Dat zal 'm leren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zuipen we zaterdag wel onder de tafel.
We hebben een Jood, Turk en Marokkaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch denk ik dat wij minder crimineel zijn
Uiteraard heb ik een Duits paspoort.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef remlof het volgende:
Heb jij trouwens gestemd in de Duitse verkiezingen vP?
Of heb je geen Duits paspoort?
Alleen die jood voldoet aan z'n stereotype.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
We hebben een Jood, Turk en Marokkaan.
Alle vormen van straatcriminaliteit, georganiseerde misdaad en witteboordencriminaliteit zijn dus verzameld.
Wat heb je gestemd?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik een Duits paspoort.
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Alleen die jood voldoet aan z'n stereotype.
Ik kon de NSDAP niet meer op de lijst vinden, dus ik ben maar boos uit het stemlokaal weggelopen.quote:
Aan het stereotype van vPquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?
Nadat je een mooie swastika op het stembiljet had getekend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik kon de NSDAP niet meer op de lijst vinden, dus ik ben maar boos uit het stemlokaal weggelopen.
Nee, nadat ik een drol in mijn stembiljet heb gewikkeld en het in de stembus heb gedrukt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nadat je een mooie swastika op het stembiljet had getekend?
Belachelijk, we dienen aan te nemen dat ze crimineel zijn totdat zonder enige twijfel het tegendeel is bewezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Probeer je nou te zeggen dat Mutant en Guido niet voldoen aan het stereotype omdat ze niet crimineel zijn?
Oh ja, jij bent faecist.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, nadat ik een drol in mijn stembiljet heb gewikkeld en het in de stembus heb gedrukt.
Nou ja, elke fascist is per definitie een zak stront.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het begrip bruinhemd krijgt een compleet nieuwe invulling.
Eurofielen ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, elke fascist is per definitie een zak stront.
Alsof genocide en etnische zuiveringen zo vreselijk zijn. Bitch please, ben je dan niets gewend?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die moorden tenminste geen hele bevolkingsgroepen uit.
Eindelijk iemand die de WAARHEID durft te zeggen.quote:
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof genocide en etnische zuiveringen zo vreselijk zijn. Bitch please, ben je dan niets gewend?
Samen?quote:
Lijkt mij een goed plan, wanneer beginnen we? We gebruiken jouw woning als eerste plaats om mensen te verzamelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien moeten we alle blauwogige blonde medeburgers maar eens massaal vergassen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |