Dat zal 'm leren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zuipen we zaterdag wel onder de tafel.
We hebben een Jood, Turk en Marokkaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wij minder crimineel zijn
Uiteraard heb ik een Duits paspoort.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef remlof het volgende:
Heb jij trouwens gestemd in de Duitse verkiezingen vP?
Of heb je geen Duits paspoort?
Alleen die jood voldoet aan z'n stereotype.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een Jood, Turk en Marokkaan.
Alle vormen van straatcriminaliteit, georganiseerde misdaad en witteboordencriminaliteit zijn dus verzameld.
Wat heb je gestemd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een Duits paspoort.
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen die jood voldoet aan z'n stereotype.
Ik kon de NSDAP niet meer op de lijst vinden, dus ik ben maar boos uit het stemlokaal weggelopen.quote:
Aan het stereotype van vPquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?
Nadat je een mooie swastika op het stembiljet had getekend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kon de NSDAP niet meer op de lijst vinden, dus ik ben maar boos uit het stemlokaal weggelopen.
Nee, nadat ik een drol in mijn stembiljet heb gewikkeld en het in de stembus heb gedrukt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nadat je een mooie swastika op het stembiljet had getekend?
Belachelijk, we dienen aan te nemen dat ze crimineel zijn totdat zonder enige twijfel het tegendeel is bewezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?
Oh ja, jij bent faecist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een drol in mijn stembiljet heb gewikkeld en het in de stembus heb gedrukt.
Nou ja, elke fascist is per definitie een zak stront.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begrip bruinhemd krijgt een compleet nieuwe invulling.
Eurofielen ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, elke fascist is per definitie een zak stront.
Alsof genocide en etnische zuiveringen zo vreselijk zijn. Bitch please, ben je dan niets gewend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die moorden tenminste geen hele bevolkingsgroepen uit.
Eindelijk iemand die de WAARHEID durft te zeggen.quote:
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof genocide en etnische zuiveringen zo vreselijk zijn. Bitch please, ben je dan niets gewend?
Samen?quote:
Lijkt mij een goed plan, wanneer beginnen we? We gebruiken jouw woning als eerste plaats om mensen te verzamelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.
Jezelf quoten en dan ook nog eens kapitalen gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die de WAARHEID durft te zeggen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.
IK spreek ENKEL waarHEDEN.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Jezelf quoten en dan ook nog eens kapitalen gebruiken
Het hoeft niet, ze sterven vanzelf uit dankzij het multiculturalismequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, wanneer beginnen we? We gebruiken jouw woning als eerste plaats om mensen te verzamelen.
RIP Reya.quote:
Duurt lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Het hoeft niet, ze sterven vanzelf uit dankzij het multiculturalisme
Spanking!quote:
Heb jij net zo'n groot huis als 3-voud?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:35 schreef De_Coulance het volgende:
Alle blauwogige mensen mogen wel bij mij schuilen, no worries.
Hij is nazi-Duitsland op een tamelijk vreemde manier aan het verdedigen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Of gewoon geflipt, in NWS is dat onderscheid niet altijd even duidelijk.
Dat idee heb ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Duke denkt dat het een stormfronter is.
Dat klinkt als NWS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij is nazi-Duitsland op een tamelijk vreemde manier aan het verdedigen.
Ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef gembirdv2 het volgende:
Wereldmacht zijn is gebaseerd op je leger en niet op je economie. Amerika is gewoon een junkie en ze leven in een luchtbel. 60.000 dollar schuld per nieuwgeborene en volgens Barry komt dit goed wanneer Amerika meer zal produceren en exporteren, maar de elite van Amerika zet liever kinderen in derde wereldlanden aan het werk zodat de elite zichzelf kan verrijken en losmaken van de rest van de wereld.
Mooie wereldmacht.
Ze zijn dan ook ten dode opgeschreven. De EU zal de plek van de VS overnemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef gembirdv2 het volgende:
Wereldmacht zijn is gebaseerd op je leger en niet op je economie. Amerika is gewoon een junkie en ze leven in een luchtbel. 60.000 dollar schuld per nieuwgeborene en volgens Barry komt dit goed wanneer Amerika meer zal produceren en exporteren, maar de elite van Amerika zet liever kinderen in derde wereldlanden aan het werk zodat de elite zichzelf kan verrijken en losmaken van de rest van de wereld.
Mooie wereldmacht.
Nog niet!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n groot huis als 3-voud?
Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn dan ook ten dode opgeschreven. De EU zal de plek van de VS overnemen.
Putin is een koning.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:38 schreef De_Coulance het volgende:
Nee Veldkamp is gewoon serieus, post ook al maanden in het Syrië topic.
Inb4 kut Preusen die de SC gaat kapen met Assad gelul.
Dan moet je een drukkerijtje beginnen, dan loop je net zo snel binnen als hij.quote:
Nee, dat zal eerder een Aziatische grootmacht zijn, de EU is in een nog zwakkere positie dan de VS.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
De euro is een zwakke munt en heel Europa kan elkaar niet eens uitstaan. Ik denk eerder dat China de wereld overneemt dan de EU. Als die sjeik negers de petro dollar droppen dan is het helemaal gedaan met de Dollar en Euro. Amerika zinkt en wij zinken lekker mee omdat wij zo graag met Amerika willen varen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Vlak Somalië niet uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, dat zal eerder een Aziatische grootmacht zijn, de EU is in een nog zwakkere positie dan de VS.
Het was een serieuze bijdragequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vlak jouw moeder ook niet uit.
Is ook erg lastig, vet mormel dat het is.
Eerder een Tsaar.quote:
Ik geef China een grotere kans dan de EU.quote:
Hou je bek mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef KoosVogels het volgende:
Ik denk dat de wereld de wereld overneemt.
Want?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:46 schreef De_Coulance het volgende:
Jullie verwachten veel te veel van China.
Je kan het nog steeds niet.quote:
Ik stomp je helemaal tot moes mongool.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan het nog steeds niet.
Te geforceerd.
Denk het niet.quote:
China zal ongetwijfeld de grootste speler op het wereldtoneel worden. De vraag is alleen hoe lang ze dat vol gaan houden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik geef China een grotere kans dan de EU.
Het heeft niet al te veel haast. Neem je tijd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik jouw offerte ook nog niet, ben wel het aantal m3 hout aan het berekenen........
Ik heb het momenteel verrekes druk, blij dat ik nu even kan ontspannen, net nog sinds 19.00 weggeweest voor twee inbouwkasten en een dakkapel.........quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef Tem het volgende:
[..]
Het heeft niet al te veel haast. Neem je tijd.
Zaterdagavond tussen 7 en 8 in Plein 79 gaat wel lukken?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb het momenteel verrekes druk, blij dat ik nu even kan ontspannen, net nog sinds 19.00 weggeweest voor twee inbouwkasten en een dakkapel.........
Moet effe kijken, ik maak het in ieder geval niet laat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Zaterdagavond tussen 7 en 8 in Plein 79 gaat wel lukken?
Mijn laatste directe trein gaat om 23:40 ofzo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet effe kijken, ik maak het in ieder geval niet laat.
http://www.p79.nl/ai1ec_e(...)on/?instance_id=2012quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn laatste directe trein gaat om 23:40 ofzo.
Ja, dat trok Friek_ ook over de streepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:05 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.p79.nl/ai1ec_e(...)on/?instance_id=2012
![]()
Zijn die 2009 remasters ook bijgewerkt? Die zie ik op Spotify staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:27 schreef Hexagon het volgende:
Het leuke is dat Kraftwerk zijn nummers steeds subtiel bijwerkt naar de nieuwe tijd zonder dat de essentie verloren gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |