lastig, vet mormel dat het is.
Eerder een Tsaar.quote:
Ik geef China een grotere kans dan de EU.quote:
Hou je bek mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat de wereld de wereld overneemt.
Want?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie verwachten veel te veel van China.
Je kan het nog steeds niet.quote:
Ik stomp je helemaal tot moes mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds niet.
Te geforceerd.
Denk het niet.quote:
China zal ongetwijfeld de grootste speler op het wereldtoneel worden. De vraag is alleen hoe lang ze dat vol gaan houden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik geef China een grotere kans dan de EU.
Het heeft niet al te veel haast. Neem je tijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik jouw offerte ook nog niet, ben wel het aantal m3 hout aan het berekenen........
Ik heb het momenteel verrekes druk, blij dat ik nu even kan ontspannen, net nog sinds 19.00 weggeweest voor twee inbouwkasten en een dakkapel.........quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Het heeft niet al te veel haast. Neem je tijd.
Zaterdagavond tussen 7 en 8 in Plein 79 gaat wel lukken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel verrekes druk, blij dat ik nu even kan ontspannen, net nog sinds 19.00 weggeweest voor twee inbouwkasten en een dakkapel.........
Moet effe kijken, ik maak het in ieder geval niet laat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 7 en 8 in Plein 79 gaat wel lukken?
Mijn laatste directe trein gaat om 23:40 ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet effe kijken, ik maak het in ieder geval niet laat.
http://www.p79.nl/ai1ec_e(...)on/?instance_id=2012quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn laatste directe trein gaat om 23:40 ofzo.
Ja, dat trok Friek_ ook over de streepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.p79.nl/ai1ec_e(...)on/?instance_id=2012
![]()
Zijn die 2009 remasters ook bijgewerkt? Die zie ik op Spotify staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Het leuke is dat Kraftwerk zijn nummers steeds subtiel bijwerkt naar de nieuwe tijd zonder dat de essentie verloren gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |